Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Duitser zingt 57 uur lang non-stop liedjes

NakNok
11-11-2005, 22:07

Hartmut Timm heeft in de Duitse deelstaat Mecklenburg-Voorpommeren een nieuw record gevestigd in het Guiness Book of Records. De 42-jarige Duitser zong zonder ophouden liedjes voor een jury die steeds van samenstelling wisselde. Maar liefst 57 uur hield hij het vol, goed voor een nieuw record niet waar? Onder meer cafeïnetabletten zorgden ervoor dat hij zo lang op de been bleef. Na zijn zangprestatie verklaarde Timm dat hij doodop was, maar o zo gelukkig. Zijn prestatie kwam er na een oproep van het Guiness Book of Records om deel te nemen aan een Dag van de Wereldrecords. bron (http://www.pakfriet.be/read_news.php?news_id=1082)

PushUpBH
11-11-2005, 22:16
't lijkt verdomme wel een scriptie van Jensen's slecht bewerkte nieuwtjes, m.a.w. cabaretniveau van een zuigvis, en hier zit nieuwswaarde aan?

Bidawi_Mazlot
11-11-2005, 22:22
Naknok, nok ff met het plaatsen van flutberichten. Je wil toch niet genakt worden he? :D

NakNok
11-11-2005, 22:31
flutberichten ? ik vind het nogal wat 57 uur achter elkaar zingen. Dat doe ik hem niet na.

rianne
11-11-2005, 22:42

flutberichten ? ik vind het nogal wat 57 uur achter elkaar zingen. Dat doe ik hem niet na. Nee ik ook niet,laat staan een uur. :hihi: