Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wow man!! INTERSECTION!!!

Pagina's : [1] 2 3

Tropicana
16-04-2003, 00:11

Hallo luitjes, Heb net ff gekeken naar dat programma R.A.M! Intersection was daar namelijk te gast! Ik moet zeggen dat ik het echt leuk vond om hun hier terug te zien!! Hebben jullie het ook gezien mensen?? Hey Chyno.... je was weer goed man, ben echt trots op je!!! Laat me weten of jullie ook hebben genoten mensen :zwaai: Doei Doei :zwaai:

ilhame
16-04-2003, 00:22
ik ben gewoon vergeten te kijken....damnnnnn.....pech gehad....

dondounia
16-04-2003, 00:52
he ja man eindelijk nog meer mensen die het hebben gezien. ik vond iedereen wel goed maar KARIM blonk er voor mij echtttttttttttt uit jonge, vooral de manier waarop hij voor zijn standpunt uitkwam en daar ook bij bleef!!! GO KARIM je hebt ze echt laten zien!!! wallah respecttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Mazlout
16-04-2003, 00:55
ik wist dat ik vandaag nog iets wilde doen.... dat was het dus...

iKrAmInOe
16-04-2003, 17:20

he naima huh het zal toch volgende week komen toch??????waar hebben zijn het over????? he mensen waar hadden ze op genomen ff kijken of het wel waar is

iKrAmInOe
18-04-2003, 14:59
met jullie leugens

mocromagic
18-04-2003, 20:03
WAT EEN STELLETJE HIELENLIKKERS!!!!TFOE!! "OHHH WAT WAS CHYNO WEER FANTASTISCH, BLABLABLABLA!!!" ****ING WANNA BE LOVERS YA'LL DISSED US WHEN WE WERE NOBODY, BUT NOW WERE ON TV AND SHIT YA'LL WANNA SUCK OUR ****S MENSEN HOU JE ONGEMEENDE COmPLIMENTJES VOOR JE. ALS HET JE ECHT INTERESSEERDE ZOU JE HEBBEN GEZIEN DAT HET VERSCHOVEN IS!!!!! THALLAW!! naima alhoceima zie je zondag bij chaaibi live :zwaai:

Tropicana
19-04-2003, 00:12
Origineel gepost door mocromagic WAT EEN STELLETJE HIELENLIKKERS!!!!TFOE!! "OHHH WAT WAS CHYNO WEER FANTASTISCH, BLABLABLABLA!!!" ****ING WANNA BE LOVERS YA'LL DISSED US WHEN WE WERE NOBODY, BUT NOW WERE ON TV AND SHIT YA'LL WANNA SUCK OUR ****S MENSEN HOU JE ONGEMEENDE COmPLIMENTJES VOOR JE. ALS HET JE ECHT INTERESSEERDE ZOU JE HEBBEN GEZIEN DAT HET VERSCHOVEN IS!!!!! THALLAW!! naima alhoceima zie je zondag bij chaaibi live :zwaai: FF kijken hoor........ huil je al????????? Heb ik je vriendje soms beledigd??? Ik wist dat er van die jankerds zouden reageren vandaar dat ik die topic had geplaats.. HAHA genept!!! Maar die zielige mensen bestaan dus inderdaad en ja ik bedoel jou duzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Maar droog je tranen ook al heb je veel verdriet.... Je kan treuren net als naima alhoceima maar het helpt je niet!!! Ps. En zeg tegen intersection dat ze engelse lessen kunnen volgen bij LOI!! laterzzzzzzzzz :zwaai: :stout:

mocromagic
19-04-2003, 12:05
Origineel gepost door Tropicana FF kijken hoor........ huil je al????????? Heb ik je vriendje soms beledigd??? Ik wist dat er van die jankerds zouden reageren vandaar dat ik die topic had geplaats.. HAHA genept!!! Maar die zielige mensen bestaan dus inderdaad en ja ik bedoel jou duzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Maar droog je tranen ook al heb je veel verdriet.... Je kan treuren net als naima alhoceima maar het helpt je niet!!! Ps. En zeg tegen intersection dat ze engelse lessen kunnen volgen bij LOI!! laterzzzzzzzzz :zwaai: :stout: Huilen????Ik huil om de kinderen van Palestina, om mijn ouders en me zusje........Maar niet om zo'n "zahma"grap. :jammer: ....als jij zegt dat het een grap was, ALLAH ou a3lam. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. :jammer:

iKrAmInOe
21-04-2003, 12:48
Origineel gepost door picasso_expres Wat zijn jullie zielig zeggggggg!!!!!!!! Het was als grapje bedoeld maar mensen voelen zich gelijk beledigd!!!! en laat je ..... maar je D.ICK SUCKEN!!!!! IK BEN HET ..... VAN ..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! IZANNNNNNNNNNNNNNN DAT IS WAT JULLIE ZIJN!!!!!!!!!! EN BY THE WAY: JULLIE ZIJN NOG STEEDS NOBODYYYYYYYYY!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! :giechel: :giechel: LATERZZZZZZZZZZZZZ :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ehh zielige mens... Heb je niks te doen ofzo. Jarloese biatch!!!! Ho*****sletho..... Met je hahah je bent nobody!!!! Mijn bro's zijn verder dan je hele k***** generatie ho!! Ga maar je moeder helpen in keuken Zielig mens.... hele dag achter de pc HAHA geen leven jek....... :giechel:

Julian
21-04-2003, 13:14
nou jah zeg wat een post MAAR voor alle duidelijkheid AANKOMENDE DINSDAG om 23.18 op Nederland 3 wordt het uitgezonden ivm dat het vorige week verplaatst werd.................

Julian
21-04-2003, 19:50
ten eerste hoe kun je het weten als je een paar uur van te voren hoort dat het verschoven wordt dat denk je niet gelijk wow ik ga gelijk ff op internet en gelijk die data aanpassen. ( kijk een foutje in menselijk ) of niet...?????? Ten tweede Kritiek is altijd meegomen sommige kunnen er van leren sommige weer niet. en ten derde niemand probeert hier een zogenaamde manager tezijn we willen gewoon meer publiciteit voor hun. dus als je er niet tegen kan dat je een groep met Talent ziet groeien.... want er zijn vrienden die toch dingen doen voor vrienden.... PEACE OUT. J

Julian
21-04-2003, 23:09
precies we leven in een VRIJ land en daarom mag de gene toch ook reageren als er wat over intersection wordt gezegt is daar iets mis mee dan..????

DePaRaBier
22-04-2003, 18:30
Ik kan me niet voorstellen dat mensen kijken en dan nog steeds enthousiast zijn...

Tropicana
22-04-2003, 19:01

Ja als arabier kun jij daar natuurlijk nix bij voorstellen hé!! Maar mensen ff voor de record!! Jullie zijn wel allemaal aan het schelden terwijl ik die topic was begonnen, als grapjeeeeeeeeeeeeee.. Maar ja het grapje was kennelijk verkeerd gevallen bij sommige mensen!! Maar dat jullie maar weten dat ik intersection zelf ook goed vind! En dat ik vanavond gewoon ga kijken....... duzzzzzzzzzzzzz mensen peace out en laterzzzzzzzzzzzz

Pagina's : [1] 2 3