Bekijk originele versie : (Pas)getrouwde dames!
wat was het leukste kado wat jullie hadden gekregen ivm je huwelijk?
ben benieuwd,...:rolleyes: :maf2:
minous21
15-11-2005, 16:00
Geld .....:D
Om eerlijk te zijn heb ik vijf bijzondere en leuke cadeau's gekregen (verder heel veel geld) :
1) Van mijn ouders een prachtige Mdema (goud en witgoud)
2) Van een Kennis van ons, prachtige Koranhouder (van mooi hout) en een Koran
3) Van miss_burberry, mooie sieraden doos met prachtige sieraden en Geld...
4) Van Beppie_truus, mooie mand gevuld met:
handdoeken met mijn onze namen, thee doos (inc. Thee), thee mokken, fles kinderchampagne en twee glazen :D, Veel geurkaarsen, een boek over het getrouwde leven, Massage olie en verzorgingsproducten en twee geurtjes van CK eentje voor mij en eentje voor hem.
5) Mooie kristallen glazen met onze namen en trouwdatum plus twee extra voor de kinderen inscha allah.!
Liefs Minousje
serenity
15-11-2005, 16:03
Een supergezellig 'vrijgezellenfeestje' met dagje sauna, uit eten, cadeautjes en alles erop en eraan, georganiseerd en bijgewoond door mijn liefste vriendinnen...:D
*zucht* was een heerlijke dag....
stresskip
15-11-2005, 16:09
Een vrijgezellenfeestje was echt leuk! En een weekendje weg van twee goede vriendinnen
oh wat leuk ik nog niet veel want ik ben in maroc getrouwd en de meeste kado waren bv dekens en spullen voor je huis daar heb ik veel van gekregen .
en van mn ooms en tantes heb ik goud gekregen en eel geholpen wat betreft wedding .
mijn zwager een weekendje egypte gekregen.
en verder niets
en feest voor vriendinne doe ik in nl bij mn ouders door problemen kon het helaas niet eerder .. en dan krijg ik de akado's van vriendinne enz
nouria_24
15-11-2005, 16:45
oh wat leuk ik nog niet veel want ik ben in maroc getrouwd en de meeste kado waren bv dekens en spullen voor je huis daar heb ik veel van gekregen .
en van mn ooms en tantes heb ik goud gekregen en eel geholpen wat betreft wedding .
mijn zwager een weekendje egypte gekregen.
en verder niets
en feest voor vriendinne doe ik in nl bij mn ouders door problemen kon het helaas niet eerder .. en dan krijg ik de akado's van vriendinne enz
een weekendje naar egypte??
ja we waren in marokko toen we trouwde ik had 4 weken verlof vandaar dus we zijn vanaf vrijdag ochtend tot zaterdag nacht gegaan we vertrokken vanuit maroc ..
en vertel jou verhaal eens
nouria_24
15-11-2005, 17:03
ja we waren in marokko toen we trouwde ik had 4 weken verlof vandaar dus we zijn vanaf vrijdag ochtend tot zaterdag nacht gegaan we vertrokken vanuit maroc ..
en vertel jou verhaal eens
oh ok ik dacht al... wel een leuk cadeau!
Mijn speciale cadeaus waren er best veel...
Trouwjurk van mijn ouders, fotoreportage van mijn vriendin, trouwringen van mijn schoonzusje, van mijn zus witte duiven die mijn man en ik samen los moesten laten, eigenlijk veel dingen van de dag zelf dus...
enne, veel enveloppen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.