Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben bang als dit waar is ?

Pagina's : [1] 2

marocgirl18
17-04-2003, 12:34

ik ben een meisje van 18 jaar en ga over 3 maanden trouwen met iemand uit marokko ik hou van hem en wil hem niet kwijt voo niemand maar ik heb iets gehoord op de radio dat als je iemand van marokko naar nederland wil meenemen dan moet hij in zijn geboortland nederlands leren en ik en de partners moeten alebij ouder zijn dan 24 dus ik wil weten of dit waar is of het in de wet komt staan geef me aub advies want zonder hem kan ik niet en ik wil graag met hem trouwen en dat ie volgend jaar hier in nederland komt maar goed bedankt en beslamma

SaMiax
17-04-2003, 12:39
wanneer heb je dat gehoord dan?? ik wist het neit dat de beiden partners 24 jaar moesten zijn.. zo zie je maar weer hoe moeilijk ze doen om zulke dingen... ze hebben genoeg van de mgharba zo te zien :D

Oem_Lena
17-04-2003, 12:39
Origineel gepost door marocgirl18 ik ben een meisje van 18 jaar en ga over 3 maanden trouwen met iemand uit marokko ik hou van hem en wil hem niet kwijt voo niemand maar ik heb iets gehoord op de radio dat als je iemand van marokko naar nederland wil meenemen dan moet hij in zijn geboortland nederlands leren en ik en de partners moeten alebij ouder zijn dan 24 dus ik wil weten of dit waar is of het in de wet komt staan geef me aub advies want zonder hem kan ik niet en ik wil graag met hem trouwen en dat ie volgend jaar hier in nederland komt maar goed bedankt en beslamma jij kan IND bellen en vragen wat de voorwaarden zijn, www.ind.nl

marocgirl18
17-04-2003, 12:41
ja het is echt zo ik heb ge hoord maar het komt misschien in de wet ik ben bang dat het er komt staan xxxx

Kaboutertje
17-04-2003, 12:43

hoi meid, het is inderdaad waar wat je zegt maar ik denk dat ze nog overwegen om dat in te voeren in de wet dus dat betekent dat het nu nog niet zo is. volgens mij was het dat als een man/vrouw hier is meteen verplicht naar school moet gaan hoe oud diegene ook is en dat je 18 jaar moet zijn en een huis moet hebben en vaste baan met dat je jaarlijks een minumum bedrag moet hebben als inkomen aan deze eisen moet je voldoen..dus haal je mannetje heel ergug snel hier naartoe.. veel succes

marocgirl18
17-04-2003, 12:44
asl het waar is en moet ik 6 jaar wachten dat hou ik nooit vol en hij moet in zijn geboorte land nederland leren tot ie het helemaal goed kan ik haat dit welah maar wie weet of dit waar is beslamma

marocgirl18
17-04-2003, 12:46
welah maar moeten we niet ouder dan 24 jaar zijn dat heb ik gehoord of is dat niet zo sokran

Oem_Lena
17-04-2003, 12:47
marocgirl18 kijk even naar de website van ind www.ind.nl

xsalwa
17-04-2003, 13:03
Het zijn voorlopig nog plannen en tis nog niet ingevoerd volgens mij. Gefeliciteerd dat je gaat trouwen. Echt leuk. Hoop dat jullie erg gelukkig worden en niet worden doodgegooid met inbugeringscursussen!

Atlasleeuw
17-04-2003, 13:06
Het zijn allemaal PLANNEN, dus snel haal hem hierheen voordat het te laat is..... :D

marocgirl18
17-04-2003, 13:08
ja zal ik zeker snel doen en salwa dank je wel sokran allemaal

Najat_the_Don
17-04-2003, 13:26
Origineel gepost door marocgirl18 asl het waar is en moet ik 6 jaar wachten dat hou ik nooit vol en hij moet in zijn geboorte land nederland leren tot ie het helemaal goed kan ik haat dit welah maar wie weet of dit waar is beslamma als je geen 6 jaartjes wilt wachten om samen te zijn kun je toch naar hem toe gaan en over 6 jaartjes hierheen komen.. tis maar een suggestie :D succes :zwaai:

SweetRose
17-04-2003, 13:46
is dat alles bij jullie in hollanda? :rolleyes: hier in belgiƫ zijn willen ze ook dat de je allereerst een appartementje huurt of een huis koopt...en mss moet diegene die iemand naar hier wil halen ook een ferm bedrag betale...iets van een 10 000 euro... maar er wordt nog hard over gesproken..dus er staat nix vast... succes meid met jouw mannetje :goedzo:

marocgirl18
17-04-2003, 17:20
alah dank jullie wel allemaal ik ben blij dit te horen xxxxxxxxxx

Lella_Hafsa
17-04-2003, 18:17

Hey ik weet niet op welke radiozender je het gehoord hebt, maar lieverd dat is onzin. Mijn nicht is ook pas getrouwd met haar neef uit maroc en zij was een jaartje ouder dan jij, 19 dus. Dus ik weet niet wat voor onzin dat is. Ewa ik wens je alvast een pracht leven met je aanstaande....Wat zeker zal zijn insha Allah

Pagina's : [1] 2