Bekijk originele versie : De UEFA-CUP FINALE!!!
BentDagilia
08-05-2002, 20:38
MENSEN JULLIE MOETEN KIJKEN.. nederland 2 ... OOk al haat Ik feyenoord vandaag ff een TIME OUT....
Latersssss,
Bent Dagilia ;)
Origineel gepost door Bent Dagilia
MENSEN JULLIE MOETEN KIJKEN.. nederland 2 ... OOk al haat Ik feyenoord vandaag ff een TIME OUT....
Latersssss,
Bent Dagilia ;)
Je moest naar Rotterdam gaan vandaag vol met supporters.Het centrum was gewoon vol met voetbalfans.
Beslama
BentDagilia
08-05-2002, 20:51
Nee Man .... Toen ajax gewonne had toen was ik toevallig in de stad en toen hadden Ze LeidsePlein helemaal afgebroke dus nooit meer.... ;) Duizend keer omver gelopen :D
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
Nee Man .... Toen ajax gewonne had toen was ik toevallig in de stad en toen hadden Ze LeidsePlein helemaal afgebroke dus nooit meer.... ;) Duizend keer omver gelopen :D
Bent Dagilia
Ik weet het niet want ik was er toen niet toen ajax speelde.Maar vandaag hadden ze een heel grote plein(schuin tegenover american dream café) geopend met dj en al.Speciaal voor de fans van feyenoord om feest te vieren vanavond als ze winnen hé.
Beslama
BentDagilia
08-05-2002, 21:23
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEJJJJJJJ
1 - 0 weej joejoejoe...
Tot zo,
Bent Dagilia
2-0 bent je loopt nu wel wa achter
en allebei van the man Van Hooijdonk, damn hij is goed!!
ik ben ook nie eens voor Feyenoord (k woon nie eens in r'dam) maar ik hou gewoon van voetbal
Missy
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 2-0 VOOOOOOR FEYENOOOORDDDD..YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH HAND IN HAND KAMERADENNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOW SOW ROTTERDAM...ROTTERDAM ROTTERDAMMM I LUVE YOU !!!!!!!
Ciao Baby ;)
BentDagilia
08-05-2002, 21:49
Weet je wat ik wil meemaken.. marokko die speelt en die dan wint maar dan IN Marokko.. wollahila GEKTE daar.. hehehe
Bent Dagilia... oke het begint weerrr
Voetbal?
DAT laat ik aan de mannen over, ondanks dat er wel wat lekkere mannen bijliepen vroeger, en nu nog steeds.......... misschien toch maar even kijken..........
het is nu 3-2, dat hoor ik aan het juichen van mijn pappie :D
tha_lady
08-05-2002, 23:20
en ze hebbengewonnen!!!!!!!!!!!! eindelijk een nederlandse ploeg werd tijd en die pierre van hooijdonk die doet het echt
laterZ :blauwkus:
tha_lady
09-05-2002, 18:19
ik vind het echt leuk maar dan moet het ook een boeied duel zijn van als ajax tegen nac speeld dan boeid het mij eigelijk niet
BentDagilia
09-05-2002, 19:48
Wat Ajax is ook goed... Lekker Landskampioen mag lekker mee doen aan THE CHAMPIONS LEAGE en Feyenoord niet...Faya maar ja.. Zondag gaat Ajax weer spelen voor de beker tegen FC utrecht... En dan Huldiging op Leidse Plein..
Ff voor de mensen die voetbal haten.. Moet je er niet op klikke ;)
Wk is er bijna weer... FIGOOOO...
Is Marokko eigenlijk door?
Bent Dagilia
tha_lady
09-05-2002, 20:11
ne marokko gaat jammer genoeg niet door want ze hadden veloren van senegal als het goed is en nederland gaat ook niet door zij hadden veloren vanierland dus best eens saaie wk maar ik ben nu voorzidane!!!!!!!!!!!! zo die man doet het duurste speler ooit
p.s. ajax doet me niks ik ben voor fyenoord( of hoe je het ook mag schrijven ik weet het ff niet meer :) :p same on me)
tha_lady
09-05-2002, 20:13
o ja en feyenoord(nu weet ik het weer) heeft lekker de UEFA cup gewonnen yeeehhhhhhhh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.