Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helpp

Asssie08
12-11-2005, 00:54

Heyyy dames Weet misschien iemand van jullie hoe je kan afvallen zonder te veel moeite voor doen en dan heb ik het vooral over de ass en djien want dat ismijn grootste probleem!!!! ik zou diegen eruuug dankbaar zijn woellah want ik weet gewoon geen raad meer voor sporten ben ik te lui enz.:traan1:

Felicity_NL
12-11-2005, 01:14
nou meid ik doe weinig moeite hahaha ik eet alleen rijstewafels met smeerkaas veel water middag veel fruit avond wat me ma maakt en na 8en proberen niks te eten heb je tog honger neem dan krackers owja om nog wat oefeningen te doen voor je ass :hihi: kan je bijvoorbeeld op je buik gaan liggen en dan telkens je bil spieren spannen lijkt heel gek maar help egt voor je dijen..veel fietsen..of op een trimfiets die hebben wij thuis

Asssie08
12-11-2005, 01:24
Shoekran lieverd ik zal me er proberen aan te houden en hopen dat het inchallah zal lukken i hope sooooooo eruuug inchlalah ya rabii gaat het lukken dank je wel Felicity_NL

Felicity_NL
12-11-2005, 01:31
Shoekran lieverd ik zal me er proberen aan te houden en hopen dat het inchallah zal lukken i hope sooooooo eruuug inchlalah ya rabii gaat het lukken dank je wel Felicity_NL moet wel als je het wil steun ik je meld je ook aan bij de Afval race maak een ticker aan en vertel je verslagje dan gaat het wel :D hoeveel wil je afvallen? xxx

Asssie08
12-11-2005, 23:59

Salaam wa aalekoem zelf wil ik heel graag 10 kilo afvallen, heel eruug graag ik weeg nu 60 en wil inchalllah 50 kg wegen

Felicity_NL
13-11-2005, 00:05
ok hoelang ben je want dadelijk ga je te weinig wegen doe eerst 5 kilo dan 50 is tog erg weinig denk ik

Kielsegirl
13-11-2005, 00:17
Salaam wa aalekoem zelf wil ik heel graag 10 kilo afvallen, heel eruug graag ik weeg nu 60 en wil inchalllah 50 kg wegen Ik zie mezelf echt helemaal in jou!!! Ik was ook bezig met dieeten en toen woog ik 57 en nu ben ik gestop en weeg ik trug 59:traan1: ..en ik zou ook graag 50 willen wegen... En heb OOK ZO'n Groot probleem by me ass en dijen!! Dus veeeel succes meid... Kga proberen om zo snel mogelijkd e draad terug op te pakken om wat beetje te gaan dieeten..

Miss_Elboubsi
13-11-2005, 01:03
Sporten, veel water drinken en niet teveel op je luie reet zitten! :D

Asssie08
13-11-2005, 13:05
Salaam Hey Kielsegirl ahaha oke elhamdoillah ik ben niet de enige laat me weten hoe ver je gekomen bent! ik ben 1.64 lang en weeg 60 kg ik heb dus wel een gezond gewicht maar ben zelf niet tevreden over !