Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de ware man/vrouw??

Pagina's : [1] 2

SaMiax
17-04-2003, 11:57

eeey geloven jullie erin dat je ware man/vrouw ergens op deze aardbol nog rondlooopt??

chicamaroquia
17-04-2003, 11:59
Ik heb 'm el7amdoelilah al gevonden... :Iluvu:

Tiztoutinlover
17-04-2003, 12:00
ik heb hem elhamdoelillah ook al gevonden en ik laat hem niet gaan

SaMiax
17-04-2003, 12:01
dames!!! bsahetkom!! hamdoelilah dat jullie hem al gevonden hebben :hoera:

Tiztoutinlover
17-04-2003, 12:02

hij is een schat van een jongen en ik hou erg veel van hem

Lady_moi
17-04-2003, 12:03
waar blijft de mijne :verdriet:

chicamaroquia
17-04-2003, 12:04
Origineel gepost door lady_moi waar blijft de mijne :verdriet: Hij zoekt je maar kan je niet vinden omdat je de hele dag achter je pc zit! Dat heeft ie gisteren nog tegen me gezegd... :D

Nounousa
17-04-2003, 12:11
Inshallah...YarBie Ameen... Laat Hij het Toe...

Kaboutertje
17-04-2003, 12:16
He Meiden bestaat er wel een Ware? wat is de ware? ja ik heb ook en man en ik hou erg veel van hem maar wat een ware nou is dat weet ik niet? dus als je van iemand houdt en je bent gelukkig met diegene is die dan de ware voor je dan?? en die mensen dan die elke keer vreemd gaan ook al zijn ze tig keer getrouwd waar is die ware van hen dan?? ik denk dat ik er niet echt in geloof waar ik wel in geloof is dat ik iemand in mijn leven heb waar ik van houdt en waar ik gelukkig mee ben. hmm wat is de Ware? xxxxxxxxx

chicamaroquia
17-04-2003, 12:22
De ware is degene met wie je gelukkig bent... Dat kun je niet met iedereen worden. Ik ben wel van mening dat er meerdere mensen geschikt voor je kunnen zijn, maar de ware is die ene die altijd een speciaal plekje in je hart zal hebben...

SaMiax
17-04-2003, 12:29
Origineel gepost door Kaboutertje He Meiden bestaat er wel een Ware? wat is de ware? ja ik heb ook en man en ik hou erg veel van hem maar wat een ware nou is dat weet ik niet? dus als je van iemand houdt en je bent gelukkig met diegene is die dan de ware voor je dan?? en die mensen dan die elke keer vreemd gaan ook al zijn ze tig keer getrouwd waar is die ware van hen dan?? ik denk dat ik er niet echt in geloof waar ik wel in geloof is dat ik iemand in mijn leven heb waar ik van houdt en waar ik gelukkig mee ben. hmm wat is de Ware? xxxxxxxxx ewa meisje met de ware bedoelen ze dus dat je met diegene gelukkig kan worden (zoals chiqua alzei) en bij wie je op je gemak kan voelen. jullie blijven dan eindeloos bij ellkaar (tot de dood jullie scheidt tuurlijk :hihi) en je hoeft ook niet bang te zijn dat ie vreemd gaat ofzo.. want he is yours and will always be yours ;) dat is de ware.. :D

Kaboutertje
17-04-2003, 12:30
hmm oke dat kan maar ik zal je ff wat vertellen. Ik had ooit een vriendje toen ik nog op school zat ik was helemaal gek op hem maar 1 of andere manier ging het gewoon niet meer. Hij was heel duister en stoer maar ook heel emotioneel en verdrietig dat trok me zo erg aan hem. ik ben he nooit vergeten en heb er 5 jaar over gedaan om echt weer mijn leven op orde te stellen nu ben ik gelukkig getrouwd met de man waar ik zielsveel van hou..en wil hem voor geen goud kwaijt...maar misschien is dat wel omdat je ouder bent geworden dat je er heel anders tegen an kijkt maar ik vraag me nog steeds af wat mijn exjeugdgeliefde nu aan het doen is of hij gelukkig is of het wel goed gaat met hem. hmmm nou is hij dan de ware voor me? weet je ik vindt het zo cliche ik weet wel dat je van iemand kan houden maar devraag is voor hoelang en is hij dan de ware voor je? begrijp me niet verkeerd hoor ben zeer gelukkig met mijn man maar vraag het me af. xxxxxxxxxxx

SaMiax
17-04-2003, 12:34
Origineel gepost door Kaboutertje hmm oke dat kan maar ik zal je ff wat vertellen. Ik had ooit een vriendje toen ik nog op school zat ik was helemaal gek op hem maar 1 of andere manier ging het gewoon niet meer. Hij was heel duister en stoer maar ook heel emotioneel en verdrietig dat trok me zo erg aan hem. ik ben he nooit vergeten en heb er 5 jaar over gedaan om echt weer mijn leven op orde te stellen nu ben ik gelukkig getrouwd met de man waar ik zielsveel van hou..en wil hem voor geen goud kwaijt...maar misschien is dat wel omdat je ouder bent geworden dat je er heel anders tegen an kijkt maar ik vraag me nog steeds af wat mijn exjeugdgeliefde nu aan het doen is of hij gelukkig is of het wel goed gaat met hem. hmmm nou is hij dan de ware voor me? weet je ik vindt het zo cliche ik weet wel dat je van iemand kan houden maar devraag is voor hoelang en is hij dan de ware voor je? begrijp me niet verkeerd hoor ben zeer gelukkig met mijn man maar vraag het me af. xxxxxxxxxxx jah... ewa in dat geval.. I donT Know... waarschijnlijk heb je je ware al gevonden en dat is je man.. julie zijn tenslotte getrouwd en hebben kinderen?? mohim... je houdt en van hem en hij van jou...

chicamaroquia
17-04-2003, 12:36
De ware hoeft niet altijd degene te zijn met wie je eindigt, daarom zei ik ook dat het degene was die dat ene speciale plekje in je hart had...

Kaboutertje
17-04-2003, 12:40

hahahahahahahah ja dat bedoel ik nou...volgens mij kan je niet meteen zeggen ik heb de ware..ze hebben allebei een speciaal plekje in mijn hart..maar goed wat ik wil zeggen is dat je het niet altijd weet wie de ware is voor je maar dat je gewoon je hart moet volgen. thankxxxxxx meiden...

Pagina's : [1] 2