Bekijk originele versie : Racistisch Nederland!?
Bahjaouia
16-04-2003, 20:19
Sorry Diamond Vert......maar ik vond het zo lelijk wat daar stond dat ik wilde dat iedereen dat kon lezen......!!!
MENSEN KLIK HIEROP!!!
http://www.stormfront.org/forum/threadid64806.php
Jje zult versteld staan!
Als ik alle opmerkingen over ongelovigen hier eens bij elkaar sprokkel, dan is deze site racistischer dan dat hele stormfront.
Als er één groep hier racistisch is zijn het de (islamitische) Marokkanen.
Bahjaouia
16-04-2003, 20:25
Daaar hebben we weer een gefrustreerde zion :rolleyes: Ggeef nou eens een keertje wat toe eikel.....moeilijk he.... :rolleyes: :zwaai:
Origineel gepost door an3sdej
Als ik alle opmerkingen over ongelovigen hier eens bij elkaar sprokkel, dan is deze site racistischer dan dat hele stormfront.
Als er één groep hier racistisch is zijn het de (islamitische) Marokkanen.
tuurlijk gooi het maar weer op de islam, prijs je zelf toch lekker de hemel in. Rot toch op man.
Bahjaouia
16-04-2003, 20:43
Origineel gepost door misantazaghin
tuurlijk gooi het maar weer op de islam, prijs je zelf toch lekker de hemel in. Rot toch op man.
Broeder zie het maar zo. Er komt een tijd dat hij spijt gaat krijgen van zijn woorden Inshaa'Allah :zwaai:
Origineel gepost door Bahjaouia
Zuster zie het maar zo. Er komt een tijd dat hij spijt gaat krijgen van zijn woorden Inshaa'Allah :zwaai:
ik word het liefst broeder genoemd maar niks uit :D
Bahjaouia
16-04-2003, 20:51
Origineel gepost door misantazaghin
ik word het liefst broeder genoemd maar niks uit :D
Foutje bedankt......ik keek alleen naar je naam en vermeende daar een "miss" te bekennen.....niet dus :D sholly!! :zwaai:
Origineel gepost door wtc
rasisties nederland. ik heb hier al veel meer rasistische dingen gelezen zoals dood aan alle ongelovigen. en trouwens het lijkt er toch ook op dat de islam het meest terroristische en rasistische geloof is die ongelovigen niet tolereert ik heb al zoveel van die uitspraken gezien, zoals op islamitische scholen hier in nederland daar staat in de school boeken dat je je niet mag mengen met de ongelovigen en je mag dus geen ongelovige vrienden hebben
hab ik kots er van
ga jij de koran maar effe lezen en kom dan maar terug. Voordat je begint te kotsen. Maar jah die selectieve opinies zijn we ook wel zat geworden.
nederlanders zeggen alleen geen alloctonen meer binnen moslims roepen dood aan alle ongelovigen en dat ze maar mogen branden in de hel die ongelovigen er is geen ander geloof met zulke uitspraken bezig
jij hebt nog heel veel te leren, maar ik verwacht ook geen andere uitspraken van iemand met zo'n avatar.
sura 192 drijf ze uit de ongelovige dood hen tot dat de godsdienst alleen nog maar van allah is
o wat knap wat knip en plakwerk op een racistische site en hupsake en plaats nu die hele sura hier. Jij moet toch weten dat de koran is geschreven in tijden van vele oorlogen, maar ja daarom snap ik nu ook dat je deze zin hier neer zet. Zal ik jou de talmoed effe neerzetten van die joden dan gaan we pas praten over racisme. Maar zo laag ben ik niet,want ik haal geen zinnen uit de context.
Bahjaouia
16-04-2003, 21:09
rasisties nederland. ik heb hier al veel meer rasistische dingen gelezen zoals dood aan alle ongelovigen. en trouwens het lijkt er toch ook op dat de islam het meest terroristische en rasistische geloof is die ongelovigen niet tolereert ik heb al zoveel van die uitspraken gezien, zoals op islamitische scholen hier in nederland daar staat in de school boeken dat je je niet mag mengen met de ongelovigen en je mag dus geen ongelovige vrienden hebben
hab ik kots er van
Jij moet eerst een cursus grammatica en spelling gaan nemen, en dan pas hier komen discussieren :zwaai:
Bahjaouia
16-04-2003, 21:10
sura 192 drijf ze uit de ongelovige dood hen tot dat de godsdienst alleen nog maar van allah is
en nu verder lezen dan je neus lang is :rolleyes:
Bahjaouia
16-04-2003, 21:13
heeft niks met het onderwerp te maken je draait om het onderwerp heen door over mijn grammatica en de joden te beginnen
waar heb ik het woord joo.d genoemd? Ik draai niet om het onderwerp heen. Ik wil gewoon discussieren met mensen die enig niveau hebben. En jij hebt geen niveau! :rolleyes: Het wordt dan verdomd moeilijk voor me om me constant als ik een reactie van jou zie tot jouw zeer lage niveau te moeten verlagen. Dat gaat me veel energie kosten. Maar als je het dan zonodig wilt.....vooruit dan maar
Bahjaouia
16-04-2003, 21:21
Jjij bent blind....want dat heb IK niet gezegd hiero....en dat beweer jij wel als je zegt en ik citeer: "heeft niks met het onderwerp te maken je draait om het onderwerp heen door over mijn grammatica en de joden te beginnen" dus je zeht hier dat IK dat gezegd heb en dat is niet zo!
Het konden net zo goed mijn woorden zijn hoor....daar niet van, maar dat ff terzijde .......!!! Dus de volgende keer eerst goed kieken en dan pas praten!
heeft niks met het onderwerp te maken je draait om het onderwerp heen door over mijn grammatica en de joden te beginnen
draai er maar weer om heen, plaats nou die hele surah hier. EN waarom ga je dan weer naar een marokkaanse site om ons te bestrijden wat hebben we jou nou aangedaan. Ga dan naar een joodse site.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.