Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goh het 'kwartje' valt eindelijk in Amerika

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lorenna
13-11-2005, 20:48

Bush nog nooit zo onpopulair WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush is in eigen land onpopulairder dan ooit tevoren. 58 Procent van de Amerikanen keurt zijn beleid af. 68 Procent van de Amerikanen is ontevreden met de algehele situatie in het land. Dit blijkt uit een opiniepeiling die het weekblad Newsweek zondag heeft gepubliceerd. Nog maar 42 procent van de Amerikanen denkt dat hun president 'eerlijk' is. 52 Procent van de Amerikanen denkt dat vice-president Cheney betrokken was bij het illegale lekken van de naam van een CIA-agente aan de pers. Een even hoog percentage denkt dat Cheney informatie heeft gemanipuleerd om de overval op Irak in 2003 te rechtvaardigen. Maar liefst 65 procent is tegen het huidige Irak-beleid van Bush. bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/28501181/Bush_nog_nooit_zo_onpopulair.html jeetje zeg best triest dat ze er nu pas achterkomen :jammer:

Lorenna
13-11-2005, 21:08
jaa dat blijkt inderdaad, ik vind dat ze wel weer verkiezingen mogen gaan houden want als die soepkip nog langer on top blijft, wordt het triester dan dat het al is....

aplat
13-11-2005, 21:27
Bush nog nooit zo onpopulair WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush is in eigen land onpopulairder dan ooit tevoren. 58 Procent van de Amerikanen keurt zijn beleid af. 68 Procent van de Amerikanen is ontevreden met de algehele situatie in het land. Dit blijkt uit een opiniepeiling die het weekblad Newsweek zondag heeft gepubliceerd. Nog maar 42 procent van de Amerikanen denkt dat hun president 'eerlijk' is. 52 Procent van de Amerikanen denkt dat vice-president Cheney betrokken was bij het illegale lekken van de naam van een CIA-agente aan de pers. Een even hoog percentage denkt dat Cheney informatie heeft gemanipuleerd om de overval op Irak in 2003 te rechtvaardigen. Maar liefst 65 procent is tegen het huidige Irak-beleid van Bush. bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/28501181/Bush_nog_nooit_zo_onpopulair.html jeetje zeg best triest dat ze er nu pas achterkomen :jammer: Een grote massa in de VS (NIET de meerderheid tot voor kort) is altijd tegen de politiek van GB geweest. Bedenk, dat wat wij hier horen is de positief nieuws show van CNN. Ik lees dikwijls de Washington Post. Daar in staan commentatoren, al vanaf vlak na de eerste verkiezingen in 2000 van Bush, die niet liegen en logen om hun negatieve kritiek. TOEN reeds werd hij vergeleken met Nixon. - Aan diens eerlijkheid heb ik altijd getwijfeld. -

aplat
13-11-2005, 21:40
Zo blijkt wel weer hoe belangrijk het is om verschillende bronnen te raadplegen. Die groepen die van begin af aan tegen Bush waren hebben echter nooit zo veel reclame kunnen maken tegen die zelfde bush. Het spelletje van politiek en democratie is lang niet zo doorzichtig als sommige mensen beweren. Het gaat duidelijk om macht en geld. Zeker in zo een groot land als Amerika. De centrale overheid kan een land maken of breken. Hier spreekt de ware jurist ! :goedzo:

Soufyen
13-11-2005, 21:42

bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/28501181/Bush_nog_nooit_zo_onpopulair.html jeetje zeg best triest dat ze er nu pas achterkomen :jammer: de meeste amerikanen zijn dom en traag van begrip

Tessie
13-11-2005, 22:18
Ik denk niet dat die gewone Amerikanen ooit in had kunnen denken hoe en wat. Dat Bush niet spoort dat wist ik al en nu realiseren meer mensen dat hij een raar spelletje aan het spelen is. Ik weet niet helemaal hoe en wat en wat er precies speeld maar ik weet wel dat dit niet klopt. Ik heb er een naar gevoel van en weet het eerlijk gezegt nog niet zo te plaatsen.

