Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 prachtige sari's te huur en een mooie takshita

Pagina's : [1] 2 3 4

NassiraL
16-11-2005, 11:20

Salaam aleikoem wr wb Beste zusters fie Laah, InsAllah verkeren jullie allemaal in gezonde staat. Ik heb een eental massAllah sari's te huur. Ik heb er ook foto's van maar ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen. Kan iemand mij helpen, alvast djezekoem Allahoe gairen. Over de sari's kan ik jullie vertellen dat ik ze beide 1 keer maar heb gedragen voor ongeveer 2 uurtjes. Het betreft een mintgroene sari en een rode sari. Voor de rest heb ik een mooie takschieta te huur (hier heb ik helaas geen foto van, ik heb ook geen scanner), deze is zalm roze en is bewerkt met allemaal diamantjes en kraaltjes. Deze heb ik ook maar 1 keer voor een uurtje gedragen. Ik had namelijk geen negaffa. En is dus perfect voor zusters die willen trouwen en geen negaffa nemen. Mocht er iemand serieuze interesse hebben, voor zusters die in omgeving van Utrecht wonen kunnen altijd vrijblijvend een kijkje kunnen nemen bij mij thuis insAllah. Jullie kunnen me het beste een mailtje sturen naar onderstaande adres: jamila-l@hotmail.com Djezekoem Allahoe gairen. Wasalaam aleikoem wr wb Jullie oegt fie laah.

TwinkleEye_19
16-11-2005, 11:31
Ga naar http://www.imageshack.us/ Bij bladeren selecteer je de foto die je wil laten zien. Druk op 'Host it' Krijg je een link en die moet je hier posten, zodat anderen hem kunnen zien.

NassiraL
16-11-2005, 12:19
C:\Documents and Settings\jim\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\foto sari mint groen jpg.JPG

TwinkleEye_19
16-11-2005, 12:29
C:\Documents and Settings\jim\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\foto sari mint groen jpg.JPG Nee, niet zo. :) Stuur maar naar mijn email, dan post ik ze hier. ;) Twinkleeye_19@hotmail.com

NassiraL
16-11-2005, 12:37

http://img237.imageshack.us/my.php?image=fotosarimintgroenjpg9po.jpg

NassiraL
16-11-2005, 12:38
yes ik heb mmmmmm :) Ik dank jullie voor jullie hulp zussies ;)

NassiraL
16-11-2005, 12:41
http://img51.imageshack.us/my.php?image=fotosariroodjpg6qg.jpg

NassiraL
16-11-2005, 12:43
http://img51.imageshack.us/my.php?image=fotosarimintgroenjpg0qn.jpg Dit is een wat grotere foto van de groene sari Lieve groetjes,

TwinkleEye_19
16-11-2005, 12:43
Geen dank. Grappig dat je het met hoofddoek hebt gedaan! Misschien nog handig als je vertelt wat de maat van de jurk is en voor welke lengte hij geschikt is. P.s.: Ben benieuwd naar de roze taksita!

NassiraL
16-11-2005, 12:55
Dat is ook wel handig, dank je wel :) Ik was zo aan het rotzooien om die foto\s hier op te krijgen dat ik dat ik helemaal vergeten ben om de maten erop te zetten. De maten van beide sari's zijn voor meisjes die een maatje s of m hebben dus maat 34/36/38. En de lengte is voor meiden die 1.60 t/m 1.70 lang zijn ongeveer. De roze takshita daar heb ik helaas geen foto van op mijn pc, ik moet dus even gaan scannen. Maar deze taksitha is ook een maat m en eventueel een maatje L. En is ongeveer voor meiden die 1.60 t/m 170 lang zijn. Ik hoop voldoende info te hebben verschaft en anders hoor ik het graag. Nogmaals zussies bedankt voor jullie hulp. Lieve groetjes,

NassiraL
17-11-2005, 21:39
.....

berberian_girl
17-11-2005, 22:00
wat appart!! zeeer leuk!! Die groene lijkt mij leuk op je hennadag:wow:

achermijnpc
18-11-2005, 12:22
helemaal niet mijn smaak, ik vraag me zelfs af hoe mensen zich met dat kunnen vertonen op hun hennadag. maar ja hmdl smaken verschillen en veel succes met het verhuren

Miss_Burberry2
18-11-2005, 12:26
Ik vind het niet mooi.. Een kaftan staat veel leuker.. Maar idd ieder zijn smaak..

achermijnpc
18-11-2005, 12:27

Ik vind het niet mooi.. Een kaftan staat veel leuker.. Maar idd ieder zijn smaak.. of een mooie witte tachita van de laatste mode. dit heb ik nog nooit gezien, dat is zelfs in mijn ogen geen traditie meer :rolleyes: maar hmdl dat je verschillende tradities hebt en culturen en hmdl dat dit niet onze traditie is bij onze soort berberse mensen

Pagina's : [1] 2 3 4