Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PijNlijK...!!

Pagina's : [1] 2

liya
16-04-2003, 22:59

Hoi allemaal, Zoals jullie kunnen zien ben ik hier relatief nieuw, maar wens nu al gebruik te maken van jullie hulp. You better help, want deze zuster zit in grote nood! Vandaag was het weer zo ver; maandelijkse marteling, ook wel menstruatie genoemd, oftewel PijNlijK! Het is nu alhamdoelilah minder, maar aan het begin van de dag zou ik mezelf liefst plat willen spuiten met morfine om de pijn maar niet te hoeven voelen. Niet alleen heb ik ondragelijke pijnen in mijn buik en rug, ik verlies ook nog eens alles wat ik in anderhalve dag heb gegeten, ook wordt alles voor mijn ogen een groene waas, en als ik ga staan raak ik zo wat bewusteloos. Verschrikkelijk! Ik zie echt weer op tegen de volgende. Zo gaat het al 4 jaar. Ik verzuim altijd naar de dokter te gaan, omdat het alles bij elkaar ongeveer 6 uur duurt, 6 slopende uren! Zodra deze uren voorbij zijn krijg ik zo een ontspannen gevoel, alsof het nooit gebeurd is Hebben meerdere meiden er in zo'n ernstige mate last van, en zo ja wat doe je er tegen om het dragelijk te maken? Alvast bedankt ;) Your sister Aliya

Samia504
17-04-2003, 09:40
mijn vriendin heeft echt precies het zelfde de eerste 2 dagen van haar menstruatie kan ze niet naar school, niet werken door de pijn ze eet niets en geeft alles over wat ze nog in haar maag heeft zitten. maar ze doet er niets aan wel dom van haar het beste is om naar de huisarts te gaan die weet gewoon wat je ertegen moet doen!! veel succes

Ouafa_1
17-04-2003, 10:07
Ik ben ook zo iemand die er erg last van heeft, en ik heb ook alle pillen hiervoor gebruikt, maar niets dat helpt!! En ik zeg je 1ding als je naar de dokter gaat, het enige wat hij je voorschrijft is de pil! De pil is denk ik ook het enige die de pijn zal verminderen, maar ikzelf heb het niet gebruikt! Durft het niet, en ben bang voor de gevolgen. Ze zeggen dat je er dik van kan worden of puisten kan krijgen, maar het hoeft niet! Soms denk ik wel: deze pijn is echt ondraagelijk, en als de dokter mij de pil voorschrijft dan ga ik die ook innemen! Maar wat doe ik?.. nog steeds hetzelfde, namelijk op de dag van mijn menstruatie kan ik nergens naar toe ook al is het iets heel belangrijks het gaat gewoon niet, niet normaal!! Er is natuurlijk wel een dag van mijn menstruatie dat de pijn meevalt, maar dat noem ik een wonderdag op deze dag dank ik Allah (swt) en hoop dat er meer van die dagen komen!! En ik hoop ook voor alle meiden die er erg last van hebben!! Maar ja who knows! Ze zeggen wel tegen mij, een vriendin van mij dat als ik misschien ga trouwen dat dan die hevige pijn overgaat nou dat hoop ik dan maar!! Dus liefie ik weet waar je het over hebt, en heb ook met je te doen!! Dit was dus mijn waargebeurde verhaal over mijn menstruatie probleem!! Ik wens jullie het allerbeste met het *** probleem van ons (meiden), en hoop dat de pijn vermindert of ooit helemaal overgaat! Allahierawenna Enchaallah!!! Beslamaa

hindaa
17-04-2003, 12:51
Hallo oegtie, Ik heb er een paar jaar geleden ook heel erg last van gehad, nu ik getrouwd ben en de pil inneem voelt ik er helemaal niks van tot dat ik het zie. Wat ik heb gebruikt is FEMEX dat zijn tableten te verkrijgen via huisarts. 2 tegelijk innemen als je pijn begint te krijgen. Ik hoop je misschien te hebben geholpen met die verschrikkelijke pijn.

Classy.Lady
17-04-2003, 13:12

Yeps, Ook ik maak elke maand de nachtmerrie van elke meisje mee :D En wel hoe! Vreselijke buikpijn,rugpijn,kniepijn..Overgeven.Supermisselij k,zoals de zuster eerder al zei,als je opstaat,word je al gelijk weer dizzy... Ewa ik bespaar jullie de verdere details.. Maarre een echte oplossing heb ik ook niet gevonden..Ik ga al niet meer naar de huisarts,omdat die zo eentonig is nu.. Als ik paracetmol neem is overgeven gegarandeerd.. Wat ik wel neem is Aleve en dat schijnt ietsje bietjes te helpen... Wat ik vaak hoor is ,zodra je getrouwd bent (het huwelijk consumeerd) het minder wordt en zelfs overgaat.,, Ewa kan haast niet wachten dan :D Groetjes, Sadgirl2003

zianymo
17-04-2003, 13:17
wat ben ik blij een man te zijn! alhamdulillah! sorry dames,is eenmaal het lot he! groetjes"

liya
17-04-2003, 14:31
Bedankt lieve meiden! En heren geloof me, jullie missen niets Het doet me goed te weten dat ik niet alleen sta. Het is zo'n onatuurlijke pijn dat je op dat moment denkt dat er wat anders aan de hand is Het is alsof ik sommige van de verhalen hier zelf geschreven heb...Ouafa, zo'n wonderdag heb ik alhamdoelilah ook :) Jullie ook chifa Inschallah Ik zie het advies van jullie dat je de pil kunt gebruiken om de pijn wat te verzachten. Ik ben eigenlijk een beetje angstig voor die onnatuurlijke hormonen in mijn lichaam en de bijwerkingen... Ook hoor ik vaak het argument dat de pil haram is. Geldt dit alleen tegen zwangerschap of is het een algemeen verbod?

