Bekijk originele versie : ...::Voor degene die naar MAROC gaan in een busje....Geen maroc meeer::...
Mijn vader kwam niet thuis..en panikeerde...Naar het schijnt ging er een man in een busje naar maroc...en maroc liet hem niet door...Er mogen nu geen busjes maroc binnen....dus dat betekent voor ons ook geen maroc :( :(
:huil:
miss_kreta
16-04-2003, 21:42
Origineel gepost door Liloesh
Mijn vader kwam niet thuis..en panikeerde...Naar het schijnt ging er een man in een busje naar maroc...en maroc liet hem niet door...Er mogen nu geen busjes maroc binnen....dus dat betekent voor ons ook geen maroc :( :(
Ik geloof er niets van.....ik ben 29 maart jl. met de auto naar Marokko gegaan en in de boot bestond volgens mij de helft van de voertuigen uit busjes. Kom nou, ik kan me met de vakantie geen Marokkanen zonder busje (en gordijnen) voorstellen.... :D Dus maak je geen zorgen....jij gaat incha'allah gewoon naar Marokko :zwaai:
loubna_tetuania
16-04-2003, 21:42
Ben blij dat wij geen busje MEER hebben...
Maar waarom mag het niet meer dan........?
elk jaar verzinnen ze wel wat. Geloof er niks van, ok ze laten geen bussen langs gevuld met rommel die ze daar willen verkopen. Terecht dat ze die niet doorlaten want die rommel verpest de marokkaanse economie en is ook nog eens lelijk.
Vraag eens aan die man hoe hoog imperiaal was?
Normale bussen zullen ze wel doorlaten bussen die evenveel spullen hebben als twee vrachtwagens niet.
Ik geloof het niet :D ,maar als het waar is ben ik blij dan gaan we eindelijk eens zonder een busje maar met een normale auto :rolleyes: :D
Origineel gepost door RaZer
elk jaar verzinnen ze wel wat. Geloof er niks van, ok ze laten geen bussen langs gevuld met rommel die ze daar willen verkopen. Terecht dat ze die niet doorlaten want die rommel verpest de marokkaanse economie en is ook nog eens lelijk.
Vraag eens aan die man hoe hoog imperiaal was?
Normale bussen zullen ze wel doorlaten bussen die evenveel spullen hebben als twee vrachtwagens niet.
jah...wat moet ik je zeggen..ik panikeerde meteen...ik wil hier geen 2maanden doorbrengen :(
MissChica
16-04-2003, 21:47
Willie met een busje is egt erg hahaah met shi 10 man ofzo erin en dan bom vollllllll boven achter een aanhangwagen en al layster geen plaats om te zitten overvol met eten dekens enz hahaahaha als je de deur open doet valt al het eten eruit enzo hahaha gelukkig gaan we dit jaar maar met 5 man in een busje haha
wat dachten jullie van Royal air Maroc dat noem ik geen vliegtuig meer dat is een vliegende bus je kan niet eens van je vlucht genieten kinderen die heen en weer lopen en die schreewen en huilen, mensen die door me kaar praten, personeel die klant onvriendelijk is .
Ewillie ik ga dat vliegtuig echt Boycotten moeten jullie ook doen ik heb er een trauma aan over gehouden :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :( :( :giechel:
Lady_moi
17-04-2003, 11:08
Origineel gepost door salwa23
wat dachten jullie van Royal air Maroc dat noem ik geen vliegtuig meer dat is een vliegende bus je kan niet eens van je vlucht genieten kinderen die heen en weer lopen en die schreewen en huilen, mensen die door me kaar praten, personeel die klant onvriendelijk is .
Ewillie ik ga dat vliegtuig echt Boycotten moeten jullie ook doen ik heb er een trauma aan over gehouden :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :( :( :giechel:
:lol: ik begrijp je
join the club girl :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: : :hihi: :lol:
mimi_tangaouia
17-04-2003, 14:16
wahahahah ben ik blij dat ik dit jaar niet ga maar ik geloof er niks van volgens mij is het een broodje aap verhaal
Dreamlover
17-04-2003, 14:39
Meskiena.. :(
Wij gaan lekker met de auto :hoera:
Rossi980
17-04-2003, 15:23
Wat een Bullshit! :(
meneer de Uil heeft zeker gesproken :D
MarocStar
17-04-2003, 15:25
Totale onzin. Wat zou de reden moeten zijn dat dat niet mag?
Tetouanees
17-04-2003, 15:33
Al gaan we met vrachtwagens vol met rotzooi en en mensen op elkaar.....dan komen we ernog in...wel beetje bij bietalen natoerliek...maar allesch komt goed.....
We zijn immmers een hele grote opkikker voor de marokkaanse staatskas!!!
:D
Tetouanees
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.