Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DAMMM deze Chick doet moeilijk

CRACKIE
16-04-2003, 23:32

Ik ken een meisje dat ik best wel leuk en zij mij ook wel denk ik we zijn vaak samen weg geweest,alleen doet ze vreemd de laatse tijd,heel kort af en afstandelijk. :confused: iemand vertelde me dat ze zo doet omdat ik best wel goed kan op schieten met een andere meid we zijn goede vrienden van elkaar (begrijpen jullie het nog :confused: ) wat kan ik hier aan doen weet iemand dat. laterzzzzzzzzzzz :zwaai:

Misswarda
16-04-2003, 23:40
Origineel gepost door CRACKIE Ik ken een meisje dat ik best wel leuk en zij mij ook wel denk ik we zijn vaak samen weg geweest,alleen doet ze vreemd de laatse tijd,heel kort af en afstandelijk. :confused: iemand vertelde me dat ze zo doet omdat ik best wel goed kan op schieten met een andere meid we zijn goede vrienden van elkaar (begrijpen jullie het nog :confused: ) wat kan ik hier aan doen weet iemand dat. laterzzzzzzzzzzz :zwaai: als je echt verliefd op die meid ben, dan is het beter dat je effe alle aandacht aan haar besteedt, en later vertelt dat jullie alleen maar goeie vrienden zijn, want hoe je het vertelt kan ze jaloers zijn vandaar dat zo doet. ;) xxxxxxxxxxxwarda

ATLANTICA
16-04-2003, 23:45
Jongen, meiden zijn gewoon erg jaloers, het is te triest voor woorden, Maar als je haar echt echt echt heel leuk vind, dan leg je het ff voor aan die goede goede goede vriendin en ff zeggen dat jouw meid heel jaloers is en dat t ff beter is om elkaar minder te zien, begrijp je nog??

CRACKIE
16-04-2003, 23:45
je kunt het nog geen verliefdeid noemen zo goed ken ik haar nog niet maar vindt haar wel leuk maar ik vindt niet dat ik zo tegeover die andere meid kan doen daar zijn we te goede vriende voor snap je maar bedankt voor je reactie schat.

Misswarda
16-04-2003, 23:55

Origineel gepost door CRACKIE je kunt het nog geen verliefdeid noemen zo goed ken ik haar nog niet maar vindt haar wel leuk maar ik vindt niet dat ik zo tegeover die andere meid kan doen daar zijn we te goede vriende voor snap je maar bedankt voor je reactie schat. Maar jaloerse mensen kunnen dat niet begrijpen, ze denken altijd met die andere vergeleken te worden. als je nu goed kunt opschieten met die meid dat je leuk vindt en goed met d'r kan praten, waarom vertel je het haar gewoon niet wat je dwars zit :confused:

CRACKIE
16-04-2003, 23:59
ja dat begrijp ik misswarda maar de laatse tijd praten we amper met elkaar ik heb het wel aan haar beste vriendin verteld ach joh ik zie het hetr wel als het wat wordt wordt het zo niet jammer dan ja toch:D

italiaanse
17-04-2003, 00:04
Ja, maar ja, stel ze is een leuke meid dan laat je dalijk wat moois lopen ? Dat zou zonde zijn. Maar ik kan het enigzins wel begrijpen van die meid, ze dacht dat jij haar leuk vond maar nu begint ze te twijfelen. Leg het haar gewoon nog eens goed uit dan is er meer duidelijkheid toch ? Misschien word ze dan wat minder jaloers. Najaaa je redt je wel liefs van Letizia

CRACKIE
17-04-2003, 00:08
jullie vrouwen dekken elkaar altijd jaajajaja:D nee hoor geintje je hebt wel gelijk ik ga denk ik haar duidelijk maken dat andere meisje maar een goede vriendin is en dat zij toch meer dan dat is

Misswarda
17-04-2003, 00:11
Origineel gepost door CRACKIE jullie vrouwen dekken elkaar altijd jaajajaja:D nee hoor geintje je hebt wel gelijk ik ga denk ik haar duidelijk maken dat andere meisje maar een goede vriendin is en dat zij toch meer dan dat is Dat moet je zeker doen, :D