Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de nacht van de nacht

Pagina's : [1] 2 3 4

ghorotia
11-11-2005, 16:51

ey ik ga binnekort ook trouwen en heb een vraagje. Dus na het feesten gaan man en vrouw naar huis, naar de kamer en daar gebeurt het, maar wat doet men eerst, doet de man je kleed uit? en je haar? je make up? hoe zit het daarmee eigenlijk? en na dat je het gedaan hebt wat doe men dan? slapen jullie dan zo naakt of hoe zit da juist? veel liefs:) Zineb

shirien85
11-11-2005, 19:11
*Eerst douchen *Aankleden een beetje make-up aan brengen. *2 raka3aat bidden. * en dat slapen of gelijk aan het werk.

AdvocaatHanan
11-11-2005, 19:45
*Eerst douchen *Aankleden een beetje make-up aan brengen. *2 raka3aat bidden. * en dat slapen of gelijk aan het werk. is het niet zo eerst bidden en dan jezelf opmaken??

7eloua
11-11-2005, 22:51
Er is geen richtlijn voor 'De' nacht!!!!!!!!!! Je doet maar waar je zin in hebt met je mannetje, belangrijkste is dat je samen op je gemak bent, nou daar is geen make-up of tierelantijnen voor nodig als jij daar geen behoefte aan hebt. Voor degenen die het niet snappen, ga lekker slapen ;)

SABA__
12-11-2005, 00:22

Vraagje !?! Vraag je dan in die 2 raka3aat voor DIE(HET AVOND) avond of bid je gewoon normaal..:S

megrabia81
12-11-2005, 00:41
ey ik ga binnekort ook trouwen en heb een vraagje. Dus na het feesten gaan man en vrouw naar huis, naar de kamer en daar gebeurt het, maar wat doet men eerst, doet de man je kleed uit? en je haar? je make up? hoe zit het daarmee eigenlijk? en na dat je het gedaan hebt wat doe men dan? slapen jullie dan zo naakt of hoe zit da juist? veel liefs:) Zineb Ga eerst met mekaar praten over hoe jullie dag is verlopen, ni direct het bed in tenzij je ni meer kan wachten haha. Ik zou eerst naar de badkamer gaan,douchen, je make up bijwerken, haartjes los en iets sexy aantrekken, of samen douchen maar niet iedereen durft direct in het begin. Verras hem gewoon met iets moois zodat hij het nooit zal vergeten ;) Je mag zelf kiezen hoe je gaat slapen, naakt of met een nachtkleed. Slaap gewoon in wat jij je goed in voelt. Geen dikke pyama, das een afknapper :D

idioot
12-11-2005, 03:23
Ga eerst met mekaar praten over hoe jullie dag is verlopen, ni direct het bed in tenzij je ni meer kan wachten haha. Ik zou eerst naar de badkamer gaan,douchen, je make up bijwerken, haartjes los en iets sexy aantrekken, of samen douchen maar niet iedereen durft direct in het begin. Verras hem gewoon met iets moois zodat hij het nooit zal vergeten ;) Je mag zelf kiezen hoe je gaat slapen, naakt of met een nachtkleed. Slaap gewoon in wat jij je goed in voelt. Geen dikke pyama, das een afknapper :D whuahauha jij bent gestoord die shit moet je doen als je 10 jaar getrouwd bent en je wilt een beurt krijgen die eerste nacht boeit niet hoe je eruit ziet er komt zeker actioneeeeeeeeee groetjes

Krullenboll
12-11-2005, 11:05
whuahauha jij bent gestoord die shit moet je doen als je 10 jaar getrouwd bent en je wilt een beurt krijgen die eerste nacht boeit niet hoe je eruit ziet er komt zeker actioneeeeeeeeee groetjes:goedzo: :hihi:

marokkaanse_ik
12-11-2005, 17:56
ik ga nog eerst uitgebreidt eten! dan douche, iets makkelijks aandoen, bidden, en spelen..

Redouan_CASA
12-11-2005, 18:30
sommige marokkaanse dames kunnen niet wachten tot die nacht aanbreekt :hihi:

loveevol
12-11-2005, 18:57
WHHAHAHHAa ik lach me kapot jullie zijn echt toff hahahah

jaliel
12-11-2005, 19:29
Ewa Savie He Sis Luister Eens Die Nacht Is Geen Must Dat Je Gemeenschap moet hebben En Het Ligt Ook Aan Hoe Goed Je Man enzo Kent En Belangrijkst Wees Er Van Bewust Dat Hij Ook Nerveus Is En Geremd Is ,Als Jullie Slim Zijn Gaan Jullie Na Genieten Van Die laatste dagen die Jullie Mee Gemaaakt Hebben Tydens Feest enZo De Blupers Als Het Ware En Jullie Hebben Hele Nacht En Leven Om Gemeenschap Te Hebben Zorg Wel Dat Je Beiden Geniet En Durf Voorspel En Zo Want Dan Heb Je Meer Plezier In Je Huwelijk Mag Allah Je Huwelijk Met Veel Vreugde Zeegennen En Gezondheid Inchalah Komt Alles Goed

amira00
12-11-2005, 21:50
Amien

megrabia81
13-11-2005, 20:48
whuahauha jij bent gestoord die shit moet je doen als je 10 jaar getrouwd bent en je wilt een beurt krijgen die eerste nacht boeit niet hoe je eruit ziet er komt zeker actioneeeeeeeeee groetjes Je bent zo'n klein manneke dat nog nooit een naakte vrouw heeft gezien om haar direct aan te vallen zeker. idioot, je nicknaam zegt genoeg.

AdvocaatHanan
13-11-2005, 21:06

we zien wel wat erop aankomt Insha'Allah...

Pagina's : [1] 2 3 4