Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse parlementarier uit Nederland blijkt grote drugsbaron!

appie666
17-04-2003, 15:31

OM verdenkt Marokkaanse politicus door René van Leusden DEN HAAG | Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag verdenkt een lid van het Marokkaanse parlement van betrokkenheid bij een omvangrijke drugszaak. Of de 42-jarige parlementariër ooit in Nederland voor de rechter zal verschijnen, valt te betwijfelen. Het OM ondervindt weinig medewerking van de Marokkaanse autoriteiten. Dat bleek donderdag voor de Haagse rechtbank, waar zeven leden van een drugsbende terechtstonden. Drie van hen worden, als het aan het OM ligt, samen voor ruim dertig miljoen euro 'geplukt'. Officier van justitie mr. J. de Vries wil mogelijk ook een ontnemingszaak tegen het in Marokko verblijvende parlementslid beginnen. Weken geleden verzocht ze de Marokkaanse autoriteiten onderzoek te doen naar de financiële positie van de man. De Vries zei gisteren geen hoge verwachtingen te hebben dat het rechtshulpverzoek wordt ingewilligd: "We wachten zelfs nog op een ontvangstbevestiging." Of het mogelijke gebrek aan Marokkaanse medewerking met de hoge status van de verdachte heeft te maken, zei de officier niet. De volksvertegenwoordiger, die namens de Rassemblement National des Indépendants (RNI) in het Marokkaanse parlement zit, is geen onbekende van politie Haaglanden. Op 5 september 2001 was hij in Den Haag het slachtoffer van een gijzeling Deze man heeft de verkiezingen gewonnen in provincie TAZA afgelopen jaar nu blijkt dat het een grote drugsBARON is. Wat je hieruit kan concluderen is dat deze man alleen in de politiek is gegaan om ze eigen 'hachje' te beschermen en onschendbaar te worden. WE ZIJN NOG VER VAN EEN DEMOCRATIE IN MAROKKO!!!

K_Prone
17-04-2003, 16:00
Kijk dit bedoel ik nou, je eigen hachje voor elkaar krijgen en laat het volk maar de t.ering krijgen.

MasterX
17-04-2003, 16:21
Origineel gepost door misantazaghin Kijk dit bedoel ik nou, je eigen hachje voor elkaar krijgen en laat het volk maar de t.ering krijgen. What's new... Al die gasten in het parlement hebben een diplomatiek paspoort.......

K_Prone
17-04-2003, 16:44
Origineel gepost door MasterX What's new... Al die gasten in het parlement hebben een diplomatiek paspoort....... :lol: :lol:

MasterX
18-04-2003, 01:27

Origineel gepost door misantazaghin :lol: :lol: :confused: :confused: :confused: Heb jij er ook 1?

appie666
18-04-2003, 01:32
IK WEL! :D

MasterX
18-04-2003, 01:47
Origineel gepost door appie666 IK WEL! :D hoe kom je eraan?

appie666
18-04-2003, 01:49
connections! ;)

Amazoullou
18-04-2003, 22:48
Berlusconi heeft hetzelfde gedaan in Italie. Waarom hoort men daar niets over ? AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

nadiaaa
18-04-2003, 23:01
Origineel gepost door Amazoullou Berlusconi heeft hetzelfde gedaan in Italie. Waarom hoort men daar niets over ? AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Er zijn tal van publikaties geweest met als onderwerp Berlusconi en zijn banden met de maffia. Ik dacht dat het wel een alom bekend iets was. Alleen heb ik de Nederlandse O.M. nog (?) niet gehoord dat ze hun verdenkingen uitspreken van een betrokkenheid in een Nederlandse zaak op eigen bodem.......wellicht omdat ze die niet hebben of misschien wel onvoldoende bewijs hebben om er ruchtbaarheid aan te geven ofzoiets:D Indien jij wel wat gehoord hebt over Berlusconi en een mogelijke verdenking van betrokkenheid bij een Nederlandse zaak, laat het ons weten en deel je bron hierop yasmina.

appie666
19-04-2003, 00:39
Ik ken deze man ook het was eerst een zielige illigaal in Den haag, hij was ook een ontvoerd geweest. En opeens heeft ie het geschopt tot palmentarier! Deze soort mensen horen gewoon niet in de politiek thuis, hij doet niets in het belang van het volk ook al pompt ie geld, waar het mij omgaat is dat hij er alleen zit om ze eigen belang. WEG MET DAT SOORT TUIG!