Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Selaaam meiden heb een vraag???,

Pagina's : [1] 2

misss_riff
10-11-2005, 17:18

Selaaam,ik zou informatie willen hebben hoe jullie jullie Henni dag hebben gedaan of beleefd,met vrouwen of alleen meisjes ik wil iets hééééél aparts doen maar kom nergens niet op ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie mij zullen verder helpen mohim meiden jullie zullen me zééér blij maken alvast bedankt :kus:

missynoenoet
10-11-2005, 22:23
dag messie ik heb het alleen met meiden gedaan en ja familie maar het is supper leuk om het alleen met meiden te doen en geen getrouwde damens lekker gek doen fotos maken en lekker eten heb ook een bedankje gedaan een zakje met henna bladeren er in en een kaartje met alleen jou naam of je maakt zelf henna en dan in een zakje met een klein roosje ofzo veel plezier en wens je veel geluk in de liefde:kus:

misss_riff
10-11-2005, 22:27
dank je zina voor je riacitie,ja eh meiden is vélé leuker..

missynoenoet
10-11-2005, 22:32
als je nog wat wilt weten dan hoor ik het wel :) groetjes

misss_riff
10-11-2005, 22:39

heb je dan de ganse avond doorgefeest meid

blanca80
11-11-2005, 08:41
Bij mn zus waren het vrouwen en vriendinnen... de vrouwen gingen een beetje apart zitten en de meiden deden hun ding...was wel erggg leuk Bij mn vriendin kwamer er alleen meiden... was wel veel meer op je gemakkie moet ik zeggen...dit was beter

misss_riff
11-11-2005, 13:56
ohh fijn

blanca80
11-11-2005, 16:46
miss riff..ga je binnekort trouwen?

power_girl
11-11-2005, 17:35
bij mij was het vrouwen en vriendinnen maar de vrouwen die daar waren waren echt tof die dansten en zongen gewoon mee het mooiste vond ik toen ze adjoon oftewel bindier hadden gepakt en begonnen te zingen en de jonge dames dansen het was echt een te gekke feest.

misss_riff
11-11-2005, 18:09
Ja blanca inschAllah maar ik wil alles voorbereiden,maar weet niet hoe daarom heb ik deze topic geopend zo kan ik van elke meid wat zij heeft gedaan op haar Henna dag heeft gedaan miss ook doen en zo kom ik hopelijk op ideen

zine2000
11-11-2005, 18:18
wanneer trouw je misss riff? ben nogal nieuwsgierig want ik trouw ook binnenkort inchallah! allah kemel belghair inchallah, alvast gefeliciteerd !!!!

misss_riff
11-11-2005, 18:22
Is niet erg zine2000 mag je gerust weten miss in juni maar is nog een tijdje maar ben toch al zeniwachtig en jij meid voor wanneer is het

blanca80
11-11-2005, 22:05
Ja blanca inschAllah maar ik wil alles voorbereiden,maar weet niet hoe daarom heb ik deze topic geopend zo kan ik van elke meid wat zij heeft gedaan op haar Henna dag heeft gedaan miss ook doen en zo kom ik hopelijk op ideen Allah i kemal bgair inshalah.. Niet dat je denkt dat ik je reacties volg:nerd: maar zag je naam toevallig ook op topic liefde op afstand... en ben een beetje benieuwd naar het volgende..aangezien ik in deze situatie zit.. Wanneer jullie gaan trouwen inshalah.. waar gaan jullie wonen? gezien de afstand moet er een keuze gemaakt worden. Zijn stad..jouw stad...of een middeweg? als ik te nosey ben..moet je t maar zeggen.:wow:

zine2000
12-11-2005, 14:02
hey miss riff ik trouw in december inchallah, begin al zenuwachtig te worden, ik wil ook een speciale hennadag, maar niemand komt met nieuwe ideeën af,mss later...

-Sweety-
12-11-2005, 14:34

bij me nicht waren er vrouwen en jonge meiden... het was egt gesellig.. de vrouwen waren meer naaste familie... en een buurvrouw.. en de meiden waren meer haar vriendinnen... de vrouwen gingen lekker tekeer en de meiden ook... ze gingen zelf de meiden leren om te zingen.. egt fantastisch gewoon...het was ook niet heel erg druk.. een bijna volle woonkamer... en op het eind had ze alle meiden een roosje gegeven met een kaartje eraan... met daarop een klein gedichtje over vriendschap en steun..

Pagina's : [1] 2