Bekijk originele versie : Alabama wil boycot Aruba
Gouverneur Alabama wil boycot Aruba
Gouverneur Riley van de Amerikaanse staat Alabama heeft zijn landgenoten opgeroepen om niet meer op vakantie te gaan naar Aruba.
Aansluiten
De autoriteiten daar doen volgens hem te weinig om de verdwijning van Natalee Holloway op te lossen. Riley heeft de gouverneurs van de overige 49 staten gevraagd om zich bij de boycot aan te sluiten, melden Amerikaanse media.
Woedend
Aruba is woedend en eist dat president Bush de gouverneur terugfluit. De kersverse regering van de Arubaanse premier Nelson Oduber kwam in spoedzitting bijeen.
Moeder
De gouverneur ontving gisteren de moeder van Natalee. Zij was na de verdwijning twee maanden op Aruba om zich met de zaak te bemoeien, maar lag voortdurend in de clinch met de Arubaanse autoriteiten die volgens haar nalatig zijn geweest.
Spoorloos
Natalee Holloway was op vakantie op Aruba en is sinds 30 mei spoorloos. De 18-jarige Nederlander Joran van der S. werd op 9 juni gearresteerd en begin september weer vrijgelaten.
Twee vrienden van Joran, de Surinaamse broers Deepak en Satish K., zijn ook uit de gevangenis ontslagen. De drie moeten zich beschikbaar houden voor de politie.
bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/09/buitenland/1109_0015_gouverneur_VS_wil_boycot_Aruba.xml
tsssssssssssssssssssssssssssssss ze kunnen beter de criminaliteit aanpakken in eigen land dan heel Aruba de schuld geven van een misdaad :maf2:
.............................................
Samara77
10-11-2005, 00:52
Misselijkmakende amerikanen; ze leven nog in een illusie waarin de hele wereld om hun draait.
Misselijkmakende amerikanen; ze leven nog in een illusie waarin de hele wereld om hun draait.
Zeker die Amerikanen sporen gewoon niet een heel landje de schuld geven van iets dat maar een paar personen hebben gedaan (dat is niet eens zeker) :moe:
En dan vinden ze het gek dat Amerika zo gehaat wordt in de wereld :maf:
Arogante Amerikanen!
Ik las dat die moeder had gezegt dat haar dochter nooit met negers in de auto zou gaan zitten!!!
Nou die jongens vertelden hel wat anders dat je alles bij haar kon doen qwa sex!!!
Ik vind het heel erg dat dat meisje is verdwenen maar die Amerikanen moeten niet gelijk zo arogant doen!!!!
Stelletje racisten!!!!!:lekkerpuh
Arogante Amerikanen!
Ik las dat die moeder had gezegt dat haar dochter nooit met negers in de auto zou gaan zitten!!!
Nou die jongens vertelden hel wat anders dat je alles bij haar kon doen qwa sex!!!
Ik vind het heel erg dat dat meisje is verdwenen maar die Amerikanen moeten niet gelijk zo arogant doen!!!!
En Fox één van de meest racistische zenders het voor hun opneemt zegt al genoeg. En, dat ze zo racistisch praten over negers :jammer:
parfumgirl
10-11-2005, 17:38
Arogante Amerikanen!
Altijd andere de schulkd geven,he!:)
Kijk laten we wel wezen hun dochter wordt vermist en misschien wel vermoord!!!
Maar ik zou juist eerder met die jongens gaan praten over wat er is gebeurd kan je met je eigen ogen zien of ze liegen of niet!!!
Maar Amerikanen gaan gelijk racistisch doen om hun ego te redden het lijkt wel of ze het belangrijker vinden dat hun dochter niet in de auto met negers zit dan dat ze er achter willen komen wat er nou echt is gebeurd!!!!
Kijk laten we wel wezen hun dochter wordt vermist en misschien wel vermoord!!!
Maar ik zou juist eerder met die jongens gaan praten over wat er is gebeurd kan je met je eigen ogen zien of ze liegen of niet!!!
Maar Amerikanen gaan gelijk racistisch doen om hun ego te redden het lijkt wel of ze het belangrijker vinden dat hun dochter niet in de auto met negers zit dan dat ze er achter willen komen wat er nou echt is gebeurd!!!!
Die Amerikanen met name die uit het midwesten en zuiden zijn gewoon vuile racisten :eek: :kwaad:
De daders van de misdaad moet hard worden aangepakt maar ze hoeven niet heel Aruba de schuld te geven :kwaad:
En door middel van leugens en bedrog proberen ze net te doen alosf hun dochter een braaf meisje was, terwijl ze gewoon een h0er was :moe:
Die Amerikanen met name die uit het midwesten en zuiden zijn gewoon vuile racisten :eek: :kwaad:
De daders van de misdaad moet hard worden aangepakt maar ze hoeven niet heel Aruba de schuld te geven :kwaad:
En door middel van leugens en bedrog proberen ze net te doen alosf hun dochter een braaf meisje was, terwijl ze gewoon een h0er was :moe:
Op FOX tv (jouw favorite tv station :banana: ) zat er anders gisteren een african-american heel hard "the case for" Natalee te bepleiten :D
(Ik vind het eigenlijk al gek dat ik haar voornaam ken terwijl er zoveel crimes bestaan over de hele wereld waarvan ik niet eens weet dat ze gepleegd zijn, maar deze ouders zijn mensen met geld = invloed :moe: Dus zijn er veel "meelopers" - ook in de politiek :jammer: )
Op FOX tv (jouw favorite tv station :banana: ) zat er anders gisteren een african-american heel hard "the case for" Natalee te bepleiten :D
(Ik vind het eigenlijk al gek dat ik haar voornaam ken terwijl er zoveel crimes bestaan over de hele wereld waarvan ik niet eens weet dat ze gepleegd zijn, maar deze ouders zijn mensen met geld = invloed :moe: Dus zijn er veel "meelopers" - ook in de politiek :jammer: )
Zo zie je maar :moe: met geld is alles te koop :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.