Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : betekenis joodse vlag..

Pagina's : [1] 2

DE_STALKER_LAMM
17-04-2003, 16:31

de blauwe lijnen stellen de nijl en de eufraat voor...zo moet je het zien ..en die gebieden willen ze inpalmen!

Realkeeper
17-04-2003, 17:13
ach hou alsjeblieft op. dit is weer zon typisch onzin topic, wat nergens op slaat en alleen maar haat zaait en dat moet maar eens afgelopen zijn. de 2 strepen kunnen wel de nijl en de eufraat voorstellen, maar dit is dan een verwijzing naar het land van abraham geloof ik. en dat is ook de stamvader van de moslims. dus in principe kun je dan ook zeggen dat de moslims al het land tussen de eufraat en de nijl in willen lijven en er een groot land van maken, maar dat is toch ook pure idioterie. het slaat echt helemaal nergens op. maar ik weet zeker dat er weer wat domme zielen zullen zijn die dit bericht weer aan zullen grijpen om sharon naar de hel te schelden en bush als een waanzinnige maniak te bestempelen. ALSJEBLIEFT VOOR DEZE ENE KEER NIET OK?

DE_STALKER_LAMM
17-04-2003, 17:27
hoe verklaar je de moordpartij in irak , de bezet van palestina..of hebben die mensen ook geen recht op zelfbeschikking?...wat betreft sharon en bush dat is een hand op dezelfde buik ..geen enkel dictator heeft zeveel ellende veroorzaakt als deze twee..natuurlijk de macht van de sterkste..ik heb totaal niets tegen gewone joden engelsen , die hebben steeds een deelgemaakt van marokko ..alleen willen ze alle macht in hun handen..wist je bij de eerste moordpartij door de andere moordenaar bush moest elk jood een pak geld neerleggen verplicht en die naar de zionisten sturen om kinderen en vrouwen te vermoorden zogezegd dat er terroristen stenen zouden gaan gooien...

Realkeeper
17-04-2003, 18:05
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM hoe verklaar je de moordpartij in irak welke moordpartij? de bezet van palestina dat is dus in palestina, wat bijna israel is en daar dicht bij ligt. dus niet een ander gebied tussen de nijl en de eufraat. of hebben die mensen ook geen recht op zelfbeschikking? ja natuurlijk wel. ...wat betreft sharon en bush dat is een hand op dezelfde buik nee hoor. als sharon alles zou doen wat bush hem vroeg, dan waren alle problemen in het midden oosten al opgelost en hadden de palestijnen nu hun eigen staat. ..geen enkel dictator heeft zeveel ellende veroorzaakt als deze twee.. sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen, maar ze zijn toch echt democratisch gekozen en dat strookt niet echt met de definitie van een dictator. natuurlijk de macht van de sterkste.. waar slaat dat nou weer op? ik heb totaal niets tegen gewone joden engelsen , die hebben steeds een deelgemaakt van marokko . mooi zo, jongen. jouw eerste zin die ik niet afkeer. .alleen willen ze alle macht in hun handen.. hoe weet jij dat? ken jij allen engelsen en joden soms persoonlijk? erg knap van je! ik wist wel dat je een slimme kerel was :giechel: wist je bij de eerste moordpartij door de andere moordenaar bush moest elk jood een pak geld neerleggen verplicht en die naar de zionisten sturen om kinderen en vrouwen te vermoorden zogezegd dat er terroristen stenen zouden gaan gooien... waar slaat dat in vredesnaam op? wat is dat voor waanzinnige idioterie die je daar uit? welke moordpartij heb je het over? heeft je pappie je weer leugens als slaapverhaaltje vertelt? toch wel weer leuk. af en toe zon dom en ongefundeerd bericht de grond in stampen. maar ik hoop dat iedereen deze domme kerel doorziet als een idioot die alleen maar onterechte haat wil zaaien en complottheorien over de joden wil verspreiden. bah, wat heb ik toch een hekel aan dat soort kerels.

Realkeeper
17-04-2003, 18:18

wie heeft gelijk? hij of ik? denk namelijk dat de meeste mensen het met mij eens zullen zijn. en anders is er iets heel ergs aan de gang.

Bahjaouia
18-04-2003, 20:22
Origineel gepost door Realkeeper ach hou alsjeblieft op. dit is weer zon typisch onzin topic, wat nergens op slaat en alleen maar haat zaait en dat moet maar eens afgelopen zijn. de 2 strepen kunnen wel de nijl en de eufraat voorstellen, maar dit is dan een verwijzing naar het land van abraham geloof ik. en dat is ook de stamvader van de moslims. dus in principe kun je dan ook zeggen dat de moslims al het land tussen de eufraat en de nijl in willen lijven en er een groot land van maken, maar dat is toch ook pure idioterie. het slaat echt helemaal nergens op. maar ik weet zeker dat er weer wat domme zielen zullen zijn die dit bericht weer aan zullen grijpen om sharon naar de hel te schelden en bush als een waanzinnige maniak te bestempelen. ALSJEBLIEFT VOOR DEZE ENE KEER NIET OK? Elke topic die negatief staat tegenover de jo.den en hun moordpartijen die door haast de hele westerse wereld geaccepteerd wordt, wordt door jou een onzin topic genoemd. Niet iedereen is het met jouw bull.shit eens! Begrijp dat nou eens een keer! En als het je hier niet bevalt op marokko.nl......pak je biezen en verhuis naar jo.den.nl :zwaai:

