Bekijk originele versie : AIDS onder allochtonen is verdubbeld
AIDS onder allochtonen is in 3 maanden verdubbel. Vooral in Den Haag is dit een serieus probleem. Ik ben samen met een meisje geinterviewd door iemand van TV-West.
ERGGGGGGGGGGGGGGG..
wie zijn **** brand moet op de blaren zitten
RealCasawia
16-04-2003, 23:50
Origineel gepost door Jemiena
Dat krijg je ervan piemeltje overal insteken ... je eigen schuld dikke bult ...
Ik bedoel maar !! :goedzo:
Overal gesnikkel :p
_h4T3d_sE7eN
16-04-2003, 23:52
en welk deel van de allochtonen heeft dan weer t hoogste percentage ??
duitsers, engelsen, fransen ?? :confused:
:cool:
SweetRose
16-04-2003, 23:53
Zoals jemiena het zei...Eigen schuld...dikke bult....:lekkerpuh
:D:D
RealCasawia
16-04-2003, 23:53
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
Ja zou ik ook wel willen weten eigenlijk...... :rolleyes:
ATLANTICA
16-04-2003, 23:54
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
Wallah je haalt de woorden uit mn mond :eek:
Origineel gepost door Jemiena
Dat krijg je ervan piemeltje overal insteken ... je eigen schuld dikke bult ...
Aids krijg je niet alleen doordat je je piemeltje ergens hebt ingestopt...dat moeten jullie zo langzamerhand toch ook wel weten..
er zijn genoeg aids-slachtoffer die aids hebben gekregen op hele andere manier dan via sexueel verkeer....
denk aub na, als je zo iets zegt...
ClaudioLopez
16-04-2003, 23:56
joegoslaven....
RealCasawia
17-04-2003, 00:08
Daarom had ik nou een tijd geleden wa3d topic geopend over zou jij vragen aan je aanstaande of hij/zij een aids-test wil afnemen ?
Maar ik kreeg er niet echt positieve reacties op.... :rolleyes:
Lady_moi
17-04-2003, 11:05
aids kun je ook krijgen door besmette drugsnaalden
RealCasawia
17-04-2003, 13:46
Origineel gepost door lady_moi
aids kun je ook krijgen door besmette drugsnaalden
Ja dat is zo.....
Maar in dit geval gaat het om SOA's ( Sexueel Overdraagbare Aandoeningen ).... Kijk maar naar een eerder berichtje van Anouar24.
_h4T3d_sE7eN
17-04-2003, 13:50
Origineel gepost door Anouar24
zal ik het antwoord geven. MAROKKANEN hebben over het algemeen het meest seks. Natuurlijk onveilig ook nog. oh ja ik bedoel Marokkaanse jongens he, voordat jullie mij ineens aanvallen....je weet misschien hebben ze wel 1 condoom ergens verstopt achter hun abonnement of in hun portemonee, maar die gebruiken ze alleen als ze zeker weten dat Mevrouwtje "ik spreid mijn benen" AIDS heeft hhahahahha. MArokkaanse jongens zijn lomp ze trappen overal in. Meisjes die zeggen ik slik de pil.........Oh ja zegt de marokkaan dan "ik ook af en toe slik ik een tegen koppijn". De meeste Marokkanen weten niet eens waar de pil voor dient. Er moet snel een inburgerings cursus worden gegeven. JE weet toch we moeten integereen en ons aanpassen aan de normen en waarden van de Nederlanders en SEXEN daar hechten Nederlanders waarde aan. he...........
Vaak word het zogenaamde liefde "one night stand" bedreven op de achterbank van Achmeds Opel Kadet ofzo, of gewoon in de natuur. Outdoor sex daar houden Marokkaanse jongens van....je weet brengt5 weer oude herrineringen naar boven, doet ze weer denken aan de schapen die ze in Marokko op de boerderij, bewerken...
Ah joh ik kan zo blijven doorlullen, maar moet slapen
je betuig is heel sweet maar waar baseer je het eigenlijk op ?
het komt bij mij over als je eigen ervaring, maar heb je keiharde cijfers ??
ik heb hier en daar nagevraagd en ik HOOR dat juist Marokkanen het laagste cijfer hebben in NL. But that's just hear-say dus ik kan t ook niet echt staven.
maar waar heb jij je feiten vandaan ?
Inderdaad eigen schuld dikke bult. Daarom moeten wij leven volgens de regels van Allah de Almachtige. Hij heeft ons niet zomaar verboden om aan voorhuwelijkse sex te doen. Dit is het gevolg ervan. Het heerst - lijkt mij aannemelijk - onder de jongens bij de Marokkanen en niet bij de meisjes. En waarom? Heel logisch, zij mogen nl. alles en worden niet gecontroleerd door hun ouders. Immers, een jongen is toch een jongen. Als ouders hun zonen in dezelfde mate zouden controleren als hun dochters, zou deze ellende niet bestaan. Maar ja, als je Gods regels overtreedt, moet je ook instaan voor de consequenties. Zelf 1 geval is teveel. Dit is niets voor ons moslims om deze ziekten te hebben. Dat is iets voor de Westerse wereld met hun makkelijke mentaliteit. Wij gaan echt die kant op. Marokkaanse jongens zijn echt hopeloos stom. Een enkeling die zijn verstand gebruikt en godvrezend is. De rest steekt overal de piemel en verwacht dat God het hun later vergeeft als ze met een boerinnetje uit de Marokkaanse bergen zijn getrouwd. Lahawla walaquata illabillah.
Qamar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.