Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannelijke familieleden

Pagina's : [1] 2

Nysha
15-11-2005, 12:45

hallo dames, er was een topic over schoonzussen enzo.....maar laten we het nu hebben over de mannelijke familieleden zoals de broers van je man, de mannen van je zussen, je neven, mannen van vriendinnen etc etc etc Ik weet ooit had ik hier gelezen dat sommige vrouwen hun zwagers alleen begroeten en meer niet en dat er apart word gezeten enzo....ik schrok daar wel van....ik heb hele goede contacten met de mannen van men zussen...vandaag vieren we de verjaardag van een ....en ik voel me helemaal chill bij hen waardoor het huis van men zus ook gewoon mijn huis is:) maar uuhm hoe gaat het bij jou?

smurfi
15-11-2005, 13:16
Ja, ik heb ook een hele close band met mn zwagers. Het zijn echt schatten! Wij kunnen het echt over alles hebben (heeft natuurlijk zijn grenzen hoor)... Wij hebben altijd een luisternd oor voor elkaar en bellen ook vaak als we elkaar niet lang gesproken/gezien hebben. EN ik kan altijd op hun eerlijke mening tellen :goedzo:

minous21
15-11-2005, 14:12
Ik heb ook een hele goede band met mijn zwagers........het is altijd lachen als we met ze alle zijn....... We zijn erg close!

tuinboon
15-11-2005, 21:20
pf nou ik helaas niet behalve een zwager in Marokko daar ga ik ook mee op stap en dat is echt leuk, hij is heel vrolijk en gezellig en hij lijkt ook erg op mijn man In nl heb ik twee zwagers , ene danst met sjitaan en denkt alleen aan geld en heeft me denk ik al drie jaar niet gevraagd hoe het met me gaat , wel gevraagd maar zo dat ie geen antwoord verwacht, en de andere is tegen onze relatie en mijn man heeft ook weinig met hem omdat het leeftijdsverschil ook groot is, en die komt wel af en toe maar dan zit ie hier te zwijgen met mijn vriend en probeeer ik wel interesse te tonen maar daar gaat ie niet op in. is heel competitief in mijn schoonfamilie. Wie heeft het grootste huis ( wij toevallig) en wie de grootste auto en wie eenhuis in marokko, het gaat nooit over , hoe voel je je, hoe gaat het met je, wat houd je bezig alleen wanneer ga je naar marokko en wat neem je mee enzo heel duf...Ik ben helemaal niet materialistisch dus ik heb weinig aansluiting in de familie, het blijft bij koetjes en kalfjes

missy_soraya21
15-11-2005, 21:23

Ik groet ook geen niet ma7ram mannen in de familie, alleen salaamualaykom en dat is het, vaak zien we elkaar niet eens omdat we in gescheiden ruimte gaan zitten. Zo hoort het in de islaam, tenminste gescheiden ruimtes is zeer aangeraden en met hand of aanraking groeten is haram bij niet ma7ram mannen.

moslima_z
15-11-2005, 21:41
Ik groet ook geen niet ma7ram mannen in de familie, alleen salaamualaykom en dat is het, vaak zien we elkaar niet eens omdat we in gescheiden ruimte gaan zitten. Zo hoort het in de islaam, tenminste gescheiden ruimtes is zeer aangeraden en met hand of aanraking groeten is haram bij niet ma7ram mannen. :goedzo:

houda99
15-11-2005, 21:45
Mijn kontakt met mijn zwagers is gewoon normaal. Helemaal niet close of zo maar gewoon vriendelijk en respectvol naar elkaar toe. Ik zie ze wel, maar zit niet met hun gezellig te babbelen.

tara28
16-11-2005, 10:53
ik heb drie zwagers twee zijn ezels... materialitisch als de pest ( en dat komt uit hetzelfde nest ) Gelukkig is mijn man niet zo. Verder zijn ze vreselijk jaloers op hun jongere broer ( mijn man dus ) omdat we het financieel goed hebbben. We zijn gelukkig met elkaar en we besteden weinig aandacht aan ze. Zodra we weer teveel aandacht geven ...gaat het mis en dan wordt er weer geroddeld over niks...MANNEN ZIJN ERGER DAN VROUWEN! Mijn andere zwager ....daat houd ik van als een broer. Hij gaat dit jaar met mijn zusje trouwen en insh-allah worden ze heel gelukkig!

_NooR_
16-11-2005, 11:06
Twee van mijn zwagers zijn wel ok, die lachen en praten, maar de derde zwager is echt een nachtmerrie. Hij mag me niet en ik vermoed zelfs dat ie me haat en ik vraag me al 2 jaar af waarom. We praten nooit tegen elkaar, verder dan salaam alaikoem komen we niet. Groet, NooR

Pipi1900
16-11-2005, 11:10
ik zelf hou er wel avn als mannen en vrouwen apart zitten. dan kun je als vrouwen onder elkaar toch meer zeggen en het over echte vrouwen onderwerpen hebben enzo. is zo leuk. wat mijn contact betreft met mijn zwagers. met de man van mijn zus heb ik gewoon goed contact. niet dat we overdreven met elkaar gaan winkelen of heel lang met elkaar praten..nee dat niet. maar dat hoeft voor mij ook niet. gewoon een goed contact waarbij je toch een bepaalde afstand hebt vind ik goed. en met de broers van mijn man heb ik gewoon vriendelijk en beleefd contact.

batata112
16-11-2005, 11:56
en ik voel me helemaal chill bij hen waardoor het huis van men zus ook gewoon mijn huis is:) maar uuhm hoe gaat het bij jou? hahaha als je is wist waar ie aan dacht als je omdraaide zou je je wat minder chill voelen

Pipi1900
16-11-2005, 12:01
hahaha als je is wist waar ie aan dacht als je omdraaide zou je je wat minder chill voelen huh:confused:

_RANIA_
16-11-2005, 12:17
Ik schiet goed op met mijn schoonbroers maar echt veel praten doen we niet. Ik ben degene die dat praten een beetje vermijdt, ik weet dat mijn man het niet leuk zou vinden moest ik teveel met zijn broers kletsen.

MoZlima
17-11-2005, 23:24
Ik groet ook geen niet ma7ram mannen in de familie, alleen salaamualaykom en dat is het, vaak zien we elkaar niet eens omdat we in gescheiden ruimte gaan zitten. Zo hoort het in de islaam, tenminste gescheiden ruimtes is zeer aangeraden en met hand of aanraking groeten is haram bij niet ma7ram mannen. Zo gaat het bij ons ook. En ik heb der ook geen behoefte aan om met ze te kletsen of dergelijke.

oeght_yasmina18
18-11-2005, 00:51

AssaalamuAlaykum Ik heb 3 schoonbroers(broers van mijn man) en ze zijn hamdulillah praktiserend, waardoor ik minder problemen zal krijgen zoals het schudden van de hand en het bij elkaar zitten! Mijn man accepteert dat totaal niet, en niet vanwege jaloezie, maar omdat de Islam het niet accepteert..!! Ik ben het er daar natuurlijk mee eens, Islam is no. 01 Hijab gaat er natuurlijk ook niet af..!! Natuurlijk gaat er wel een keer bij elkaar gezeten worden, maar dan echt alleen als me man er is en Allah weet het beste Verder zijn het lieve mannen Liefs, Yasmina

Pagina's : [1] 2