Bekijk originele versie : hoe kom ik er achter hoe hij over me denkt
hoi ik ben een meid van 21 jaar oud , ik ben verliefd geworden op een jongen die samen met mij werkt ik weet niet wat ik moet doen we praten wel eens maar ik begin hem echt leuk te vinden maar ik weet niet hoe hij over mij denkt wat moet ik doen? ik zou hem graag beter leren kennen voor een serieuze toekomst help me alvast bedankt.
begin een persoonlijke gespek met hem,over de toekomst, of ie een vriendin heeft .... en vertel hem voor de grap dat je tweelingzus hem leuk vindt :D
je moet weten met wat voor soort jongen te maken hebt.. als het een serieuze relaxte jongen is dan kun je wel zeggen wat je voor hem voelt.. of tenminste dat je hem welziet zitten... maar als het een jongen is dat veel aandacht krijgt vanmeisjes en een hoge dunk van zichzelf heeft dan raad ik je aan of effe te gaan wachten om het tegen mhem te zeggen... en waarom raad ik je aan?? omdat ik dat wel deed en ik kwam erachter dat ik beter mijn mond had moetn houden om hij toch niet serieus was :D
maar eee laat het me weten ja als je het toch gedaan hebt :melig:
ben benieuwd hoe hetafloopt :D
:zwaai:
Origineel gepost door Essie_Es
uuuuuuuuuuuuuuhm
ik zou niet zeggen ik vind je leuk..maar uuuuhm ff denken....nog ff denken...nog ff denken...nog ff denken....
ik zou niks zeggen en me zelf maar proberen in te houden :lol:
doei strx vang je die schandeeeeeeee :auw2:
heheheheh
:maf:
ja net als ik toen der tijd... :hihi:
Origineel gepost door OujDaChicK
heheheheh
:maf:
ja net als ik toen der tijd... :hihi:
:giechel: :giechel:
Heeeey Ibtisam,
Probeer gewoon erachter te komen wat voor een soort jongen het is.
Over vanalles praten de toekomst, of ie een vriendin heeft gewoon een beetje uithoren in alles wat jezelf wilt weten, en wat je in een jongen zoekt.
Dan zerma ook elke keer zeggen ik wil later een jongen dat ook zo en zo is, totdat het een beetje lijkt op wat hij je verteld.
En dan komt ie er vanzelf achter!
Of wat ook kan is om als grapje te zeggen: volgens mij passen we wel bij elkaar! :D
We werken samen, en dat komt ook nog goed uit!! :giechel:
Maar wat ik ook nog wil zeggen is: ikzelf zou het nooit durven vertellen!
Hij zou er zelf aan moeten beginnen hij is de man, anders denk ik dat het dan geen zin heeft!
Dit is hoe ik erover denk in wat ik zelf persoonlijk zou doen!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Verder wens ik je succes!!
Laat van je horen, hoe het is gegaan, want ben erg benieuwd erna!!
Beslamaaaaa :zwaai:
Yasmina_Driouch
16-04-2003, 10:54
Origineel gepost door ibtisam12345678
hoi ik ben een meid van 21 jaar oud , ik ben verliefd geworden op een jongen die samen met mij werkt ik weet niet wat ik moet doen we praten wel eens maar ik begin hem echt leuk te vinden maar ik weet niet hoe hij over mij denkt wat moet ik doen? ik zou hem graag beter leren kennen voor een serieuze toekomst help me alvast bedankt
Meid geniet gewoon van die verliefdheid en als hij jou ook leuk vindt komt hij wel naar je toe. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Oem_Lena
16-04-2003, 11:19
Origineel gepost door ibtisam12345678
hoi ik ben een meid van 21 jaar oud , ik ben verliefd geworden op een jongen die samen met mij werkt ik weet niet wat ik moet doen we praten wel eens maar ik begin hem echt leuk te vinden maar ik weet niet hoe hij over mij denkt wat moet ik doen? ik zou hem graag beter leren kennen voor een serieuze toekomst help me alvast bedankt
schrijf een briefje en stop te in zijn jas zak :Iluvu:
ps een relatie voor het huwelijk is haram :D
Origineel gepost door cheima
:giechel: :giechel:
Niet lachuhhh... is nie grappig... :verdriet.. ikheb nog een trauma er van overgelaten hooooooooor!!! :lol: :lol:
Niet lachuhhh... is nie grappig... :verdriet.. ikheb nog een trauma er van overgelaten hooooooooor!!! :lol: :lol:
miskeena :giechel: :giechel: :giechel: dus je had die schande gevangen :lol:
miskeena :giechel: :giechel: :giechel: dus je had die schande gevangen :lol:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeee niet op die manier :D
we kond en het goed met elkaar vinden enzo.. lachen altijd en opeens voelde iksteeds wat als ik bij hem in debuurt was en zo... dus ik zei:
heeeeeee wat heb jemet me aangedaan... je bezorgt me slapeloze nachten!! :Iluvu:
maar dat zei ik op een grappige manier zodat hij zou denken ze grapt.. zo kan ik dus kijken hoe hij reageert.. opeens zei hij:
ee ik hoop dat je een grap maakt want... je weet toch we zijn gewoon vriendenniet meer en niet minder.....
ik zei: TUUUUUURLIJK JOKE IK !! HAHAHAH WAAROM DENK JE DAT :confused:
wajouw van binnen mijn hart stopte bijna man!!! :o ehhehehe wiliee alla fdiha :o
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeee niet op die manier
we kond en het goed met elkaar vinden enzo.. lachen altijd en opeens voelde iksteeds wat als ik bij hem in debuurt was en zo... dus ik zei:
heeeeeee wat heb jemet me aangedaan... je bezorgt me slapeloze nachten
maar dat zei ik op een grappige manier zodat hij zou denken ze grapt.. zo kan ik dus kijken hoe hij reageert.. opeens zei hij:
ee ik hoop dat je een grap maakt want... je weet toch we zijn gewoon vriendenniet meer en niet minder.....
ik zei: TUUUUUURLIJK JOKE IK !! HAHAHAH WAAROM DENK JE DAT
wajouw van binnen mijn hart stopte bijna man!!! :o ehhehehe wiliee alla fdiha
:lol: :lol: a yemmmaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig was het niet op zo'n schandelijke manier! :lol: :lol:
:giechel: :giechel: :giechel: :zwaai:
doet me denken aan mij vriendinnen :lol:
:lol: :lol: a yemmmaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig was het niet op zo'n schandelijke manier! :lol: :lol:
:
doet me denken aan mij vriendinnen :lol:
ehheheheheh ja man gelukkigggggggggg... pffff wajouw.....
maar vertel.. wat dedenje vriendinnen?? ik wil ze effe uitlachen
:lol: :lol:
ehheheheheh ja man gelukkigggggggggg... pffff wajouw.....
maar vertel.. wat dedenje vriendinnen?? ik wil ze effe uitlachen
:lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: a yemmmaaaaa me vriendinnen zijn :maf2:
:lol: :lol: :lol: a yemmmaaaaa me vriendinnen zijn :maf2:
:maf3: :maf3:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.