Bekijk originele versie : Babytje van balkon gegooit
MissChica
16-04-2003, 21:11
Salaam Allemaal
Gisteren avond werd bij ons in Limburg ( Sittard ) een babytje van anderhalf jaar van het balkon gegooit omdat hij zijn oom geen kusje wou geven en die man tikte nie richtig nerrie zo iets doe je tog nie dan heb je tog geen hart man wat vinden jullie hier van of misschien hebben jullie het al op tv gezien het nieuws :zwaai:
:schrik2: Ja ik heb het op L1 gezien. Echt erg... :(
MissChica
16-04-2003, 21:16
Is nie meer normaal he layster en die fam ken ik ook nog het was een somalisch gezin haar de moeder haar broer kwam net uit londen voor een weekend en hij stond op het balkon en opeens bamm babytje weg ! en ook nog van 5 hoog
DieselGirly
16-04-2003, 21:16
Ik heb het ook gezien.........niet normaaaaaaal....:tranen:
:schok:
Damn...bij broodkruimels kan ik het begrijpen, maar bij MENSEN!!! ....:(
Aphrodite
16-04-2003, 21:18
Men.... Wollah mensen zijn ziek... echt erg!.. Tenminste als hij het kind echt naar beneden heeft gegooid... Maar anders is hij echt echt Ziek... ENG ZIEK!
Lady_moi
16-04-2003, 21:18
gestoorde mense het is maar een baby hoor :jammer:
MissChica
16-04-2003, 21:20
Ja die baby is zekr overleden een val van 5 hoog overleef je nie me broer en zijn vrienden zagen het kopje helemaal open layster
Er was ook een interview te zien met de familie. Die waren helemaal hysterisch>logisch...
MissChica
16-04-2003, 21:23
Ja man meskien en zijn moeder meskiena is helemaal gek geworden die babytje was zo schattig ze deed nix la huilen la wello me vriendin deed altijd bij hun oppassen en op de kranten hebben ze ook een fototje geplaats zie je net zijn haar tenen layster
wat is er nog met die gestoorde gebeurd, dat heb ik niet meer meegkregen..
Lady_moi
16-04-2003, 21:28
hoe kunnen ze dat een babytje aandoen...ik snap da nie
MissChica
16-04-2003, 21:31
De gestoorde hebben ze op gepakt als het goed is of ze zoeken nog naar hem maar ze weten wel hoe het is gebeurd en wie het heeft gedaan hier waar k woon in de buurt springen mensen altijd van de flat af in 1 week shi 8 mensen dood ofzo me nichtje heeft er zo veel gezien maar k gelukkig nie want daar kan k nie tegen als de hersennen zie liggen shi 2 meter uit elkaar enz en al die bloed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.