saida40
17-04-2003, 16:29
als ik ongesteld ben wil gewoon het liefste gewoon doodgaan.pijnljke buikpijn,rug pijn,misselijk alles wat ik die dag naar binnen heb gespeeld komt er terug uit.ben naar de dokter gegaan want ik kon gewoon niet meer.hij wou mij inderdaad ook de pil voorschrijven maar heb gewijgerd.ongesteld zijn is bijna het zelfde als een kleine miskraam.dus heeft hij me wat anders voorgeschreven APRANAX.en het helpt inderdaad goed.moet je innemen wanneer je het gevoel krijgt dat ze zullen komen.en helpt gedurende 12uurs. dus meisjes ik zou zeggen lopen naar de huisarts ik denk niet dat ze te verkrijgen zijn zonder voorschrift. beslama.

yasminne
17-04-2003, 17:31
Ahlan meid, ik weet jammer genoeg precies wat je bedoelt. Ik heb het echt altijd de eerste twee dagen ik kom niet bij van het pijn niet normaal. Ik moet kruipen na het toilet, om over te geven, volgens mij ben ik de enigste die moet overgeven van het pijn. Een keer had ik zelf dat ik bijna flauw moest vallen..........moet het weer worden over twee weken :huil: rotpijn

yasminne
17-04-2003, 23:40
Iwa ja, kan er helemaal niets aan doen. Sber zegt me moeder, dus dat doe ik dan maar....... snik snik

marocigirlie
18-04-2003, 12:45
FEMEX !!!!!!!!!, Dat is mijn wondermiddel. je slikt er twee tegelijk bij de eerste pijnlijke gevoel en klaar. De pijn blijft weg, geen rugpijn, misselijkheid, buikrampen , heerlijk. Het is net of je niet ongesteld bent. Daar moet je de eerste keer wel voor naar de huisarts en dan later kan je het ook telefonisch bestellen. Weet je wat ik echt super erg vind: Als ik ongesteld wordt en dan blijkt dat de femex op is!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog evne eenn vraagje??? Volgens mij ben ik allergisch voor maanverband, kan dta? Ik kan niet wachten totdat ik getrouwd ben, dan ga ik tampons uitproberen. Ik kan absoluut niet tegen maandverband (heb er al veel merken uitgeprobeerd) Ik krijg er zo een super jeuk van. Wie heeft hier ook last van??????? Groetjes!!!!

chocolatgirl
18-04-2003, 16:44
De pil zou helpen zeggen ze en dat het zou overgaan als je getrouwd bent is niet altijd waar.Ik heb er nooit last van gehad maar na zo'n 2 jaar na mijn huwelijk heb ik de eerste 2 dagen altijd buikpijn( gelukkig blijft het daarbij, elhoemdolilah) ik neem er niets voor in omdat ik dat niet graag doe, dan ga ik maar wat liggen, als ik niet moet werken, of laat het zo tot het vanzelf overgaat. Waarom moet een vrouw toch altijd afzien: menstruatie, huwelijksnacht, bevallingen, .... Veel sterkte meiden Groetjes

liya
18-04-2003, 18:27
Origineel gepost door mereyem als je van de duivel spreekt...kheb ze net vandaag.. Vanmorgen voelde ik me humeurig,licht geprikkeld nu lijk ik op de dochter van de adams family,helemaal bleek mijn beide benen lijden precies aan gevoelloosheid mijn buik is net onze wasmachine mijn hoofd is net een kermis mijn lichaam wil sterven...veel te erg momenteel. thala mensen Meskiena, als het niet zo triest was, was het om te lachen :( Ik leef met je mee. Voor alle dames, dank alleerst voor jullie adviezen ;) Ik heb dit bericht ook op een ander forum gepost, daar kreeg ik als advies om een kruik met kokend water op mijn buik te leggen. Ik heb het eens geprobeert, het voelt heeeerlijk! Salaam aleikoem

CHICAx
18-04-2003, 22:23
Jah ik had het afgelopen zondag nog.....alles werd zwart voor mijn ogen en ik moest overgeven :( Een keer was het zelfs zo erg dat ik ben flauwgevallen....en dan die steken in mijn buik...een RAMP !

BennY_D
19-04-2003, 22:29

sjorry k weet dat het heeeeeeeeeel erg kan zijn... :( maar k ben blij elhamdoulilah k heb bijna nooit pijn en als t pijn doet niet eens sjow erg :D maar jah dat kan natuurlijk altijd veranderen he :( :traan1:

Pagina's : [1] 2