Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij doen als de Profeet (saw) langskwam??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Liloesh
16-04-2003, 16:16

Vertel me wat zou je doen?? Zou je al je tijdschriften die daar liggen opbergen en de Koran te voorschijnhalen....De Koran op een plaats zetten zodat de Profeet het goed kan zien? Zou je je muziek ook opbergen en als je wat bandjes met Koran hebt die ook te voorschijnhalen??? Zou je jou beste kleren aandoen voor hij aankomt?? Zou je voor hem het duurste eten opdienen?? Zou je hem zelf willen bedienen??? Zou je alles opbergen wat neit mag...tot dat hij weg is..zodat hij het niet zo zien?? Maar onthoud..ALLAH ZIET ALLES... Vertel me wat zou JIJ doen als de Profeet (saw) bij jouw thuis langskwam?? Liefs Liloesh

Liloesh
16-04-2003, 16:22
Wat zou je hem dan willen vragen??? Als je hem 1 ding mocht vragen?

Liloesh
16-04-2003, 16:33
niemand??? :(

Lady_moi
16-04-2003, 17:13
WANNEER IS DE DAG DES OORDEEL :)

Liloesh
16-04-2003, 18:13

Waarom ben je zo benieuwd naar de antwoord van de vraag??? Moet je dan nog zo veel doen voor de dag des oordeel?

Lady_moi
16-04-2003, 18:15
Origineel gepost door Liloesh Waarom ben je zo benieuwd naar de antwoord van de vraag??? Moet je dan nog zo veel doen voor de dag des oordeel? ik doe mijn best maar tkan nog altijd beter

Oem_Lena
16-04-2003, 18:23
Origineel gepost door Liloesh Vertel me wat zou je doen?? Zou je al je tijdschriften die daar liggen opbergen en de Koran te voorschijnhalen....De Koran op een plaats zetten zodat de Profeet het goed kan zien? Zou je je muziek ook opbergen en als je wat bandjes met Koran hebt die ook te voorschijnhalen??? Zou je jou beste kleren aandoen voor hij aankomt?? Zou je voor hem het duurste eten opdienen?? Zou je hem zelf willen bedienen??? Zou je alles opbergen wat neit mag...tot dat hij weg is..zodat hij het niet zo zien?? Maar onthoud..ALLAH ZIET ALLES... Vertel me wat zou JIJ doen als de Profeet (saw) bij jouw thuis langskwam?? Liefs Liloesh ik zou vragen,als ik dood ga en ik moet langs mohamed(sas)of hij mij kan helpen,wand mohamed(sas)zit aan de linker kant van allah en de linker kant is ook de hel

Liloesh
16-04-2003, 18:25
Origineel gepost door lady_moi ik doe mijn best maar tkan nog altijd beter Ah zo bedoel je..ik begrijp je..me to ;) ik zou vragen,als ik dood ga en ik moet langs mohamed(sas)of hij mij kan helpen,wand mohamed(sas)zit aan de linker kant van allah en de linker kant is ook de hel :goedzo: ;)

Lady_moi
16-04-2003, 18:27
Origineel gepost door lala_amira2 ik zou vragen,als ik dood ga en ik moet langs mohamed(sas)of hij mij kan helpen,wand mohamed(sas)zit aan de linker kant van allah en de linker kant is ook de hel we hebben echt iets aan u :goedzo:

Liloesh
16-04-2003, 18:29
Idd Lady M....;)

Nounousa
16-04-2003, 18:35
sorry maar deze stelling vind ik bla bla.. gebeurt toch NOOIT! dus hier ga ik niet eens over na denken.. :rolleyes:

Liloesh
16-04-2003, 18:41
Waarom niet??? Het zou je een extra duw geven om iets te doen.......

Nounousa
16-04-2003, 18:51
Daar heb ik deze stelling niet voor nodig hamdoellilah... het feit dat hij saaws het perfecte voorbeeld was.. kan ik erop nalezen in de Hadiths alhamdoellilah... En een stelling als deze, een gebeurtenis wat zich nooit zal voordoen doet me niets hoor.. ik denk Liever aan de angst voor Allah swt.. de liefde voor Allah swt... Het Hiernamaals... De dood... De straf van het graf... subhanallah.. niet over iets onmogelijks.... Vreest Allah swt ten Allen tijden! en NIET de profeet saaws...SUbhanallah!

Oem_Lena
16-04-2003, 18:59
Origineel gepost door Hindje Daar heb ik deze stelling niet voor nodig hamdoellilah... het feit dat hij saaws het perfecte voorbeeld was.. kan ik erop nalezen in de Hadiths alhamdoellilah... En een stelling als deze, een gebeurtenis wat zich nooit zal voordoen doet me niets hoor.. ik denk Liever aan de angst voor Allah swt.. de liefde voor Allah swt... Het Hiernamaals... De dood... De straf van het graf... subhanallah.. niet over iets onmogelijks.... Vreest Allah swt ten Allen tijden! en NIET de profeet saaws...SUbhanallah! het is een fantasie

Liloesh
16-04-2003, 19:00

Nevermind...hij is ook niet voor je bedoeld.....:(

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6