Bekijk originele versie : puistjes......?
salaam malikom
Zodra ik ongesteld moet worden krijg ik 1 of 2 puisten
maar ik krijg ze ervoor of erna, maar dan zijn het wel van die
opvallende :kwaad:
nou is mijn vraag wat je er tegen kan doen als je voelt
dat er een puist komt???? is er tenmiste iets mogelijk :confused:
graag serieuze reacties!!!!
:zwaai:
LADYKARIMA
16-04-2003, 15:15
meid wees blij dat je er maar 1 of 2 krijgt ik ken mensen die er onder zitten! maarre je moet je gezicht goed schoonmaken met gezichtstonic!
bouzeggaouia
16-04-2003, 15:45
tandpasta er op smeren schijnt ook te helpen!! Ik weet het, het is niet echt fris, maar als het helpt, waarom niet :D :D
groetjes
bedankt voor jullie reacties :zwaai:
samira123456789
16-04-2003, 16:14
hoi ik ben een dik meisje en gebruik afslank pillen waar je geen trek van krijgt en je wordt actief en je hart gaat sneller kloppen maar ik wordt vaak gepest help ik kan er niet tegen heeft iemand een goeie manier om aftevallen en ik heb heel veel dingen om terug te zeggen maar ik ben niet z'n wrede type heft er please iemand een goeie tip
ma salama samira
LADYKARIMA
16-04-2003, 16:17
meid ga naar vraag aan jasmina daar is een topic over geopend! succes! liefs karima
Twarkellah
16-04-2003, 16:24
de enigste raad die ik je kan geven is wat minder vettig gan eten en veel water drinken.fruit groenten dat is ook al zoiets dat mensen vergeten. en voor je gaat slapen ipv een paje schips een appeltje succes!!!!
yasminne
16-04-2003, 18:32
ouaaaaaaaa, meid een twee puistjes LABAS.
Ach ja dat gebeurd gewoon ik heb al puisten en krijg er tientallen als ik ongesteld moet worden.
dus maak je niet druk.
dulce_lamia
16-04-2003, 20:10
Origineel gepost door anisa
salaam malikom
Zodra ik ongesteld moet worden krijg ik 1 of 2 puisten
maar ik krijg ze ervoor of erna, maar dan zijn het wel van die
opvallende :kwaad:
nou is mijn vraag wat je er tegen kan doen als je voelt
dat er een puist komt???? is er tenmiste iets mogelijk :confused:
graag serieuze reacties!!!!
STOP! camouflage stick van eves rocher er op doen smorgens en savonds, camoufleert en zorgt dat ie weg gaat. Helpt goeDDDD! Ga naar een Eves Rocher winkel of bestel em online of per post xxxxx
sallaam anisa ga naar de huisarst dat heb ik ook gedaan die geeft je een zalf er voor en die helpt perfect. die clearasil troep en andere dingen helpen niet ik heb ook jaren puisten maar sinds dat ik die zalf gebruik wil ik niks anders meer gebruiken ik heb nog nooiy z,n gave huid gehad dan nu . ik doe twee keer per week een masker op dat is ook goed voor je huid Anisa succes ik hoop dat je wat aan mijn tips heb boessa salwa23 ;) :D
Origineel gepost door salwa23
sallaam anisa ga naar de huisarst dat heb ik ook gedaan die geeft je een zalf er voor en die helpt perfect. die clearasil troep en andere dingen helpen niet ik heb ook jaren puisten maar sinds dat ik die zalf gebruik wil ik niks anders meer gebruiken ik heb nog nooiy z,n gave huid gehad dan nu . ik doe twee keer per week een masker op dat is ook goed voor je huid Anisa succes ik hoop dat je wat aan mijn tips heb boessa salwa23 ;) :D
bedankt voor je tips en ik wilde vragen hoe die zalf heet??
alvast bedankt :zwaai:
Charmilla
19-04-2003, 23:23
Jaja, ik zal zeggen ga even langs de dokter en vraag INDERM dit is een soort van alcohol.. Het is erg goed..
anissa1985
20-04-2003, 17:42
waarom zeuren over 1 of 2 puisten?
er zijn er zelfs sommige de er helemaal onder zitten!
als je er gewoon niet aan zit, gaat het meestal vanzelf over.
en was je gezicht vooral niet met zeep, dat schijnt ook niet goed te zijn....
maar anyway, wees blij dat je nog gezond bent anisa en maak je niet te veel zorgen om 1 of 2 puisten...
beslama en het ga je goed!
Da Da..xxx Anissa ( naamgenootje :zwaai: )
Benzoylperoxide je kan het kopen bij de apotheek want het word niet vergoed door het zieke fonds maak eerst een afspraak met je huisarts voor dat je het gaat gebruiken :zwaai:
weet je die troep helpt allemaal niet enigste wat je moet doen is goed je huid schoonmaken `s morgens en `savonds en dan alcohol van dokter opdeppen helpt erg goed !! maar je moet dat dan ook elke dag 2 maal gebruiken .........maar mensen het gaat van eigens wel weg dat garandeer k jullie was bij mij ook k had ook ...walakien debba alles is weg ook als k m`n maandelijks probleempje heb komt er niets ....
en k heb ook creme`s en dergelijke gebruikt kreeg er alleen maar bijwerkingen van ....dus ja...
Veel succes
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.