Bekijk originele versie : Wat nou......dit is geen Youki B uit Amsterdam
WAT NOU.....WAT NOU,
Ik ben geen Youki B uit Amsterdam maar ben Nadoriaan in hart en vaten, die vol lopen met bloed en moed!
Wie mij wil demmen is zeker gedempt want WAT NOU WAT NOU
De moed waar ik nu mee zegevier ben de kracht en pracht van een MOSLIM hero (lees in het engels okay anders denk je dat ik hero vroeg ontbijt bedoel).
LET ME REPEAT WHAT I HAVE SAID BEFORE, THERE IS NO WAY TO VICTORY WITHOUT AN ILLUSION OF TOTALLY WEAK MEANS.
Oem_Lena
16-04-2003, 19:09
Origineel gepost door nadoriaanse_man
WAT NOU.....WAT NOU,
Ik ben geen Youki B uit Amsterdam maar ben Nadoriaan in hart en vaten, die vol lopen met bloed en moed!
De moed waar ik nu mee zegevier ben de kracht en pracht van een MOSLIM hero (lees in het engels okay anders denk je dat ik hero vroeg ontbijt bedoel).
LET ME REPEAT WHAT I HAVE SAID BEFORE, THERE IS NO WAY TO VICTORY WITHOUT AN ILLUSION OF TOTALLY WEAK MEANS
:confused: :confused: :confused:
Onslaught
16-04-2003, 19:10
bedoel je die oude clip met brainpower enzo toch?
Misswarda
16-04-2003, 19:12
WAT NOU.....WAT NOU,
LET ME REPEAT WHAT I HAVE SAID BEFORE, THERE IS NO WAY TO VICTORY WITHOUT AN ILLUSION OF TOTALLY WEAK MEANS
:confused: :confused: :confused: duidelijker mag je best zijn!!!!!
Onslaught
16-04-2003, 19:19
SORRY HOOR, MAAR DIT VIND IK ECHT ZIELIG. JA DIE YOUKI B, DIE TURK JA, VOLGENDE KEER EEN BETERE VRAAG STELLEN. IK STA OP HET PUNT AL MIJN OVERTUIGEN DAT HET BETER ZAL GAAN MET DEZE UMMAH AAN HET VERLIEZEN.
ADVIES:
GA LEKKER TMF KIJKEN OF ZAP LEKKER GELIJK DOOR NAAR THE BOX
:confused: :confused:
Onslaught
16-04-2003, 19:35
Don't worry be happy la la lah don't worry be happy. Was dit geen liedje? DOEHHH kom op man !!!!
BTW; what do you mean with: '(sorry voor me typ fouten, want ik heb een chineese toesenbord)'
Al dacht ik het niet, de vrouwen van tegenwoordig weten niet eens dat ze een QWERTY toetsenbord nodig hebben!!!
precies blinde sukkel de vrouw maar ik ben een man mafketel:D en ga verder je wereld eikel:D
:zwaai:
Onslaught
16-04-2003, 20:09
Je schrijft als een VROUW, je reageert als een VROUW en je kortzichtigheid lijkt op een VROUW.
Niks mis mee hoor !!!! ee
jij ben een zee homo bolle chinees:D
Miss_Crazy
16-04-2003, 20:14
Origineel gepost door Onslaught
ee
jij ben een zee homo bolle chinees:D
weer zee geda8tes
zo mag ik het horen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.