Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe ziet jou dag eruit......

Pagina's : [1] 2

xxamiraxx
13-11-2005, 09:57

soms heb ik echt het idee dat mijn dag er altijd maar hetzelfde uitziet. so borring:lekkerpuh . opstaan, naar stage, naar huis, bidden, eten koken voor manlief, snel nog wat huishoudelijke taken, effe tv kijken en dan weer naar bed. volgende dag weer hetzelfde liedje.... worden jullie daar nou niet moe van.:maf2: vertel, ziet jouw dag er ook zo `gezellig` uit :hihi: ?

Ouissam
13-11-2005, 10:19
Het dagelijkse leven is nu eenmaal een sleur:moe: Om daarvan te kunnen ontsnappen kun je het beste lekker af en toe een weekendje tussenuit gaan samen met je man. Je bent even in een andere omgeving, waaar je lekker tot rust kan komen.

Saloua1978
13-11-2005, 12:54
Hier nog zo een. Probeer gewoon dingen te plannen in het weekend zodat je de sleur als het ware doorbreekt. Denk aan uitstapjes maken (andere steden bezoeken, lekker eten buiten, met vrienden weggaan e.d.)

xxamiraxx
13-11-2005, 13:10
ja dat is een goed idee. bedankt voor de tip.

xxamiraxx
13-11-2005, 13:10

ik wil graag een autootje kopen kan ik lekker naar mn mammie

oemmie
14-11-2005, 13:03
haha jah dat gevoel ken ik zeker!! ik word in de ochtend wakker (doorde weeks) rond 8uur van mijn zoontje dan leg ik hem bij mij in bed aan de borst blijven we nog even knuffelen beetje dutten nog tot 10uur dan sta ik op maak me bed op en ga ik douchen en ontbijten stofzuigen dan doe ik me zoontje in bad kleed ik hem aan en is het weer tijd voor zijn tweede voedding...dan leer ik een beetje arabische soera of verkeersregels (ben bezig met me rijbewijs hihih) dan ga ik een beetje op internet dan ga ik het huis schoonmaken alvast koken...soms naar de winkel dan komt mijn man thuis gaan we eten mijn zoontje voed ik tussen door nog 1keer en dan de laatste keer rond half 7 en rond 7 uur gaat hij naar bed en dan hebben mijn man en ik de avond voor onszelf...erg leuk maar wel elke dag het zelfde vind ik soms ook saai hoor!!

minous21
14-11-2005, 13:05
opstaan, ontbijten met man lief, auto pakken (soms de fiets) naar het werk rijden.....werken.......doordeweeks bij mijn mijn ouders eten :o...:likje: om een uur of 20.00 uur naar huis, wat drinken samen.....lekker slapen....

oemmie
14-11-2005, 13:06
opstaan, ontbijten met man lief, auto pakken (soms de fiets) naar het werk rijden.....werken.......doordeweeks bij mijn mijn ouders eten :o...:likje: om een uur of 20.00 uur naar huis, wat drinken samen.....lekker slapen.... meen je dat ga je elke dag bij je ouders eten? wel gezellig maar willen jullie niet gewoon gezellig samen eten?

minous21
14-11-2005, 13:11
meen je dat ga je elke dag bij je ouders eten? wel gezellig maar willen jullie niet gewoon gezellig samen eten? Zeker gezellig, s'weekends eten we lekker samen.....:) Ik ben soms best laat klaar met werken, dus vandaar dat we vaak doordeweeks bij mijn ouders eten..............:o

oemmie
14-11-2005, 13:27
Zeker gezellig, s'weekends eten we lekker samen.....:) Ik ben soms best laat klaar met werken, dus vandaar dat we vaak doordeweeks bij mijn ouders eten..............:o oww nou heerlijk toch!! ik zou willen dat ik dat kon doen (mijn ouders wonen 80 km van me vandaan)

Pipi1900
14-11-2005, 14:13
om 07.00 uur sta ik op. ontbijten, douchen en aankleden. om 07.45 uur maak ik mijn dochtertje wakker. ik verschoon haar kleed haar om en maak haar tas klaar en dan breng ik haar weg naar mijn zus en daarna sjees ik naar mijn werk en ben daar dan om 08.30 uur. vervolgens werk ik tot 17.00 uur. dan sjees ik weer naar mijn dochter om ahar op te halen en om 18.00 uur ben ik thuis. dan sjees ik in de keuken om het eten klaar te maken. en dan geef ik intussen mijn kleine meid een stuk fruit in stukjes en wat drinken. dan sjees ik weer naar de keuken om het eten verder af te maken en daarna sjees ik verder naar boven om mijn kleine meid in bad te doen. dan sjees ik weer naar beneden om het eten weer te checken en dan komt mijn man thuis en gaan we eten en dan in de tussentijd maak ik de fles klaar voor de kleine en dan gaat ze naar boven om te slapen en dan sjees ik weer naar de keuken om af te wassen en op te ruime en dan ga ik pas zitten...

oeght_yasmina18
14-11-2005, 14:16
Het is echt een sleur :moe:

oeght_yasmina18
14-11-2005, 14:18
Jullie staan wel vroeg op haha MashaAllah

Saloua1978
14-11-2005, 14:29
Ik sta standaard elke dag 06.00uur op. Kleine wordt dan wakker, verschonen, aankleden, zijn papje maken, voeden daarna doe ik hem in de box en zet ik de tv aan en geef ik hem een sapje om te drinken. Dan ga ik mezelf oplappen (aankleden, haar doen, opmaken) ik maak zijn tasje klaar. Om 07.15 vertrek ik van huis richting mn ma daar kom ik 08.00uur aan. Ik zet de kleine af en babbel 10 minuten na. Dan vertrek ik richting werk. 17.00 klaar met werken, dan ga ik nar mn ma. Ik eet meestal op de dagen dat ik werk bij haar, rind 19.00uur ga ik naar huis. Zodra ik this ben geef ik de kleine zn flesje en speelt ie wat. Mijn man is dan ook net thuis. We spelen nog wat met de kleine en om 20.00uur gaat ie naar bed. Dan hebben wij tijd voor onszelf. Beetje opruimen, theetje zetten en samen tv kijken en de dag doornemen. Op de dagen dat ik niet bij mn ma eet of niet werk gaat het er anders aan toe. Meer schoonmaken, koken en met de kleine op stap gaan.

snoopie
14-11-2005, 14:30

om 07.00 uur sta ik op. ontbijten, douchen en aankleden. om 07.45 uur maak ik mijn dochtertje wakker. ik verschoon haar kleed haar om en maak haar tas klaar en dan breng ik haar weg naar mijn zus en daarna sjees ik naar mijn werk en ben daar dan om 08.30 uur. vervolgens werk ik tot 17.00 uur. dan sjees ik weer naar mijn dochter om ahar op te halen en om 18.00 uur ben ik thuis. dan sjees ik in de keuken om het eten klaar te maken. en dan geef ik intussen mijn kleine meid een stuk fruit in stukjes en wat drinken. dan sjees ik weer naar de keuken om het eten verder af te maken en daarna sjees ik verder naar boven om mijn kleine meid in bad te doen. dan sjees ik weer naar beneden om het eten weer te checken en dan komt mijn man thuis en gaan we eten en dan in de tussentijd maak ik de fles klaar voor de kleine en dan gaat ze naar boven om te slapen en dan sjees ik weer naar de keuken om af te wassen en op te ruime en dan ga ik pas zitten... Ik moest ff om jou lachen.

Pagina's : [1] 2