scuba
13-11-2005, 22:22
Tsja, nu nog weg zien te krijgen ..... http://www.lmspathologie.nl/impeach.jpg

aplat
13-11-2005, 22:24
Ik denk niet dat die gewone Amerikanen ooit in had kunnen denken hoe en wat. Dat Bush niet spoort dat wist ik al en nu realiseren meer mensen dat hij een raar spelletje aan het spelen is. Ik weet niet helemaal hoe en wat en wat er precies speeld maar ik weet wel dat dit niet klopt. Ik heb er een naar gevoel van en weet het eerlijk gezegt nog niet zo te plaatsen. Naar gevoel? Bedoel je een complot Tessie ? Hoe gaat het eigenlijk met je ? :confused:

Tessie
13-11-2005, 22:27
Naar gevoel? Bedoel je een complot Tessie ? Hoe gaat het eigenlijk met je ? :confused: Een complot ik weet het niet. Ik zou het echt niet meer weten. Ik raak hier helemaal uit mij apropos. Dan weer dit en dan weer dat.Ik weet het echt niet meer. Gaat oke met mij hoor maar ben even niet meer geweest. Heb het gehad dat ik voor pedo, **** of wat dan ook werd uitgemaakt. Soms heb je het gehad;)

Lorenna
13-11-2005, 22:28
ach bush maakt gewoon het werk af waar zijn vader ooit aan was begonnen BUG SPRAYEN die kakkerlakken

Lorenna
13-11-2005, 22:30
de meeste amerikanen zijn dom en traag van begrip jaaa dat blijkt maar weer :rolleyes:

aplat
13-11-2005, 22:31
Een complot ik weet het niet. Ik zou het echt niet meer weten. Ik raak hier helemaal uit mij apropos. Dan weer dit en dan weer dat.Ik weet het echt niet meer. Gaat oke met mij hoor maar ben even niet meer geweest. Heb het gehad dat ik voor pedo, **** of wat dan ook werd uitgemaakt. Soms heb je het gehad;) Ja zo iets vermoedde ik al. Maar goed, als je weet welke schofterige opmerkingen ik hier heb gehad van iemand (die zich op de borstklopt dat ie moslim is) naar aanleiding van het feit dat mijn dochter aan die bomaanslag in Amman is ontsnapt, dan verbaas je je dat ik er nog ben.

Tessie
13-11-2005, 22:41
Ja zo iets vermoedde ik al. Maar goed, als je weet welke schofterige opmerkingen ik hier heb gehad van iemand (die zich op de borstklopt dat ie moslim is) naar aanleiding van het feit dat mijn dochter aan die bomaanslag in Amman is ontsnapt, dan verbaas je je dat ik er nog ben. Ik vind het zo raar dat zo'n Saima 666 nog gewoon kan posten. Net als PuchUpBh. Ik snap echt niet dat ze niet even terecht worden gewezen door JA MAROKKANEN! Dan mis ik hier Heiba, Faitless, Barca en nog meer van die wel "gewone" (sorry is niet naar bedoeld) mensen. Ik snap het echt niet meer. Als Ik hier een duidelijk moslim hater zie dan word hij/zij terecht gebannend maar een kaaskop hater (en ook racist) mag gewoon nog posten. Vind het een beetje vreemd

scuba
13-11-2005, 23:00
Ik vind het zo raar dat zo'n Saima 666 nog gewoon kan posten. Net als PuchUpBh. Ik snap echt niet dat ze niet even terecht worden gewezen door JA MAROKKANEN! Dan mis ik hier Heiba, Faitless, Barca en nog meer van die wel "gewone" (sorry is niet naar bedoeld) mensen. Ik snap het echt niet meer. Als Ik hier een duidelijk moslim hater zie dan word hij/zij terecht gebannend maar een kaaskop hater (en ook racist) mag gewoon nog posten. Vind het een beetje vreemd Dat is niet helemaal waar, Saima en soortgelijken hebben al regelmatig een ban mogen ontvangen, maar onder andere nicks terugkomen blijft mogelijk. Zelfs een IP-ban heeft niet altijd effect. Wel kun je zeggen dat de ene moderator onpartijdiger optreedt dan de andere, maar ja, dat blijft ook mensenwerk.

Lorenna
13-11-2005, 23:04

saima 66 schijnt geen marokkaan(se) te zijn kwam ik net achter scheen zo'n zionist te zijn en ook nog eens een man ipv vrouw maar die topic hebben ze al weggehaald

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10