Bekijk originele versie : knobbeltje achter je oor...
Alhocimatje
09-11-2005, 23:16
salaam alaikoem, wie heeft dit weleens gehad? ik ontdek er net een achter mijn oor en als ik erop druk doet het pijn, ben de laatste paar dagen verkouden geweest kan het daarmee te maken hebben? :confused:
butterflyke
09-11-2005, 23:26
Je hoeft je geen zorgen te maken, dat is een ontstoken haarzakje. Ik ken een paar mensen die dat hebben gehad. Na een tijdje verdwijnt dit meestal vanzelf...
Alhocimatje
09-11-2005, 23:31
ooh oke thanks meid, toch ben ik wel een beetje bang maar goed gair insjaAllah
Hasna_real
09-11-2005, 23:36
Heb ik ook meerdere keren gehad. Is er pijnlijk maar onschuldig. Het gaat na een tijdje vanzelf wel weer weg!
yuwairia
10-11-2005, 00:14
salaam alaikum meid....
ik lees net je mail....
gair insja allah... ga niet van het ergste uit...
tis insja allah iets onschuldigs.. maar toch adviseer ik je om naar de huisarts te gaan... laat er effe naar kijken.. en injs allah is het gair...en hoef je je nergens druk over te maken.......
okee.... nou insja allah hoor je gair....
beslaamaaa
dikke boesa
beautyrozes
10-11-2005, 00:34
ik zou ook ff langs de dokter gaan want je weet maar nooit wat het is...
ik ken iemand die ook een klein knobbeletje achter haar oor had, ze d8 eerst dat het ook over zal gaan maar helaas werd dat knobbeltje alsmaar groter het zag er niet best uit toen ze uiteindelijk naar de dokter ging ....:(
Felicity_NL
10-11-2005, 00:41
ik ben vaak verkouden vooral deze tijd
dat zijn opgezwollen klieren
NIETS om je druk over te maken want ik ben dr voor bij de dokter geweest
gaat gewoon weer weg
Hallo,
Meestal is het niet zorgwekkend, maar je moet er altijd even naar laten kijken door de dokter zodat je het kan uitsluiten. Meestal is het een vetbult. Mijn man had een aantal jaren geleden ook zo'n bult. In het begin was het klein en later werd het zo groot als een scharrelei. Dat gaat vanzelf uiteindelijk weg.
Ik hoop dat ik je heb kunnen geruststellen.
Menoes
Ik heb dat ook soms als ik verkouden ben en het was gewoon kraakbeen die een beetje opgezet was ofzo.
woulah ik heb juist hetzelfde gehad,das een bloedklonter,niets ergs
wat je echt niet mag doen,is aanraken of anders zwelt het meer op,laat het met rust,na een tijd gaat eht zelf weg.
Nesch_Meisje
24-10-2006, 16:27
Meiden,
op 't moment dat je ergens over twijfelt over wat voor knobbeltje dan ook en je er van gaat piekeren. Doe jezelf dat niet aan en ga gewoon naar de huisarts. Je betaalt niets voor niets elke maand die premie voor je ziekenfonds.
Want je kan wel hier lezen dat het neits ergenstigs etc of juist wel, maar bij elk persoon is t anders.
Dus ik raad je aan op het moment dat je ergens mee zit, je twijfelt over iets van je lichaam etc, gewoon langs de huisarts. En geloof me doe dat ook, voor 't zelfde geldt ga je niet en kun je ver weg van huis zijn...Allah jegfad :)
xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.