Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fructis mousse voor krullend haar??? Normale?? (zie foto)

XCHICAX
16-11-2005, 14:44

Hallo dames ik heb een vraagje namelijk of jullie weten of die oude mousse voor krullend haar 'strong' nog bestaat???? :confused: Want volgens mij zijn ze uit de schappen gehaald... want er is nu 1 of andere nieuwe fructis gekomen.. ook gewoon mousse voor krullend haar.. maar deze is ''innovation''.. en het creeert zogenaamd betere krullen... maar ik heb daar niets van gemerkt. Mijn haar wordt er juist slapper van en niet zo veerkrachtiger van als ze beweren.... Maar in iedergeval weten jullie of er in Amsterdam of omgeving die oude fructis mousse kan halen voor krullend haar (dus niet die van innovatio) Nee gewoon die normale. Dus deze zoek ik http://www.werkthetecht.nl/pivot/images/image012_copy1.jpg bedankt voor de mensen die reageren.

XCHICAX
16-11-2005, 15:00
anybody?????

wipneusje
16-11-2005, 15:09
Hallo dames ik heb een vraagje namelijk of jullie weten of die oude mousse voor krullend haar 'strong' nog bestaat???? :confused: Want volgens mij zijn ze uit de schappen gehaald... want er is nu 1 of andere nieuwe fructis gekomen.. ook gewoon mousse voor krullend haar.. maar deze is ''innovation''.. en het creeert zogenaamd betere krullen... maar ik heb daar niets van gemerkt. Mijn haar wordt er juist slapper van en niet zo veerkrachtiger van als ze beweren.... Maar in iedergeval weten jullie of er in Amsterdam of omgeving die oude fructis mousse kan halen voor krullend haar (dus niet die van innovatio) Nee gewoon die normale. Dus deze zoek ik http://www.werkthetecht.nl/pivot/images/image012_copy1.jpg bedankt voor de mensen die reageren. Ze hebben gewoon het produkt vernieuwd en een nieuwe verpakking gemaakt..ik werk zelf in een drogisterij en we moesten eerst de oude voorraad uitverkopen, en daarna kwam die nieuwe krullen mousse..diegene die jij zoekt bestaat niet meer..die innivation is er voor in de plaats gekomen, het kan zijn dat sommige drogisten nog een voorraad van die oude verpakking hebben, dat die dus nog niet uitverkocht is

XCHICAX
16-11-2005, 15:18
Ze hebben gewoon het produkt vernieuwd en een nieuwe verpakking gemaakt..ik werk zelf in een drogisterij en we moesten eerst de oude voorraad uitverkopen, en daarna kwam die nieuwe krullen mousse..diegene die jij zoekt bestaat niet meer..die innivation is er voor in de plaats gekomen, het kan zijn dat sommige drogisten nog een voorraad van die oude verpakking hebben, dat die dus nog niet uitverkocht is oh okey dank je wel. :) Maar zal die produkt nog terug komen of blijven ze bij de innovation? En weet jij missichien wel drogisterijen ze wel hebben?? da ofzo

wipneusje
16-11-2005, 15:24

oh okey dank je wel. :) Maar zal die produkt nog terug komen of blijven ze bij de innovation? En weet jij missichien wel drogisterijen ze wel hebben?? da ofzo Nee komt niet meer terug

XCHICAX
16-11-2005, 15:27
Nee komt niet meer terug sssssssssssssssshit!!!!!!!!!!!!!:traan1: want deze mousse vind ik echt niet zo heel goed als die vorige. Je haar pluist ervan.. maar ja weet je in welke winkels nog wel verkrijgbaar zijn of ergens online kunt bestellen?

wipneusje
16-11-2005, 15:32
sssssssssssssssshit!!!!!!!!!!!!!:traan1: want deze mousse vind ik echt niet zo heel goed als die vorige. Je haar pluist ervan.. maar ja weet je in welke winkels nog wel verkrijgbaar zijn of ergens online kunt bestellen? Als ik jouw was, dan zou ik gewoon alle drogisten langs gaan, en kijken of ze de oude verpakking nog hebben, het kan zijn dat niet overal de oude verpakking al op is.. en anders heb je nog www.drogisterij.net daar kun je online drogisterij artikelen kopen, misschien staat daar de oude verpakking nog bij

XCHICAX
16-11-2005, 15:35
oh okey bedankt voor je tip! ;)

nora112
16-11-2005, 16:33
ik zou op de markt tjekken als ik jou was en veel inslaan..daar hebben zemeestal de left overs die ze van drogisten opkopen als het uit de schappen gaat..;) succes

XCHICAX
16-11-2005, 18:27
oh ja dat is inderdaad een goeie tip nora! thanks