Bekijk originele versie : ik wil trouwen!!!!
Loco_Mocro
17-04-2003, 15:52
salaaam dames (spijt me heren :vingers: op deze forum geen salaam voor jullie) ik ben echt op zoek naar een meisje om mee te trouwen....zijn er nog babes in de aanbieding hierzo...
elmohiem ik zal wat over mezelf gaan vertellen...
ik rachid,kom uit zwijndrecht, ik ben 48 jaar JONG en ik heb een hele mooie CLK cabrio (technische gegevens: 3.2 liter motor, 24v, 0-100 5,2 sec, topsnelheid: 250 km/h (begrensd..goed voor de hoofddoekjes :) ) bouwjaar: wollah ma ik weet) oke, ik ben zeer goed gebouwd heb een hele gespierde rechterbiceps (dat krijg je als je 30 jaar geen vrouw hebt gehad)....heb 1 hele grote buikspier! elmohiem ik ben zeer sportief gebouwd...ik ben spontaan...heeel erg lief (eerste 3 maanden garantie) :zweep: ....ik ben op dit moment werkzaam bij Coke B.V. international :stoer: ...mijn functie is manager/PR, ik ben ook vaak op reis...maar dat lossen we wel op als we getrouwd zijn.
ik ben op zoek naar mooie vrouw :staart: die graag op zoek is naar zo'n lekkerding als mij....je marokkaan zijn...het liefste slank....je MOET maagd zijn....goed kunnen KOKEN :chef: ...je moet een lekkere billen hebben...geen buiken...cup c75maatje... hoofddoek mag...niet moet want met zo'n auto heb je een helm nodig om die hoofddoek op je hoofd te laten blijven...je moet lief zijn...(h)eerlijk....(een beetje sneaky mag wel)....geen probleem bij mij....ik wil MINSTENS 6 mormels hebben want ik wordt snel oud...enne als je wil werken...geen probleem...heb nog een chauffeur nodig naar luik. :belgie:
nou dames als jullie interresse hebben :sjans: mijn nummer is 0
Loco_Mocro
17-04-2003, 15:54
ow ja ik ben vergeten mijn nummer te zetten mijn nummer is 0615103811
nou dames ik zou zeggen bel me maar ben een hele leuke jongen..tot gauw
:zwaai:
LADYKARIMA
17-04-2003, 15:55
KLINKT GOED!
MAAR HEB GEEN INTRESSEN SUCCES!IK HOOP DAT JE HAAR VIND HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Oem_Lena
17-04-2003, 15:58
Origineel gepost door Loco_Mocro
salaaam dames (spijt me heren :vingers: op deze forum geen salaam voor jullie) ik ben echt op zoek naar een meisje om mee te trouwen....zijn er nog babes in de aanbieding hierzo...
ik rachid,kom uit zwijndrecht, ik ben 48 jaar JONG en ik heb een hele mooie CLK cabrio (technische gegevens: 3.2 liter motor, 24v, 0-100 5,2 sec, topsnelheid: 250 km/h (begrensd..goed voor de hoofddoekjes :) ) bouwjaar: wollah ma ik weet) oke, ik ben zeer goed gebouwd heb een hele gespierde rechterbiceps (dat krijg je als je 30 jaar geen vrouw hebt gehad)....heb 1 hele grote buikspier! elmohiem ik ben zeer sportief gebouwd...ik ben spontaan...heeel erg lief (eerste 3 maanden garantie) :zweep: ....ik ben op dit moment werkzaam bij Coke B.V. international :stoer: ...mijn functie is manager/PR, ik ben ook vaak op reis...maar dat lossen we wel op als we getrouwd zijn.
ik ben op zoek naar mooie vrouw :staart: die graag op zoek is naar zo'n lekkerding als mij....je marokkaan zijn...het liefste slank....je MOET maagd zijn....goed kunnen KOKEN :chef: ...je moet een lekkere billen hebben...geen buiken...cup c75maatje... hoofddoek mag...niet moet want met zo'n auto heb je een helm nodig om die hoofddoek op je hoofd te laten blijven...je moet lief zijn...(h)eerlijk....(een beetje sneaky mag wel)....geen probleem bij mij....ik wil MINSTENS 6 mormels hebben want ik wordt snel oud...enne als je wil werken...geen probleem...heb nog een chauffeur nodig naar luik. :belgie:
kijk die noem ik echt een SUKKEL
je bent 50 en zoekt een vrouw, nou begin maar te zoeken, ...
Ga maar naar een vrouwenwinkel, misschien zit je typje er wel tussen, hallo zeg wat een eisen. :D
hafid_freak
17-04-2003, 16:02
Origineel gepost door lala_amira2
kijk die noem ik echt een SUKKEL
waarom?
hoezo Veeleisend??? :rolleyes:
DonnaBella
17-04-2003, 16:15
damnn je bent ouder dan me pa
maarja veel succes met je zoektocht
moge allah jou genadigd zijn!!!!!!!!
want dit is te triest voor woorden
:lol: :lol: :lol:
Trouwens 48 me pa is nog jonger :jammer:
Chatefemqemamu
17-04-2003, 16:52
volgens mij heb ik m'n ware gevonden :Iluvu:
http://www.nbproducties.nl/smilies\freak.gif .... http://216.40.249.192/s/contrib/Bizkit/sweat.gif Tsjek ff anders de Otto of Neckermann of zo .... :D
marocgirl18
17-04-2003, 17:28
wjoooooo 48 jaar hahahahha
klint leuk was je maar jonger beslamma
en veel succes met je zoek tocht xxxxxxxxx
bint_duh_bledie
17-04-2003, 17:48
Origineel gepost door Loco_Mocro
:lol: whahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahaha hahahahahahahahahahhahahahhahahahhahahahhahahhahah ahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahhahahahahhaha hahhahahhahahahhahahhahahahhahahahhahahhahhahahhah hahhahahahhahahahahhahahhahahhahahahhahwhahahahaha hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahahah ahahahahhahahahhahahahhahahahhahahhahahahhahahahah hahahahahhahahahahahahahahhahahahahhahahahhahahhah ahahhahahhahahahhahahahhahahhahhahahhahhahhahahahh ahahahahhahahhahahhwhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaahhahahahahahahahahahahahahhahahahhahah ahhahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahah ahahahhahahahahhahahahwhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahahahahahahahhahahahha hahahhahahahhahawhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaahhahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahh ahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahahaha hahhahahahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahah hahahhahhahahhahhahhahahahhahahahahhahahhahahhahah ahhahhhahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahha hahahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahahhahah hahhahahhahhahhahahahhahahahahhahahhahahhahahahhah hahahhahahawhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaahhahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahhahaha hhahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahha hahahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahahhahah hahhahahhahhahhahahahhahahahahhahahhahahhahahahhah hhahahhahahahhahahahhahahhahhahahhahhahhahahahhaha hahahhahahhahahhahahahhahahahahhah
pppffff maar hoe oud moet zij zijn
hahaha hahahahah :tranen:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.