Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen luister naar deze DUA..heel mooi

LZN
16-04-2003, 23:48

Druk op deze link.. http://islamweb.net/pls/iweb/audio.SHOWMAIN?AUDIOID=2 en dan kies je de 19e van onder dat is deze: äÇÕÑ ÇáÛÇãÏí.

Misswarda
17-04-2003, 00:07
Origineel gepost door Anouar24 Druk op deze link.. http://islamweb.net/pls/iweb/audio.SHOWMAIN?AUDIOID=2 en dan kies je de 19e van onder dat is deze: äÇÕÑ ÇáÛÇãÏí Het klinkt heel moooi :) :( alleen ik versta er niet veel van, kun ij mij dan vertellen wat er wordt gezegt groetjes warda :zwaai:

Misswarda
17-04-2003, 00:16
Origineel gepost door Anouar24 He MissWarda wallah kon ik dat maar. Marokkaanse Arabisch is totaal anders dan de Arabisch in de koran. El fosha zo heet deze arabisch. Ons arabisch is helemaal vervuilt door spaanse/ franse woorden ook is berbers toegevoegd.... Mijn ouders verstaan dit wel. Ik laat dit morgen aan ze horen en dan vertaal ik het insja'allah voor je.... Thalla aaaaaah dat vind ik erg aardig, maar het lijkt mij ook een verdrietig dua, want ik luisterde hem net af en die man die het zegt was aan het huilen, of het echt zo was weet ik niet maar de tranen liepen echt over mijn wangen terwijl ik er echt niets van versta maar daar komt hopelijk wel verandering in als jij het insha'allah morgen voor mij vertaalt, als je er geen zin in hebt maak dat niet uit :) groetjes warda

salwa23
17-04-2003, 10:13
sallaam anouar 24 ik kon het ook niet verstaan maar dankzij mbc heb ik het geleerd door veel naar vertaalde series te kijken je weet wel mexicaanse series je moet je goed conceteren wat ze zeggen succes ik hoop dat je wat aan deze tip hebt

Lady_moi
17-04-2003, 10:18

ik vind het een heel mooi

DiZA
17-04-2003, 11:44
Tnx Top

Lady_moi
17-04-2003, 11:55
ZO :goedzo:

Nounousa
17-04-2003, 12:00
mashallah mashallah agie!!!!!!!!! Subhanallah zo mooi....:traan1: Djazaak Allahoe Gairan broertje:D

Muslimah
17-04-2003, 12:25
djzaakallah ag :goedzo: Masallah zeer mooi wa salaam alaykum wr wb :zwaai: