Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mooi weer

Muslimah
16-04-2003, 22:12

Wat ik nou echt ni snap is hoe dat er sommige bijlopen bij dit weertje??? Echt overdreven, bijna halfnaakt. Ik bedoel ja het is warm en ik heb het ook warm maar in de hel zal het veeeeeeeeeeel warmer zijn. Maar ja ieder doet natuurlijk wat hij/zij wil.

samira_el
16-04-2003, 22:14
het is algemeen bekend dat lange wijde kleding meer verkoeling bieden dan korte strakke kleding... Maar ja, jeweet mode

DieselGirly
16-04-2003, 22:18
IEDER VOOR ZICH.......ANDERS KIJK JE DE ANDERE KANT OP.......ALS JE HET NIET AAN KAN ZIEN.....:D

samira_el
16-04-2003, 22:21
Origineel gepost door KissFouzia IEDER VOOR ZICH.......ANDERS KIJK JE DE ANDERE KANT OP.......ALS JE HET NIET AAN KAN ZIEN.....:D Ik kan wel heel lang naar vin diesel blijven kijken :D

SaMiax
16-04-2003, 22:41

ach ja laat ze maar lekker genieten.. je weet hoe nederland is.. verbaastme nix als er opeens een plensbui komt :hihi: zeg maar dag met je handje tegen je strakke korte kleding :zwaai:

NaDoR.ZiNa
16-04-2003, 22:43
Vind het ook beetje overdreven alsof ze op strand zijn zo lopen ze in stad en iedereen lachte me uit omdat ik in me wintertrui liep ja nou ik had egt niet warm mag nog wel 10 graden hoger hoor:D

Muslimah
16-04-2003, 23:54
Origineel gepost door SaMiax zeg maar dag met je handje tegen je strakke korte kleding :zwaai: :lol:

Muslimah
16-04-2003, 23:57
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Vind het ook beetje overdreven alsof ze op strand zijn zo lopen ze in stad en iedereen lachte me uit omdat ik in me wintertrui liep ja nou ik had egt niet warm mag nog wel 10 graden hoger hoor:D ooh ja ken da. En als ge dan zo lange kleren en een hoofddoek aanhebt dan kijken ze je zo raar aan. weirdo's :rolleyes: