Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Raad gevraagd voor een goede vriend

LZN
16-04-2003, 20:48

Salamoualaykoum ik heb heel dringend raad nodig voor een vriend van mij. Hij heeft nu een relatie van 7 maanden maar het probleem is dat zijn vriendin niet met hem mag trouwen van haar ouders, maar ze heeft tegen hem gezegd dat ze voor hem zal kiezen als hij haar hand komt vragen. Het volgende probleem is dat ze al 4 maanden ruzie maken over vanalles en nog wat. Hij heeft al veel nachten niet geslapen en ze maakt hem altijd zo kwaad en ongelukkig. Hij heeft me gevraagd of hij het gedaan moet maken, maar ik heb gezegd dat hij die keuze zelf moest maken omdat ik niet durfde te zeggen dat hij dat wel moest doen. Kunnen jullie me misschien zeggen of ik goed of verkeerd gehandeld heb. Beslama.

Onslaught
16-04-2003, 20:49
snap dat het niet zij wil met hem verder asleen de oduer willen niet maar ze maak hem onbgelukkig in jou ogen en hij wil gedaan??????

Oem_Lena
16-04-2003, 20:49
Origineel gepost door tashelhiet_19 Salamoualaykoum ik heb heel dringend raad nodig voor een vriend van mij. Hij heeft nu een relatie van 7 maanden maar het probleem is dat zijn vriendin niet met hem mag trouwen van haar ouders, maar ze heeft tegen hem gezegd dat ze voor hem zal kiezen als hij haar hand komt vragen. Het volgende probleem is dat ze al 4 maanden ruzie maken over vanalles en nog wat. Hij heeft al veel nachten niet geslapen en ze maakt hem altijd zo kwaad en ongelukkig. Hij heeft me gevraagd of hij het gedaan moet maken, maar ik heb gezegd dat hij die keuze zelf moest maken omdat ik niet durfde te zeggen dat hij dat wel moest doen. Kunnen jullie me misschien zeggen of ik goed of verkeerd gehandeld heb. Beslama je schrijf:zij maakt hem ongelukkige UITMAKEN

amel124
16-04-2003, 20:50
Origineel gepost door tashelhiet_19 Salamoualaykoum ik heb heel dringend raad nodig voor een vriend van mij. Hij heeft nu een relatie van 7 maanden maar het probleem is dat zijn vriendin niet met hem mag trouwen van haar ouders, maar ze heeft tegen hem gezegd dat ze voor hem zal kiezen als hij haar hand komt vragen. Het volgende probleem is dat ze al 4 maanden ruzie maken over vanalles en nog wat. Hij heeft al veel nachten niet geslapen en ze maakt hem altijd zo kwaad en ongelukkig. Hij heeft me gevraagd of hij het gedaan moet maken, maar ik heb gezegd dat hij die keuze zelf moest maken omdat ik niet durfde te zeggen dat hij dat wel moest doen. Kunnen jullie me misschien zeggen of ik goed of verkeerd gehandeld heb. Beslama je hebt het zeker goed gedaan :zwaai: :zwaai:

Oem_Lena
16-04-2003, 20:54

Origineel gepost door tashelhiet_19 ja, hij heeft me al vaak huilend gebeld om wat ze tegen hem zegt, maar hij zegt dat hij heel veel van haar houdt, maar ik zie dat ze hem ongelukkig maakt en ik wil hem zeggen dat hij het moet uitmaken ook al houdt hij van haar. Ze stuurt hem ook vaak smsjes met ik hou van jou en dat ze hem graag ziet. ben jij niet stiekem verliefd op hem :Iluvu:

Onslaught
16-04-2003, 20:58
ik vroeg wat maar goed wat jullie willen:kwaad:

DieselGirly
16-04-2003, 21:37
4 maanden in de stress zitten en dan niet eens getrouwd.....word alleen erger....als ze getrouwd zijn......DENK IK!

Lady_moi
16-04-2003, 21:40
ik sluit me aan bij fouzia

DieselGirly
16-04-2003, 21:43
Origineel gepost door lady_moi ik sluit me aan bij fouzia :zwaai:

salwa23
17-04-2003, 10:37
als ik jou vriend was zal om advies vragen bij een imaan van een moskee bij hem in de buurt ik hoop dat hij dan snel een keuzen kan maken.

Sweet_Diamond
17-04-2003, 10:58
Origineel gepost door lala_amira2 ben jij niet stiekem verliefd op hem :Iluvu: Hahahaha...........

Tiztoutinlover
17-04-2003, 11:12
Hij moet haar laten gaan. Ik kan ook zoiets en geloof me.... het is beter dat je naar je ouders luisterd. Je weet t: Zena is onder je moeder's voet!!! Het doet ongelovelijk veel pijn dat zeker weten, geloog mij, maar na een tijd gaat het over. Maar wat zijn de bezwaren van de ouders? Kijk als het een goede moslim is mogen ze hem eigelijk niet afwijzen, maar ze weten wel waarom ze het niet willen.