Bekijk originele versie : triest
In België beginnen alsmaar meer mensen zich negatief uit te spreken tov Moslims en dan vooral de Marokkanen en de Turken sinds die rellen in Parijs.
Ik ben toch wel een beetje bang hoor vooral door het feit dat ik kinderen heb; er zou zo een gefrustreerde Belg je maar eens iets aan je kinderen doen?.:wow:
Al dat gedoe is een voedingsbodem voor het vlaams belang en het zal er uiteindelijk allemaal niets beter op worden. triest
Izmiralda
09-12-2005, 12:40
Ik begrijp wel wat je bedoelt, het is hier echt maar aan het verergeren(belgie):(
sihamriffia
09-12-2005, 14:20
In België beginnen alsmaar meer mensen zich negatief uit te spreken tov Moslims en dan vooral de Marokkanen en de Turken sinds die rellen in Parijs.
Ik ben toch wel een beetje bang hoor vooral door het feit dat ik kinderen heb; er zou zo een gefrustreerde Belg je maar eens iets aan je kinderen doen?.:wow:
Al dat gedoe is een voedingsbodem voor het vlaams belang en het zal er uiteindelijk allemaal niets beter op worden. triest
ik begrijp wat je bedoelt. dat is echt niet meer te doen...
je moet u er gewoon niet van aantrekken.
en mensen overtuigen om niet op vlaams belang te stemmen; ik heb al veel mensen kunnen overtuigen...
groetjes...
Magrebia
09-12-2005, 16:08
Inderdaad, ze bekijken je hier soms als vuil, de mentaliteit is hier op korte tijd heel snel veranderd. Zelfs op de trein (kmoet elke dag op en af naar A'pen) bekijken ze je van top tot teen als je rechtover hen komt zitten, zeker als je sjiek gekleed bent en al zeker als je een hoofddoek draagt
Ik maak me ook vaak zorgen van hoe het hier gaat evolueren, maar ja, we zien wel, hopelijk keren ze wat bij
sihamriffia
09-12-2005, 20:28
tjah niets aan te doen hé.
insha allah gaat het veranderen. want zo wil ik hier niet leven
groetjes....
Poesycat
09-12-2005, 20:37
tjah niets aan te doen hé.
insha allah gaat het veranderen. want zo wil ik hier niet leven
groetjes....
Geen één Moslims wil hier leven. Dit leven is maar een test.
Stel je voor, mijn kinderen zijn hier geboren, hebben een europese nationaliteit, spreken beter abn dan de gemiddelde belg en nog ervaren ze discriminatie; ik heb mijn zoon zelfs van school moeten halen omdat hij door 2 leerkrachten gediscrimineerd werdt!!!. Zoiets wil toch geen mens geloven?. Ik ben enorm woedend maar mag het uiteraard niet filtreren naar de kinderen want ik zou niet willen dat zij ook zo een onrust en haat vormen naar de medemens.
sihamriffia
10-12-2005, 12:48
ikzelf ga nog naar school. mijn nicht zat op een school waar ze veel gediscrimineerd werd... zij werd dat bij en ging klagen bij de directeur, en toen de directeur niks zei dreigde ze om naar politie te stappen als hij niets deed. en het is gelukt ook...
op de school waar wij nu zitten (ik en mijn nicht) word niet meer gediscrimineerd.
en dat alles omdat we een hele discussie hebben gehad over discriminatie op school.
je moet klagen bij de directeur!!! hij of zij is degene die het veroorzaakt!!
groetjes....
jamila007
10-12-2005, 13:37
jaaa wajow het is echt erg de laatste tijd. Ik zit zelf nog op school en der is zo'n leerkracht(vrouwelijk) en die geeft constant discriminerende commentaar wij proberen haar te negeren maar ze maakt mij zooooo boossss maar hmdlh is nu alles rustig en houd ze haar mond!!!
sihamriffia
10-12-2005, 13:43
ja zo moet je doen!!! negeren... zo zien ze dat da ons niet interesseerd en dan houden ze hun mond. nu hebben ze niets te zeggen. ze weten, als ze nog 1 ding zeggen, dat ze problemen gaan krijgen.
groetjes...
badparel
10-12-2005, 14:07
ik had dat heel erg hier in nl na de moord op theo van gogh,ik heb het nu nog steeds vooral gezien de kledij die ik draag,ik ga echt islamitisch gekleed,mensen kijken je met scheve ogen aan alsof je al die aanslagen accepteert zeg maar,maar op de school waar mn kids op zitten heb ik geen problemen want ze weten dat ik spontaan ben en ik denk dat dat ook een beetje helpt als je je spontaan opstelt.laatst had ik een oudergesprek die over mn dochtertje in groep 4 ging en toen we afsloten zij de lerares;meid je mag trots zijn op je dochtertje!ik wou dat alle kinderen in de klas zo waren!
sihamriffia
10-12-2005, 14:14
leuk!! waren ze hier maar zo!!!
badparel
10-12-2005, 23:35
ghayr inshallah riffia,ik hoop dat het rustiger word,hier is het wel wat rustiger maar na die moord was het hier ook zo erg en beter zal het nooit worden want de islam is nou eenmaal hen vijand
sihamriffia
11-12-2005, 13:59
ghayr inshallah riffia,ik hoop dat het rustiger word,hier is het wel wat rustiger maar na die moord was het hier ook zo erg en beter zal het nooit worden want de islam is nou eenmaal hen vijand
tjah spijtig genoeg wel...
moehim inshallah word het beter
groetjes...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.