Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 marokko.nl leden

samira_el
16-04-2003, 23:01

Ter nagedachtenis voor jullie: Het dringt niet tot me door als je tegen me zegt Dat liefde simpelweg niet voor ons is weggelegd Ik durf dan niet te luisteren, niet naar je te kijken Ik probeer dan al je zendende blikken te ontwijken Want de liefde van jou is, wat mij maakt tot wat ik ben Ik wil je liefhebben tot ik niets anders meer ken Je snapt niet dat er voor ons een toekomst is Waarom snap je niet dat ik me niet vergis De woorden die je zegt, die uit je mond komen Lijken voor mij, als kleurrijke dromen De houding die je hebt als je naast me staat Maakt mijn hart gezuiverd van al de haat Waarom wil je dan niet begrijpen, als ik tegen je zeg Dat ik de enige voor jou ben, mijn handen op je leg Je naar me toe wil trekken, dan ben je dichtbij Ik wil je duidelijk maken, je bent nu alleen van mij en heb ik talent, of zal ik dit bericht snel verwijderen?

Oem_Lena
16-04-2003, 23:02
je hebt talent :rolleyes:

laboudanda
16-04-2003, 23:04
TALENT van de lopende band werk.. Ok speeltijd is over....TERUG naar machine 22 .. NEXT!

samira_el
16-04-2003, 23:04
Origineel gepost door lala_amira2 je hebt talent :rolleyes: sarcastisch? Vieze Biatch die je bent.. Hoe durf je mijn prachtige gedicht te beledigen :kwaad: :D

samira_el
16-04-2003, 23:05

Origineel gepost door laboudanda TALENT van de lopende band werk.. Ok speeltijd is over....TERUG naar machine 22 .. NEXT! Kewl :bril:

Oem_Lena
16-04-2003, 23:05
Origineel gepost door samira_el sarcastisch? Vieze Biatch die je bent.. Hoe durf je mijn prachtige gedicht te beledigen :kwaad: :D :rolleyes: nee is een prachtige gedicht :D

WoeTKMieZaaT
16-04-2003, 23:06
Okeej pauze is afgelopen , nu terug naar je stoeltje.

samira_el
16-04-2003, 23:07
Origineel gepost door WoeTKMieZaaT Okeej pauze is afgelopen , nu terug naar je stoeltje. Vieze asociale overvechter, ik wil niet naar mijn stoel :ego:

mimi_tangaouia
16-04-2003, 23:08
Origineel gepost door samira_el Ter nagedachtenis voor jullie: Het dringt niet tot me door als je tegen me zegt Dat liefde simpelweg niet voor ons is weggelegd Ik durf dan niet te luisteren, niet naar je te kijken Ik probeer dan al je zendende blikken te ontwijken Want de liefde van jou is, wat mij maakt tot wat ik ben Ik wil je liefhebben tot ik niets anders meer ken Je snapt niet dat er voor ons een toekomst is Waarom snap je niet dat ik me niet vergis De woorden die je zegt, die uit je mond komen Lijken voor mij, als kleurrijke dromen De houding die je hebt als je naast me staat Maakt mijn hart gezuiverd van al de haat Waarom wil je dan niet begrijpen, als ik tegen je zeg Dat ik de enige voor jou ben, mijn handen op je leg Je naar me toe wil trekken, dan ben je dichtbij Ik wil je duidelijk maken, je bent nu alleen van mij en heb ik talent, of zal ik dit bericht snel verwijderen? mag ik vragen voor wie dit gedicht bestemd is trouwens het is heel mooi ge schreven mijn complimenten :goedzo:

cj_tetuani
16-04-2003, 23:09
Origineel gepost door samira_el Ter nagedachtenis voor jullie: Het dringt niet tot me door als je tegen me zegt Dat liefde simpelweg niet voor ons is weggelegd Ik durf dan niet te luisteren, niet naar je te kijken Ik probeer dan al je zendende blikken te ontwijken Want de liefde van jou is, wat mij maakt tot wat ik ben Ik wil je liefhebben tot ik niets anders meer ken Je snapt niet dat er voor ons een toekomst is Waarom snap je niet dat ik me niet vergis De woorden die je zegt, die uit je mond komen Lijken voor mij, als kleurrijke dromen De houding die je hebt als je naast me staat Maakt mijn hart gezuiverd van al de haat Waarom wil je dan niet begrijpen, als ik tegen je zeg Dat ik de enige voor jou ben, mijn handen op je leg Je naar me toe wil trekken, dan ben je dichtbij Ik wil je duidelijk maken, je bent nu alleen van mij en heb ik talent, of zal ik dit bericht snel verwijderen? prachtig gedichtje echt Zin in leven, door zinvol te leven Rust? zoektocht naar innerlijke rust. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

samira_el
16-04-2003, 23:10
Origineel gepost door mimi_tangaouia mag ik vragen voor wie dit gedicht bestemd is trouwens het is heel mooi ge schreven mijn complimenten :goedzo: dank je wel.. Het is voor een jongen die hier lid is, er zit een meisje achter hem aan.. maar ja, je weet.. :rolleyes: Ik kan geen namen noemen, dat staat een beetje lullig

samira_el
16-04-2003, 23:11
Origineel gepost door cj_tetuani prachtig gedichtje echt Zin in leven, door zinvol te leven Rust? zoektocht naar innerlijke rust. :zwaai: :zwaai: :zwaai: Je kunt wel goed met woorden spelen dat is dan ook het fundament voor het schrijven van een gedicht dus :D Go On

cj_tetuani
16-04-2003, 23:19
good luck meid :zwaai:

mimi_tangaouia
16-04-2003, 23:32
Origineel gepost door samira_el dank je wel.. Het is voor een jongen die hier lid is, er zit een meisje achter hem aan.. maar ja, je weet.. :rolleyes: Ik kan geen namen noemen, dat staat een beetje lullig ok ik begrijp