Bekijk originele versie : Wat is dit? ben bang...
Selaam dames,
kzit met iets, een paar weken geleden voor de ramadan nog, kwam ik opeens bij mijn navel iets tegen een soort bobel dacht dat het een muggebult was, kan ook dat het dat was want na drie dagen was et weg.. maar nu weer gister zag ik het weer doet pijn als je drukt en is rood maar nu is het al weer minder en het gaat weer bijna weg, maar ik zit met de vraag weet iemand wat dit is of wat kan zijn, ik durf niet naar de dokter te gaan ben bang te erg gewoon....
hoop dat jullie wel weten wat het kan zijn ...
gegroet,
badparel
15-11-2005, 22:33
nooit bang zijn meid,als er iets is waar je je zorgen om maakt gewoon naar de huisarts gaan!daarvoor zijn zij er en je betaalt niet voor niets ziekenfonds!ik hoop dat je toch gaat!inschallah is het niets!
Hasna_real
15-11-2005, 22:38
Misschien is het een ontstoken haarzakje. Maar als je echt zekerheid wil, moet je echt naar de huisarts. Liever dat je voor niets gaat, dan dat het iets ernstigs is en je bent te laat.
nooit bang zijn meid,als er iets is waar je je zorgen om maakt gewoon naar de huisarts gaan!daarvoor zijn zij er en je betaalt niet voor niets ziekenfonds!ik hoop dat je toch gaat!inschallah is het niets!
ja maar ben zo bang maar ga proberen inchallah
Misschien is het een ontstoken haarzakje. Maar als je echt zekerheid wil, moet je echt naar de huisarts. Liever dat je voor niets gaat, dan dat het iets ernstigs is en je bent te laat.
ja nu je het zegt ja er zit ook een inimini haartje precies in het midden maar dacht daar helemaal niet aan maar meid je hebt wel gelijkja kan beter gaan maar nogmaals durf niet,
kan je wat meer daarover zeggen ontstoken haarzakje? heb je weleens gehad komt het vaak voor, is het niets ernstigs?
badparel
15-11-2005, 22:42
ja maar ben zo bang maar ga proberen inchallah
niet bang zijn lieverd,ikoen gahyr inschallah!ik hoop echt dat je gaat want dan ben jij van je onzekerheid af!:kus:
Hasna_real
15-11-2005, 22:59
Als een haartje groeit komt hij boven de huid terecht. Soms lukt het niet omdat hij bijvoorbeeld de verkeerde kant opgroeit. Hierdoor blijft het haartje in de haarzak zitten en deze gaat dan ontsteken.
lieve schat het is inschallah niks .maar ga naar de dokter voor de zekerheid .er mee rondlopen is ook niet gezond. en inschallah is het gewoon een verstopt haarzakje .sterkte ermee
dank jullie wel voor jullie reacties schatten, ik hoop het ook inschallah zal er niet te veel om tobben en hoop naar de dokter te gaan....
slaap lekker alvast ben nogal moe geworden van het denken...
p.s: als er dames zijn met andere info graag,
walikoum selaam
selaam,
is er niemand meer die misschien hier meer van weet of dat het bekend in de oren klinkt...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.