Bekijk originele versie : Stop Teasing Me
Hola,
Gezien dit toch geen serieuze TOPIC is (gezien de naam Marokkaanse jongeren, liefde en relaties) een oproep!
Alle NADORIAANSE VROUWEN; ik ben op zoek naar een volmaakte schoonheid van satijn en robijn van wierrook en sierkleedij. En van een lekkere geur tot een sleur van diamant.
Ohhh, sorry, ik was vergeten dat ik nog dood ga! Sorry dit kan ik alleen verwachten in Jah'nah :(
Dames wat moet ik doen; jullie zijn mijn enigste red middel.
STOP TEASING ME OKAY, DON'T WEAR TINNY SKIRTS AND DON'T BALSAM YOUR LIPS YOU WILL GUIDE ME TO JAHANAMA INSTEAD OF JAHNAH !!!!
Nadoriaanse_man is back and you bet I am back!.
STOP LOOKING AND THEN WE WILL STOP TEASING YOU..... HOW ABOUT THAT :D:D
Afrowoman
16-04-2003, 11:25
:lol: :lol: :lol: :lol:
Lady_moi
16-04-2003, 19:15
Origineel gepost door nadoriaanse_man
Dames,
DIT IS DE KERN VAN HET PROBLEEM !!!!!
Waarom dragen jullie korte kleren zodat wij jullie 'buikje' kunnen zien?
Please give me a reason why I shouldn't comment you on that issue?
WAT NOU
doe ik lekker niet
ya kleine snotneus :cool:
jij durft, en nu nog groot voor doen!!!!! Waar woon je dan ik je billekoek geven!!!! Dat verdienen jullie wel ondankbare wezens !!!!!
They said: just hit the horse and she will wake and walk. It's the same attitude that today's women are witness the danger of the ummah. Get a job go clean the kitchen !!!!!
Hoogachtend,
Nadoriaanse_man :eek:
What a weak answer. It's even weaker then a house of a Spider. If you ask the spider if here house is strong she will surly say YES.
Your answer is the same answer as of that spider; because you think your Iman is strong but in fact your Iman is weaker then a little ant.
SORRY MEER KAN IK ER NIET VAN MAKEN; LEES DE GEWELDIGE QU'ARN DE WEG NAAR OVERVLOED!
Sadak Allah oe Al3adiem ....
Wat ben jij nou aan het doen ? Sta je er wel bij stil ? Anderen de les lezen ..... en dan in dezelfde context het woord Qoran gebruiken :rolleyes: Ever looked at the reflection in the mirror ? O yes you did ?? Well LOOK even better what you see is just the shallow self of the one that is supposed to be YOU !
Gooood luck ... eneeeh remember it takes 2
:)
Origineel gepost door Laysa
Sadak Allah oe Al3adiem ....
Wat ben jij nou aan het doen ? Sta je er wel bij stil ? Anderen de les lezen ..... en dan in dezelfde context het woord Qoran gebruiken :rolleyes: Ever looked at the reflection in the mirror ? O yes you did ?? Well LOOK even better what you see is just the shallow self of the one that is supposed to be YOU !
Gooood luck ... eneeeh remember it takes 2
:)
:goedzo:
nadoriaanse man(ze3ma)
En Nu Jij Snotneus :D
Luister even sister!
Ja dit context is made out the Qau'ran Karim Allah Wakbahr niemand kan deze vergelijking maken alleen Hij die Ons geschappen heeft.
Voordat je halve waarheden citeert; citeer dan ook deze SORRY MEER KAN IK ER NIET VAN MAKEN; LEES DE GEWELDIGE QU'ARN DE WEG NAAR OVERVLOED!
Jij bent één van de grootste oliebollen vrouw die ik ooit heb ontmoet !!!
IK GOOI JOUW GEWOON IN DE FRITUURPAN EN NATUURLIJK EEN HELEBOEL POEDERSUIKER OM JOUW BITTERE SMAAK WEG TE WERKEN!!
CITEER ZEI ZE ALS JE CITEERD DOE HET DAN GOED OKAY
Tip 1: stop ... adem eens rustig in ... uit ... in ... uit ....
Ok ... ben je een beeetjuh gekalmeerd ? Ik ken je niet jij kent me niet ( Thank Allah ) ... dus stop die fantasie waar je op kickt a la oliebol snel weg voordat je gaat ijlen en er topjes en strakke kleding bij gaat verzinnen
:rolleyes: ...
Jij begrijpt zo te zien niet wat anderen zeggen .. mischien de Qoran ook niet ... ik zou zeggen lees um nog een keer of 1000000x door mischien dat het wat helder voor je wordt ;) ....
Mohim Ik laat je in vrede m3a salama ... en meer ook niet want als Allah iemand blind maakt is er niemand die diegene kan laten zien .... en nee Mr Nador man die het zo goed weet ook niet iemand die zehma probeert uit te leggen hoe het zit .... any lights going on ? .... :D
Tiztoutinlover
17-04-2003, 09:05
Ea ik zou zeggen......ga naar Sidi Ali in Nador en je vindt daar wel je droomvrouw.....
HET ENIGE DAT IK TE MELDEN HEB IS GA JE MOEDER HELPEN IN DE KEUKEN LIJKT ME HEEEEEL VERSTANDIG NIET WAAR!
Caps lock ... :rolleyes: ... somebody is frustrated here ....
Jongetje loop je pikkie niet zo snel achterna dan zul je ook niet zo snel naar de jahanama gaan .....
That is it I am out ... :D
Dus jij denkt dat jij Miss. Dynamite bent? Meissie luister toch eens naar me! Luister ook naar Abdul jabbar van de Ven. God is Groot
Inshallah zal je later achterkomen waarom ik zo boos ben! Als je deze wereld lief hebt; het zei zo
Salaam ... jij begrijpt weinig maar ja Allah ie 3awnek ieder zijn plaats op deze wereld ....
Bedankt voor de overbodige lege inhoud hebbende tip van je :rolleyes:, maar ik heb Dhr. Abduljabbar van de Ven niet nodig ... Ik lees de Qoran zelf wel ... zoals je zelf weet het eerste woord tegen de profeet (sws) was Iqra ....
Ik laat je in vrede m3a salama moge Allah (swt) een ieder leiden ..... :zwaai:
Niet te geloven ga lekker een BIG MAC OF EEN PATATJE OORLOG ACHTEROVER SLAAN
allah ie hdiek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.