Bekijk originele versie : Ik Zoek Een Mooie Jelabba
dienaares
10-11-2005, 21:07
hoi,
wie kan mij vertellen waar ik een mooie jelabba kan kopen want ik ken niet zoveel winkels maar het moet wel in de omgeving amsterdam of utrecht zijn en zou je dan de naam van de winkel en straatnaam erbij willen vermelden dan is het makkelijker voor mij,:goedzo: alvast bedankt
bab marakech.. (wel een beetje prijzig..maar dat is voor ieder verschillend) die hebben mooie jellaba's vind ik
in de javastraat in amsterdam heb je genoeg winkels die ze verkopen, met name 1 waarvan ik de naam vergeten ben.Ze verkopen schoenen en achter in de winkel hebben ze mooie kleding. VEEL SUCCES
Utrecht / Kanaalstraat bij Hajarpaleis. Heeft veel verschillende mooie jellabas. En ze zijn ook niet zo duur vind ik. Ik zou daar een kijkje nemen.
Veel succes!
dienaares
12-11-2005, 20:28
ja heel erg bedankt maar die van javastraat ben ik al geweest maar ze hebben alleen die oude zomercollectie ik ben echt op zoek naar wintercollectie die komen nieuw binnen die hebben een wat dikkere stof en ze zijn geruit en ze zijn 3 kwart dus niet van die hele lange maar in ieder geval bedankt en als jullie nog meer winkels kennen dan is dat alleen maar beter voor mij:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.