Bekijk originele versie : Vrouw met hoofddoekje mag niet bestellen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
PushUpBH
11-11-2005, 21:40
Politie IJsland Zwolle 11-11-2005
Bron: http://www.politie.nl/ijsselland/nieuws/landelijk_051111_aangifte_discriminatie.asp
Een 37-jarige inwoonster van Zwolle heeft aangifte gedaan van discriminatie, omdat ze in een horecagelegenheid geen bestelling mocht doen. Ze droeg namelijk een hoofddoekje en in de zaak was het verboden om mutsen op te hebben.
Ze wilde met een vriendin en twee vrienden een kopje koffie drinken. Toen ze de bediening aanspraken werd hen gezegd dat ze hun bestelling moest weigeren omdat ze zich niet aan de huisregels hielden. De aangeefster en haar vriendin droegen in hun beleving geen mutsen maar hoofddoekjes en voelden zich in hun geloofsovertuiging en hun eer aangetast, waarna de 37-jarige aangifte deed van discriminatie. Er zal door de politie een nader onderzoek worden ingesteld.
__________________________________________________ ____________
Waar kaaskoppen zich al niet druk om maken, dit is verdomme vragen om een hernia.
als ze met een opgetrokken reet, uitpuilende borsten en een verhullende kut binnen hupelde met een opgemaakte hoerekop dan kreeg ze uiteraard alle service van de wereld
PushUpBH
11-11-2005, 21:49
als ze met een opgetrokken reet, uitpuilende borsten en een verhullende kut binnen hupelde met een opgemaakte hoerekop dan kreeg ze uiteraard alle service van de wereld
:lol:
Ik snap het, ze willen dus klanten die zelf ook klanten hebben.
parfumgirl
11-11-2005, 21:49
Asalam eleykom!!
Mutsen is niet de hijab!
En wat doet die hijab als je iets wil bestellen???
Gewoon kutzooi hoor!
Gewoon de Moslimse mensen het leven zuur maken!
Ma3 salama
:lol:
Ik snap het, ze willen dus klanten die zelf ook klanten hebben.
juist, ze willen bij klanten zich zelf herkennen
PushUpBH
11-11-2005, 22:04
Ik hoop dat de zaak wordt geschikt en dat die leeghoofdige Nederlanders voor de rest van hun leven met hun vingers in de kas mogen graaien om aan de dames in kwestie af te staan.
Bidawi_Mazlot
11-11-2005, 22:06
Aangifte doen haalt niks uit. Ze kon beter een paar "straatjochies" overhalen om de boel daar even kort en klein te slaan. Veel effectiever.
het is eenmaal een domme kutvolk
Ik kan me herrineren dat een tijd geleden dit ook gebeurt is dat toen de moslima in haar gelijk gesteld is, dus dat zal nu ook wel het geval weer zijn en terrecht, vind een muts nog wel wat anders als een hoofddoek...
En voor een aantal in deze topic, jullie laten je weereens van je beste kant zien zeg en maar gillen, arme wij worden zo gediscrimineerd, nou sorry, maar bij jullie is dat dan ook terrecht, jammer alleen dat anderen ook meegetrokken worden in jullie meer dan asociale gedrag.
BigBillSucks
11-11-2005, 22:57
Dit is nog maar het begin joh..............
Aangifte doen haalt niks uit. Ze kon beter een paar "straatjochies" overhalen om de boel daar even kort en klein te slaan. Veel effectiever.
had ook een optie geweest inderdaad :hihi:
Dit is nog maar het begin joh..............
het begin van wat?
prinsesdemaroc
11-11-2005, 23:13
Het is inderdaad belachlijk dat ze geweigerd word, want ze draagt een hoofddoek vanuit geloofsovertuiging en een muts draag je niet vanuit geloofsovertuiging.
Het is harstikke goed dat ze bij de politie aangifte heeft gedaan, want als ze stennis had gemaakt. Dan had ze het beeld van de stereotypen van ons bevestigt en dat is iets wat we juist niet willen dus broerder en zuster geweld en ruzie lost niks op.
lella_buya
11-11-2005, 23:16
'Mutsen' gedoe is gewoon een aanleiding om de hoofddoekjes ook te verbieden. Zoals mijn moeder altijd zegt; Zij hoeven het toch niet te dragen :confused:
rijmaran
11-11-2005, 23:52
Zoals in Parijs?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.