Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan een meisje op jongen afstappen??

LZN
16-04-2003, 12:07

Kan dit bij de Marokkanen?? Zo ja, hoe doe je dit dan?.

cambou
16-04-2003, 12:08
ja natuurlijk just do it i think maar heb het nooit meegemaakt maar ja dat komt omdat ik niet moeders mooiste ben kijk mijn avatar maar

Hafsat
16-04-2003, 12:13
Origineel gepost door cambou ja natuurlijk just do it i think maar heb het nooit meegemaakt maar ja dat komt omdat ik niet moeders mooiste ben kijk mijn avatar maar Nou, je ziet er anders aardig goed uit hoor :D

touzine
16-04-2003, 12:17
Origineel gepost door berivan Kan dit bij de Marokkanen?? Zo ja, hoe doe je dit dan? EN of dan kan!!!!!!!!!! :D

Chatefemqemamu
16-04-2003, 12:39

ja dat kan... alleen bij heel interessante gevallen dan. dat zou ik niet ff voor een doorsnee kill doen... dan moet het echt iets zijn dat ik niet wil missen. :wijs:

-xxx-Rachida
16-04-2003, 12:53
een vrouw mag inprincipe ook een man ten huwelijk vragen in de Islam.....maar jah....onze traditie verteld ons iets anders....

Najib26
16-04-2003, 13:03
Als ze gewoon beleefd is, asalaam alaikoem zegt, dan kan het. Maar niet gaan zitten giechelen :boos: En als ze zich als een moslima kleedt, dan luister ik wel. Maar als ze een knierok heeft of strakke kleren, dan zeg alaikoem salaam. En ben ik weg. Tenzij ze echt de tijd ofzo wil weten, dan zeg ik dat wel.

cheima
16-04-2003, 13:04
Origineel gepost door Najib26 Als ze gewoon beleefd is, asalaam alaikoem zegt, dan kan het. Maar niet gaan zitten giechelen :boos: En als ze zich als een moslima kleedt, dan luister ik wel. Maar als ze een knierok heeft of strakke kleren, dan zeg alaikoem salaam. En ben ik weg. Tenzij ze echt de tijd ofzo wil weten, dan zeg ik dat wel. :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

iraifia
16-04-2003, 16:18
nee, dat kan niet. Tuurlijk wel. Marokanen zijn ook gewoon mensen!!!

MocroPrinsesje
16-04-2003, 16:23
Origineel gepost door Najib26 Als ze gewoon beleefd is, asalaam alaikoem zegt, dan kan het. Maar niet gaan zitten giechelen :boos: En als ze zich als een moslima kleedt, dan luister ik wel. Maar als ze een knierok heeft of strakke kleren, dan zeg alaikoem salaam. En ben ik weg. Tenzij ze echt de tijd ofzo wil weten, dan zeg ik dat wel. :)

Liloesh
16-04-2003, 16:28
Origineel gepost door Najib26 Als ze gewoon beleefd is, asalaam alaikoem zegt, dan kan het. Maar niet gaan zitten giechelen :boos: En als ze zich als een moslima kleedt, dan luister ik wel. Maar als ze een knierok heeft of strakke kleren, dan zeg alaikoem salaam. En ben ik weg. Tenzij ze echt de tijd ofzo wil weten, dan zeg ik dat wel. Ik denk niet dat jij de enige bent die zo denkt ;) Het is begrijpelijk....

MocromaniaC
16-04-2003, 17:02
Origineel gepost door berivan Kan dit bij de Marokkanen?? Zo ja, hoe doe je dit dan? Ik denk dat de merendeel waaronder ik het zeker niet erg zouden vinden (om het maar ff zo te zeggen), maar dan moet het in mijn geval wel een serieus meisje zijn die de Islam praktiseerd.

Lady_moi
16-04-2003, 17:05
ik zou dat echt nooit doen dont ask me why I dont like it! :D