Bekijk originele versie : ik verveel me
younasie
12-11-2005, 18:44
salaam
sinds een maand ben ik gestopt met werken sinds die dag verveel ik me regelmatig als ik mijn man er over aanspreek vind hij dat voor te lachen:confused: wie weet hier raad mee ben het echt beu
oeght_yasmina18
12-11-2005, 18:54
Ik weet precies wat je voelt..!!
Ik was vroeger iemand die gewoon altijd weg ging en gewoon vrij mocht doen wat ik wilde, maar nu ik getrouwd ben is het echt wat zwaarder, me man werkt ook van 1 uur middag tot 10 uur in de avond en dan moeten die uur reistijd ook erbij bereknt worden, ik verveelde me in het begin echt wel, er is zelfs niets meer om schoon te maken :hihi:..!
Maar je hebt wel genoeg tijd om kennis op te doen en soerats in je hoofd te stoppen, als je dat graag wilt, verder tjah computer, maar echt na een tijdje begin je eraan te wennen en dan op een gegegve moment houd ik geen tijd meer over (maar de reden daarvoor is dat ik steeds achter pc zit)..!!
Mischien gewoon af en toe lezingen gaan en paar boeken lezen hahaha, sorry ik weet niet wat de tijd kan snel laten gaan en als je inshaAllah kids krijgt dan gaat de tijd wel sneller denk ik
Allahu A3lem
Succes..!!
chimenne
12-11-2005, 19:45
salaam
sinds een maand ben ik gestopt met werken sinds die dag verveel ik me regelmatig als ik mijn man er over aanspreek vind hij dat voor te lachen:confused: wie weet hier raad mee ben het echt beu
Kom anders iedere dag een praatje maken met ons, ik kan alleen niet beloven dat het altijd gezellig is.:)
Maar je kan ook hier op andere forums veel kennis van de islam op doen.
En af en toe gezellig kletsen over koetjes en kalfjes is ook leuk.:D
Ik zou zeggen kom wat vaker, kunnen we je ook beter leren kennen:)
badparel
12-11-2005, 19:50
Kom anders iedere dag een praatje maken met ons, ik kan alleen niet beloven dat het altijd gezellig is.:)
Maar je kan ook hier op andere forums veel kennis van de islam op doen.
En af en toe gezellig kletsen over koetjes en kalfjes is ook leuk.:D
Ik zou zeggen kom wat vaker, kunnen we je ook beter leren kennen:)
:kus: zo lief van je!!!idd we delen hier veel lief en leed!pas op dat je niet verslaafd word zoals mij!!!
xxamiraxx
12-11-2005, 19:53
toen ik pas getrouwd was zat ik ook een tijdje thuis. na een half jaartje werd ik helemaal gek van dat niks doen. toen ben ik een studie gaan volgen en ik vind het heerlijk om niet elke dag thuis te zitten. het is wel zwaar hoor maar je behoud zo toch je sociale contacten. en ik ga inchallah maar drie dagen werken zo heb ik toch nog lekker 2 dagen en het weekend voor mn mezelf en mn mannetje.
nu even terug op je verhaal, waarom ga je niet een leuke studie of cursus volgen . je kan je misschien ook meer gan verdiepen in de islam, je hebt er nu alle tijd voor. toen ik thuis zat las ik ook veel. en je leert er echt veel van.
groetjes amira
oeght_yasmina18
12-11-2005, 19:53
Ja, een vriendin van mij kwam hier altijd echt verslaafd en ik vond haar raar, maar nu ik ben niet weg te slaan achter de pc:o
badparel
12-11-2005, 19:55
Ja, een vriendin van mij kwam hier altijd echt verslaafd en ik vond haar raar, maar nu ik ben niet weg te slaan achter de pc:o
hier nog een:moe:
oeght_yasmina18
12-11-2005, 20:00
hier nog een:moe:
Zucht:hihi:
en voor de topicstartster
Volg een cursus ofzo, als dat je leuk lijkt InshaAllah
chimenne
12-11-2005, 20:04
:kus: zo lief van je!!!idd we delen hier veel lief en leed!pas op dat je niet verslaafd word zoals mij!!!
Ik ben al verslaafd lieffie, maar als ik naar jou reacties kijk ben je zwaar verslaafd:hihi: Nog verslaafder als ik hahahaha:kus:
badparel
12-11-2005, 20:23
Ik ben al verslaafd lieffie, maar als ik naar jou reacties kijk ben je zwaar verslaafd:hihi: Nog verslaafder als ik hahahaha:kus:
:hihi: goed gezien!hahaha
younasie
12-11-2005, 20:24
soekran voor julie reactie julie hebben gelijk een cursus goed idee
ik zou dringend marokaans moeten leren spreken
:D
chimenne
12-11-2005, 20:36
Graag gedaan hoor lieffie, en succes met je cursus.:kus:
oeght_yasmina18
12-11-2005, 20:37
Graag gedaan..!!
Ik cursus Marokkaans koken :hihi:
salaam
Jullie doen wel lacherig over het feitdat jullie verslaafdzijn aan m. nl maardat is toch ernstig lijkt mij. Hebben jullie niet iets beterte doen.
badparel
12-11-2005, 20:52
salaam
Jullie doen wel lacherig over het feitdat jullie verslaafdzijn aan m. nl maardat is toch ernstig lijkt mij. Hebben jullie niet iets beterte doen.
ik heb er nog geen moeite mee,het is niet zo heel ernstig hoor;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.