Bekijk originele versie : gaan de dames nog iets doen van het weekend
boyengirl
12-11-2005, 10:46
salaam
gaan jullie nog iets doen van het weekend
ik ga naar mijn schoonzus in belgie
is altijd gezellie als ik dara ben mijn andere schoonzusje komt ook
dus wordt een gezellig weekend :banana: :banana: :banana:
wij zijn meestal weg of is iemand bij mij vindt dat wel gezellig ben je heel de week met de kids bezig en dan in het weekend iets leuks doen
hoe vinden jullie mijn avatar zie ik er niet mooie uit vandaag hahahahahahaha
lilchakir
12-11-2005, 11:17
[QUOTE=***boy&girl***]salaam
gaan jullie nog iets doen van het weekend
ik ga naar mijn schoonzus in belgie
is altijd gezellie als ik dara ben mijn andere schoonzusje komt ook
dus wordt een gezellig weekend :banana: :banana: :banana:
wij zijn meestal weg of is iemand bij mij vindt dat wel gezellig ben je heel de week met de kids bezig en dan in het weekend iets leuks doen
hoe vinden jullie mijn avatar zie ik er niet mooie uit vandaag hahahahahahaha ik ga vandaag niks bijzonders doen.. hoog uit ga ik knutsselen met mijn zoontje.. je ziet er :wow: zo uit vandaag:D ojaa effeiets anders wat ik me al een hele tijd af vraag jij en ceuta zijn tweelingen lijken jullie ook sprekend ,op elkaar qua uiterlijk en zo of juist niet gewoon nieuwschierig nog een gezellige weekend bij je famielie :kus:
tangia21
12-11-2005, 11:19
ik zit alleen maar thuis :traan1:
oeght_yasmina18
12-11-2005, 11:45
Ik ga helemaal niets toen, heb buikpijn, me nichtjes gaan met me zusje naar sinterklaas, haha, ik ga dus echt niet mee, voor je het weet word ik opgepakt door de politie, voor terror:hihi:
Nee grapje
Tangia21, je bent gewend om altijd ebzig te zijn, dus nu je opeeens in die situatie zit, ga je dan echt verveelen etc
Allah Chefic
tangia21
12-11-2005, 13:00
ik verveel me kapot.Wellah niet normaal :traan1:
Juist nu ik op de rolstoel zit...krijgt mijn man vrij in het weekeinden. :moe:
oeght_yasmina18
12-11-2005, 13:18
ik verveel me kapot.Wellah niet normaal :traan1:
Juist nu ik op de rolstoel zit...krijgt mijn man vrij in het weekeinden. :moe:
Nee, en nu kunnne jullie niets bijzonders doen :moe:
Life is not fair:kwaad: ;)
ik ga zo naar mijn ma als mijn man komt ....hoewel zo... 6 uur pas. verder wil ik zondag lekker thuis blijven.
ik ga strakjes naar mijn schoonouders. verder ben ik de hele dag een beetje thuis aan het rommelen. was draaien, opruimen, iedereen kent het wel
morgen ga ik lekker thuis relaxen of heel misschien de stad in, maar weet t nog niet zeker
boyengirl
13-11-2005, 22:13
weekend is weer voorbij
gaat snel man
lilchakir wij lijken niet op mekaar wij zijn 2 eigen 2 ling
we kunnne niet zonder elkaar hahahahhah
en tangia hoop dat je een leuk weekend hebt gehad met je mannetje
lijkt me ook kloote in een rolstoel maar is maar vor tijdelijk alhamdoeillah je moet je is voor stellen voor heel je leven lehfed
marocloubna
13-11-2005, 22:28
Weekeind is echt snel gegaan!!!
Ik heb gisteren gewerkt de hele dag en 's avonds thuis gezeten en vandaag thuis opgeruimd enz. en 's avonds zijn we naar het ziekenhuis gegaan, mijn tante ligt daar meskina, Allah Ye Shafiha!!!!!!!!! :traan1:
boyengirl
13-11-2005, 22:38
Allah Ye Shafiha dat ze snel beter mag worden
Atlas_Gebergte
13-11-2005, 22:47
Weekend is zeker snel gegaan, gisteren boodschappen gedaan, toen naar de stad, en vandaag de babykamer in elkaar gezet en opgeruimd in huis.
marocloubna
13-11-2005, 22:50
Allah Ye Shafiha dat ze snel beter mag worden
Dank je wel meid!!!! Inshallah gaat het weer snel goed met haar......
Ik heb ook niet veel gedaan dit weekend, gisteren naar mijn zus, zijn wij even in de stad geweest. En vandaag weer bij mijn zus geweest met nog een paar vrouwen lekker gezellig. En morgen moet ik werken tfoe.. en ben nu ook grieperig, was al in het weekend grieperig. Hoop niet dat het erger wordt.
Beter schap tangia,,
en was het leuk boy & girl .......... in belgie. Belgie is altijd leuk voor een weekendje. HEb je ook gewinkeld of alleen gekletst hihi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.