Hamza21
18-04-2003, 21:39
Origineel gepost door Realkeeper wie heeft gelijk? hij of ik? denk namelijk dat de meeste mensen het met mij eens zullen zijn. en anders is er iets heel ergs aan de gang. Nou! Mensen verschillen van mening, hoe erg.... :jammer:

Bahjaouia
21-04-2003, 20:47
Origineel gepost door Jarod Realkeeper of je bent naief of je bent domweg gewoon heel erg dom. DE joden bezetten alles wat er te bezetten valt. Zie SA, Koeweit en nu Irak. En binnenkort misschien Syrie, al hoewel ze dat voor een gedeelte al hebben gedaan , de Golangebergte! En wat klets je nou over haat, joden zaaien haat. Je oogst wat je zaait! Je hebt het echt tegen een muur! Wij moeten echt niet verwachten dat zionisten ons begrijpen en onze broeders begrijpen. Daarom zijn het ook zions :zwaai:

Iszy
21-04-2003, 20:49
Vraag het aan de gemiddelde Rabbi, En die zal je het uitleggen. De 2 Blauwe strepen staan voor de Eufraat en de Nijl, De Davidsster in het midden staat voor Zion, Tis meer `n Symbool dan dat ze dat gebied ooit in Handen zullen hebben, En incha`Allah zullen ze ook uit het huidige gebied verdreven worden Bi Idni Allah...

Dorita
21-04-2003, 20:53
Ik wil bij deze even iets zeggen over deze topic. Wat probeer je hier eigenlijk mee te bereiken. Wat jij fantaseerd over je Joodse vlag hoeft geen feit te zijn. Kijk eens naar Irak, is er niet genoeg haat op de wereld. Het moet een keer stoppen, geef dan ten minste zelf het goede voorbeeld in plaats om haat op te zetten. Enough = Enough Probeer eens met die klein beetje hersens die je nog hebt, na te denken over hoe de toekomst zou moeten zijn voor ons en het nageslacht. Als het zo door gaat is er geen toekomst meer. XXX Dorita :zwaai:

ithran
21-04-2003, 21:01
O neeeeeeeee, We weten nu wel wat Israel wil doen, het is nu zaak dat we er iets tegen doen. En niet eindeloos dingen aandragen om weer een discussie uit te lokken over de slechtheid van de zionisten. De hele wereld weet hoe slecht ze zijn. Hou toch op. Als ze niet daar waren dan waren nu de Nederlanders in Amsterdam stenen aan het gooien op de Israelische militairen. Hou op met de discussie en ga over tot daden(stichting, vereniging etc etc etc). O,ja Ibrahiem a.s. in de islam is geen stamvader en is ook niet de Abraham van het jodendom of die van het christendom.

Bahjaouia
21-04-2003, 21:03
Origineel gepost door ithran O neeeeeeeee, We weten nu wel wat Israel wil doen, het is nu zaak dat we er iets tegen doen. En niet eindeloos dingen aandragen om weer een discussie uit te lokken over de slechtheid van de zionisten. De hele wereld weet hoe slecht ze zijn. Hou toch op. Als ze niet daar waren dan waren nu de Nederlanders in Amsterdam stenen aan het gooien op de Israelische militairen. Hou op met de discussie en ga over tot daden(stichting, vereniging etc etc etc). O,ja Ibrahiem a.s. in de islam is geen stamvader en is ook niet de Abraham van het jodendom of die van het christendom. Zo te horen ben jij als actief bezig toch? En heb je al verscheidene verenigingen en stichtingen opgericht! Toch?! Ewa laat het ons weten welke het zijn.....dan heb je zo een hondertal leden :D :zwaai:

Bahjaouia
21-04-2003, 22:19
Origineel gepost door zionpower onzin de Israelische vlag is afgeleid van de joodse gebedsdoek niks nijl en eufraat We hadden ook geen andere reactie verwacht.....gezien je marokko.nl naam :rolleyes:

an3sdej
21-04-2003, 22:24
Misschien moeten de mosllims hier eens wat meer leren van het joodse succes in deze wereld. Ik ben geen aanhanger van het zionistische gedachtengoed, maar als er één volk is dat ondanks vele vervolgingen door de eeuwen heen, toch niet is blijven steken in de slachtofferrol, zoals ik van Arabische (islamitische) mensen WEL zie gebeuren, dan is het wel het joodse volk. De huidige moderne wereld heeft VEEL te danken aan joodse mensen. Dat de Arabieren zo vol haat en afgunst zitten, zegt meer over HUN falen, dan over het succes en foute zaken van de joden!!!!

Bahjaouia
21-04-2003, 22:30

Origineel gepost door an3sdej Misschien moeten de mosllims hier eens wat meer leren van het joodse succes in deze wereld. Ik ben geen aanhanger van het zionistische gedachtengoed, maar als er één volk is dat ondanks vele vervolgingen door de eeuwen heen, toch niet is blijven steken in de slachtofferrol, zoals ik van Arabische (islamitische) mensen WEL zie gebeuren, dan is het wel het joodse volk. De huidige moderne wereld heeft VEEL te danken aan joodse mensen. Dat de Arabieren zo vol haat en afgunst zitten, zegt meer over HUN falen, dan over het succes en foute zaken van de joden!!!! Zonder ons Arabieren....waren jullie nergens geweest hoor!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2