Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom is miss rif 21 verbannen?

Pagina's : [1] 2

Nisrientje
10-11-2005, 13:42

Ik hoor net dat miss rif 21 verbannen is omdat ze geen reklame mag maken. Is het nou ook al verboden om iemand te helpen als die om een site vraagt ofzo:( Ik voel me niet meer op mijn gemak hiero op dit hoekie!! Vooral die tetouani ( ik weet dat je dit nu leest!!) is net een dictator. Halloooooh ik begrijp dat je hier geen roddel hoek van wil maken, maar je blokt nu wel de verkeerde personen!!! Zoo dat was eruit, en als je me nu wil blokken, jallah zied!! dat bewijst weer eens hoe ondemocratisch je bent!!! :maf:

Boedoe
10-11-2005, 13:47
Oemnizar ook om dezelfde reden.

Nisrientje
10-11-2005, 13:48
Is toch te ZOT voor woorden!!!:kwaad:

oortje31
10-11-2005, 13:50
wat gebeurt hier toch allemaal...............................:maf2:

boyengirl
10-11-2005, 13:50

nee toch miss rif 21 is altijd zeer actief hier slaat echt nergens op om haar te verbannen

oeght_yasmina18
10-11-2005, 13:54
Wat is er dan precies als ze verbannen is? Kan z eniet meer op haar nick online komen of is het tijdelijkj? Tell me!

Nisrientje
10-11-2005, 13:54
Ooh ja, en dat nog wel op haar trouwdag:( Leuk huwelijks kadoo tetouani79, errug origineel!!:moe:

Nisrientje
10-11-2005, 13:55
Wat is er dan precies als ze verbannen is? Kan z eniet meer op haar nick online komen of is het tijdelijkj? Tell me! Ja ze kan dan tijdelijk niet meer op m.nl .

achermijnpc
10-11-2005, 13:57
ze is verbannen omdat ze reclame maakte voor een andere site, dat is de reden denk ik

hbieba
10-11-2005, 14:01
ze is verbannen omdat ze reclame maakte voor een andere site, dat is de reden denk ik ze maakte helemaal geen reclame meskina ik vroeg wat de naam was van die nieuwe site, en ze heeft me er op gereageerd meer niet! En die **** moest haar natuurlijk verbannen, bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en jij verban mij nu ook maar als je dat leest

Nisrientje
10-11-2005, 14:01
ze is verbannen omdat ze reclame maakte voor een andere site, dat is de reden denk ik Ze maakte helemaal geen reklame, iemadn vrioeg naar die site en ze had daar op geantwoord!! En al zou dat wel zo zijn, waarom zou het dan niet mogen. Op andere hoekjes maken ze zo vaak " reklame" voor andere sites en daar word niets mee gedaan, die tetouani boy wil gewoon even laten zien dat hij " ballen" heeft!!

Verward
10-11-2005, 14:02
ze is verbannen omdat ze reclame maakte voor een andere site, dat is de reden denk ik Echt een bang kippetje ben jij!! En heel jammer nog een paar minuten en ook was er uitgegooid. Volgende keer beter.

Dreamlover
10-11-2005, 14:04
Ik hoor net dat miss rif 21 verbannen is omdat ze geen reklame mag maken. Is het nou ook al verboden om iemand te helpen als die om een site vraagt ofzo:( Ik voel me niet meer op mijn gemak hiero op dit hoekie!! Vooral die tetouani ( ik weet dat je dit nu leest!!) is net een dictator. Halloooooh ik begrijp dat je hier geen roddel hoek van wil maken, maar je blokt nu wel de verkeerde personen!!! Zoo dat was eruit, en als je me nu wil blokken, jallah zied!! dat bewijst weer eens hoe ondemocratisch je bent!!! :maf: Je hebt me echt laten lachen :lol:!!!

hbieba
10-11-2005, 14:05
Echt een bang kippetje ben jij!! En heel jammer nog een paar minuten en ook was er uitgegooid. Volgende keer beter. en hoe kom jij erbij dat het nog even had moeten duren of ze werd er ook uitgegooid??? Toevallig de tweede vrouw van die meneer met ballen??? :ego:

oeght_yasmina18
10-11-2005, 14:06

Gekkewerk hier

Pagina's : [1] 2