Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn onderwerp....

wittewarda
15-11-2005, 10:58

ben zoo....is verplaatst naar het onzinhoekje:lekkerpuh vind ik echt belachelijk! Er staan hier bij de pvdmv nog meer onzin toppics en die zijn niet verplaats. Trouwens mijn toppic was niet onzinnig, ik voel me rot en wil dat delen met de vaste meiden groep van hier en niet met die bij het onzinhoekje. die ken ik niet:kwaad: Het lijkt hier wel een school...dit mag je wel, dit mag je niet..... Ik was al chago, maar hier wordt ik :kwaad: van! Krijg ik nu een ban of mag ik nog wel zeggen wat ik vind?

Miss_Magrebia
15-11-2005, 11:41
Zal ik dan maar reageren als je klaagmuur... aangezien nog niemand heeft gereageerd ... :hihi: Kom op .... je laat je toch niet kennen door een Moderator.... :lol:

Pipi1900
15-11-2005, 11:44
Zal ik dan maar reageren als je klaagmuur... aangezien nog niemand heeft gereageerd ... :hihi: Kom op .... je laat je toch niet kennen door een Moderator.... :lol: :lol: maarruh..je buik zal nu wel weer pijn doen...:hihi:

Miss_Magrebia
15-11-2005, 11:48
:lol: maarruh..je buik zal nu wel weer pijn doen...:hihi: Luister PIP, Het was aardig bedoeld, lach haar niet uit ... :moe:

Pipi1900
15-11-2005, 11:52

Luister PIP, Het was aardig bedoeld, lach haar niet uit ... :moe: Luister MISS MAG! (niet zo denigrerend heeeeee:hadj: ) ik lachte haar niet uit...ik lachte haar toe:hihi:

Miss_Magrebia
15-11-2005, 11:54
Luister MISS MAG! (niet zo denigrerend heeeeee:hadj: ) ik lachte haar niet uit...ik lachte haar toe:hihi: :hadj: :hihi:

wittewarda
15-11-2005, 12:01
:traan1: mag ik ook mijn "dip" moment hebben.

Pipi1900
15-11-2005, 12:04
:traan1: mag ik ook mijn "dip" moment hebben. meskina....hier dikke :kus: voor jou!!!! hoop dat je je snel beter voelt inscha allah! en MISS MAG....je bent een klein :iblies: :lol: