Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe voelt het om GELD te verdienen??

Pagina's : [1] 2

SweetRose
16-04-2003, 23:58

Vertel het eens ik werk sinds drie dagen en ik krijg binne kort mijn eerste loon op mijn bank gestort :D:D ik weet ni wat er mij te wachten staat....:D Vertel mij nu es hoe jullie jullie voelen als jullie geld ontvangen? :D:D :melig:.....:stoned:......... :belgie: :zwaai:

ClaudioLopez
17-04-2003, 00:00
Ik voel me vrij en onverveerd!! :D

Mr_Amir
17-04-2003, 00:00
Sjeetje ....et is niets bijzonders hoor ...het geld word gestord op de rekening en je voelt er niets van ...alleen de vermoeide lichaam van het werken gaat er van zueren ...:hihi: maar wees blij dat ik je mijn rekening nummer heb gegeven ....bespaart je een hooop ..:o

ATLANTICA
17-04-2003, 00:02
:bril: Maaruuhh dan gaat je telefoonrekening eraf, je ziekenfonds, je schoolgeld en dan voel je je :huil:

SweetRose
17-04-2003, 00:08

Ow..haha...:melig: euhm.;atlantica...ik heb nix maar dan ook nix zelf te betalen..kheb een zeer lieve papa :engel: claudiolopez...ja da kan ik best begrijpen ;) mr amir..jajaj..had je wel gewild zeker :D:D Dream on boy :hihi: mixed angel..meskina jouw papa meskin moet wat afzien met jou zeker....:haha:

Mr_Amir
17-04-2003, 00:15
Damnn those fake dreams ...:huil: Een stukje meer zelfstandigheid en verantwoordelijkheid .. die voldoening is motiverend ...enjoy it ...;)

SweetRose
17-04-2003, 00:18
euhm..mr_amir..het is bijna half één...:stoned: geen moeilijke woorden voor zin 'n midar plzz :D:D hah overdag ok dan kan ik nog denken..maar nu...:maf: maar zoals ik al zei..dream on je weet nooit of die droom ooit kan uitkomen ;)

SweetRose
17-04-2003, 15:27
KBEN NOG NOOIT ZO BENIEUWD GEWEEST :melig:.....:D:D

Karima2
17-04-2003, 18:49
K.l.o.t.e vind ik het, dat ik zoveeeel moet doen om een beetje geld per maand te verdienen hihihihi

House
17-04-2003, 18:56
Origineel gepost door zin 'n midar Vertel het eens ik werk sinds drie dagen en ik krijg binne kort mijn eerste loon op mijn bank gestort :D:D ik weet ni wat er mij te wachten staat....:D Vertel mij nu es hoe jullie jullie voelen als jullie geld ontvangen? :D:D Je zegt dat je binnekort je eerste loon krijgt, krijgen jullie daar in Belgie dan om de week gestort ofsjo :confused: die belgen zijn ook :maf2: Enne ja geld verdienen is heel normaal hier in Nederland, bijna iedereen van bijna alle leeftijden doet het :hihi:

minous21
17-04-2003, 19:09
Loonslaaf............zo voel ik me soms.....

appelsap
17-04-2003, 19:13
:D ik ontvang liever geen loon..ben voor vrijwilligerswerk :rolleyes: .. want rijk ben ik toch al:hihi:

minous21
17-04-2003, 19:14
Origineel gepost door appelsap :D ik ontvang liever geen loon..ben voor vrijwilligerswerk :rolleyes: .. want rijk ben ik toch al:hihi: Oja.......... :eek: Wanneer wordt ik Misses Appelsap :stout: :D

appelsap
17-04-2003, 19:16
Origineel gepost door minous21 Oja.......... :eek: Wanneer wordt ik Misses Appelsap :stout: :D ben heel voorzichtig in mijn keuze..zijn genoeg wolfinnen die me enkel om me geld willen:hihi:..

minous21
17-04-2003, 19:25

Origineel gepost door appelsap ben heel voorzichtig in mijn keuze..zijn genoeg wolfinnen die me enkel om me geld willen:hihi:.. Ik ben helemaal niet op je geld uit....... :D echt niet! Ik zal enkel van jou houden en van de tuinman en mijn persoonlijke trainer :rolleyes: :rolleyes: ....... Ik zou er voor zorgen dat ik er dagelijks goed uit zie voor jou...... geef mij maar de Golden Cards.....en ik ga lekker winkelen.... Liefs Misses Appelsap ;)

Pagina's : [1] 2