Bekijk originele versie : Abu Jahjah kan beter gaan stoppen!!!!!!
berkane18
16-04-2003, 09:42
Asalaam Wa Aleikom!
Ik wil even iets zeggen: '"Ik vind Abu Jahjah een iemand die beter kan stoppen met wat hij doet!" En je denkt messchien waarom vind je dat? Omdat ik de indruk krijg dat hij tegen Berbers is en ons (de berbers) zwart wil maken! Maar dat wil niet zeggen dat ik Arabieren haat en hem haat ik ook niet, ik mag hem niet zo!
Heb je een reactie of heb je dingen die je aan mij kan vertellen om mij te overtuigen? Dan hoor ik het graag!
Thallah :zwaai:
chicamaroquia
16-04-2003, 09:45
Ik ben er nog niet helemaal uit, over het fenomeen Abu Jahjah. Het is leuk dat er iemand is die voor 'ons' opkomt, maar ik zie liever dat de allochtonen zich aansluiten bij een van de gevestigde partijen. Want een betere partij is er nu niet. Ook die van Abu Jahjah niet. Zijn standpunten zijn te vaag, zijn partijprogramma is vaag en zijn doelstelling is vaag, kortom, ik weet te weinig over hem en zijn partij om daar een oordeel over te hebben...
berkane18
16-04-2003, 09:49
Ja ik weet ook niet veel over hem en zijn partij en daarom hoop ik op reacties die mij kunnen helpen om het uit te gaan zoeken!@
Maar bedankt voor je reactie!
bnisnassen
16-04-2003, 10:08
Origineel gepost door berkane18
Asalaam Wa Aleikom!
Ik wil even iets zeggen: '"Ik vind Abu Jahjah een iemand die beter kan stoppen met wat hij doet!" En je denkt messchien waarom vind je dat? Omdat ik de indruk krijg dat hij tegen Berbers is en ons (de berbers) zwart wil maken! Maar dat wil niet zeggen dat ik Arabieren haat en hem haat ik ook niet, ik mag hem niet zo!
Heb je een reactie of heb je dingen die je aan mij kan vertellen om mij te overtuigen? Dan hoor ik het graag!
Thallah :zwaai:
ik lees berkane 18 en je praat over ons berbers. over welke berbers heb je het over?
ik ben geen fan van Jahjah maar ik vind hem een hoogbegaafd en realistisch iemand.
berkane18
16-04-2003, 10:11
Ik ben zelf ook berbers en de meerderheid van de berbers in Nederland en Belgie zijn het met me eens dat hij ons probeert zwart te maken!
bnisnassen
16-04-2003, 10:17
hoe probeet hij jullie zwat te maken?
ik ben ook een berkani van hart en neer maar dat gevoel heb ik niet.
berkane18
16-04-2003, 10:19
Hij komt alleen voor de Arabieren uit hij vertegenwoordigt dus de Arabieren en hij schuift alle negatieve dingen in de media naar de Berbers en speelt zelf het heilige boontje!
bnisnassen
16-04-2003, 10:28
de politiek en de media proberen de EAL te verslaan en daar door gebruiken berbers en arabieren.
de verdeeltheid zaaien.
en ik heb een vraag waar kom je uit berkane?
berkane18
16-04-2003, 10:29
Ik kom uit Karakchou en jij?
bnisnassen
16-04-2003, 10:33
Origineel gepost door berkane18
Ik kom uit Karakchou en jij?
je komt uit karakchou betekent niet dat je een echt berkani bent
ik kom ook uit amsterdam maar ik ben geen nederlander.
berkane18
16-04-2003, 10:36
Hoezo Karakchou ligt in Berkane en ik ben een en al Berkane in me! Waar woon jij in Berkane?
bnisnassen
16-04-2003, 10:40
ik heb het over jou roots
en karakchou is een wijk in berkane en daar wonen brakna, kabdana, sahrawa, gla3a, bnisetout, riafa van alles
berkane18
16-04-2003, 10:43
ja klopt!
chicamaroquia
16-04-2003, 10:44
:rolleyes:
Gaan jullie nu ruzie maken over wie meer Berkani is dan de ander...
En Brekna zijn toch geen berbers, waarom zeg je dan dat Abu Jahjah tegen "jullie" is...
berkane18
16-04-2003, 10:46
ik ben berber! en ik maak geen ruzie!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.