Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sarkozy: relschoppers moeten het land uit worden gezet (deel 2)

Pagina's : [1] 2 3 4

zweedje
12-11-2005, 15:36

(novum\ap) de 120 buitenlanders die zijn veroordeeld wegens betrokkenheid bij de rellen van de afgelopen tijd moeten het land uit worden gezet, heeft de franse minister van binnenlandse zaken nicolas sarkozy woensdag gezegd. www.nieuws.nl

KILL SWITCH
12-11-2005, 15:53
Yep uitzetten:hadj: In hun land van herkomst zullen ze het beter hebben:hadj: Uitschot kunnen we missen:hihi: :banana:

KILL SWITCH
12-11-2005, 15:54
Raar 4 gestemd, en 2 reacties

abdelkader
12-11-2005, 15:55
Sarkozy is een pyromaan.

KILL SWITCH
12-11-2005, 16:02

Sarkozy is een pyromaan. Waar heeft hij iets inbrandgestoken::hadj: Waar heeft hij al een invalide vrouw inbrandgestoken:hadj: Waar heeft hij al een man doodgeslagen:hadj: Waar heeft hij al brandgesticht,zodat 84 gezinnen ingevaar kwamen:hadj: Waar heeft hij al brandbommen in een moskee geworpen:hadj: Welke wagen van onschuldiggen heeft hij inbrand gestoken:hadj:

missmile
12-11-2005, 16:05
ik ben het er niet mee eens! want Hollanders doen het nadat ze verliezen bij n partijtje voetbal. Dan mogen ze in hun eigen land blijven...... Hahaha.... pret zit er dan op voor buitenlanders als ze het ook eens willen flikken. :hihi:

rijmaran
12-11-2005, 16:11
ik ben het er niet mee eens! want Hollanders doen het nadat ze verliezen bij n partijtje voetbal. Dan mogen ze in hun eigen land blijven...... Hahaha.... pret zit er dan op voor buitenlanders als ze het ook eens willen flikken. :hihi: Nou ja, je locatie en je commentaar hier zijn volledig in tegenspraak!

KILL SWITCH
12-11-2005, 16:12
ik ben het er niet mee eens! want Hollanders doen het nadat ze verliezen bij n partijtje voetbal. Dan mogen ze in hun eigen land blijven...... Hahaha.... pret zit er dan op voor buitenlanders als ze het ook eens willen flikken. :hihi: Het voordeel van 1 pas:hadj:

abdelkader
12-11-2005, 16:15
Waar heeft hij iets inbrandgestoken::hadj: Waar heeft hij al een invalide vrouw inbrandgestoken:hadj: Waar heeft hij al een man doodgeslagen:hadj: Waar heeft hij al brandgesticht,zodat 84 gezinnen ingevaar kwamen:hadj: Waar heeft hij al brandbommen in een moskee geworpen:hadj: Welke wagen van onschuldiggen heeft hij inbrand gestoken Zijn hogedrukspuit weigert de dienst. :hihi: Zeker de gebruiksaanwijzingen niet gelezen :eek: Nu is het stil rond hem.De rust weerkeert :goedzo: Chirac neemt het over van hem,zonder de hogedrukspuit uit de stal tevoorschijn haalt.:hadj: Fransen waren ook de tuig in de oude kolonies. Zoals je in de Belgisch-Congo :)

zweedje
12-11-2005, 16:16
in hun land van herkomst waren ze allang overhoop geschoten. ze hebben geluk dat ze in frankrijk wonen.

missmile
12-11-2005, 16:18
in hun land van herkomst waren ze allang overhoop geschoten. ze hebben geluk dat ze in frankrijk wonen. hahahahaha ik moet hier echt om lachen oehhhhh :lol: Hoe bedoel je; "zoiets doet men niet in eigen land" slimme :haha:

KILL SWITCH
12-11-2005, 16:19
Zijn hogedrukspuit weigert de dienst. :hihi: Zeker de gebruiksaanwijzingen niet gelezen :eek: Nu is het stil rond hem.De rust weerkeert :goedzo: Chirac neemt het over van hem,zonder de hogedrukspuit uit de stal tevoorschijn haalt.:hadj: Fransen waren ook de tuig in de oude kolonies. Zoals je in de Belgisch-Congo :) Verwijt dat de koninglijke familie maar:hadj: Ik ben vlaaming geen Belg:hihi:

missmile
12-11-2005, 16:19
Nou ja, je locatie en je commentaar hier zijn volledig in tegenspraak! :rolleyes: is dat zo? ohh....:o

KILL SWITCH
12-11-2005, 16:21
hahahahaha ik moet hier echt om lachen oehhhhh :lol: Hoe bedoel je; "zoiets doet men niet in eigen land" slimme :haha: Reden:hadj: Doodstraf:hihi: Handen afhakken:hihi: Folterren:hihi:

zweedje
12-11-2005, 16:22

hahahahaha ik moet hier echt om lachen oehhhhh :lol: Hoe bedoel je; "zoiets doet men niet in eigen land" slimme :haha: als ze in hun land van herkomst zulke rellen hadden gehouden was allang het leger eraan te pas gekomen zo bedoel ik het.

Pagina's : [1] 2 3 4