Bekijk originele versie : khalid l. krijgt 10 jaar cel en tbs
pilligrossaboy
15-04-2003, 23:26
hey beste mensen,
vinden jullie het terecht dat de marokaanse jongen uit venlo : 10 jaar cel en tbs heeft gekregen of vinden jullie het onterecht>???
je weet wel de marokaanse jongen die ,die holander dood heeft geslagen!
want ¨blijkbaar geven de meeste van jullie veel aandacht aan de moord van pimmetje en de uitspraak tegen volkertje,maar we moeten onze eigen marokaantje niet vergeten!
dus laat je mening horen !
veel succes
afz pilliboy!!! :zwaai:
Onslaught
15-04-2003, 23:28
ik weet nog steed niet de hele verhaal???????
miss_kreta
15-04-2003, 23:34
Origineel gepost door pilligrossaboy
hey beste mensen,
vinden jullie het terecht dat de marokaanse jongen uit venlo : 10 jaar cel en tbs heeft gekregen of vinden jullie het onterecht>???
je weet wel de marokaanse jongen die ,die holander dood heeft geslagen!
want ¨blijkbaar geven de meeste van jullie veel aandacht aan de moord van pimmetje en de uitspraak tegen volkertje,maar we moeten onze eigen marokaantje niet vergeten!
dus laat je mening horen !
veel succes
afz pilliboy!!! :zwaai:
Hij is verantwoordelijkheid voor zijn daad en deze daad is zo zwaar dat het ook zware consequenties met zich meebrengt. Ik vind het terecht; iemand die een persoon zo erg kan mishandelen totdat diegene eraan overlijdt, heeft naar mijn idee geen geweten.
je moet nooit situaties gaan beoordelen met hij is of is geen marrokkaan. Je moet naar zn daden kijken.
eigenlijk hoort die marokaan de doodstraf te krijgen, als we de wte van allah zouden volgen.
wadiplayer
15-04-2003, 23:41
damzzz Khalid ik zat bij hem op school
wallah hij was een leuke jongen niemand hier in Venlo geloofde dat hij iemand had vermoord, wat zeker niet zijn bedoeling is geweest.
die jongen had een ijzeren plaat in zijn hoofd en door die klappen is hij overleden :(
Khalid we denken aan je ookal zat jij fout zodra het mag en wij weten waar je zit komen we jou opzoeken :(
Als ie schuldig is dan hoop ik van ganze harte dat hij zijn straf krijgt die hij verdiend!
Ghizlanetje
16-04-2003, 07:07
waarom eigenlijk tbs, ik bedoel hij weet toch wat ie heft gedaan
hij is toch niet geeselijk ziek of zo???
Oem_Lena
16-04-2003, 08:51
hij moet 40 jaar krijgen,jammer dat hij niet in marokko was :D
Origineel gepost door lala_amira2
hij moet 40 jaar krijgen,jammer dat hij niet in marokko was :D
jaa he !!! was hij meskien maar in marokko , dan zou hij niet een rasict tegenkomen, :kwaad: die net de emmer deed overlopen
:kwaad:
Tja, dat komt ervan als je stoer gaat doen. En zoals eerder is vermeld, volgens de sharia zou hij ter dood veroordeeld moeten worden. Oog om oog, tand om tand!
Origineel gepost door Ghizlanetje
waarom eigenlijk tbs, ik bedoel hij weet toch wat ie heft gedaan
hij is toch niet geeselijk ziek of zo???
Dat is typisch Nederland meid. Moord gepleegd? Oh, even een gedragsdeskundige erbij halen om te kijken of diegene wel toerekeningsvatbaar was. En zo blijft een zaak maanden lang liggen en komt iemand pas naar jaren voor de rechter. Echt triest!
Oem_Lena
16-04-2003, 09:40
Origineel gepost door boefje
jaa he !!! was hij meskien maar in marokko , dan zou hij niet een rasict tegenkomen, :kwaad: die net de emmer deed overlopen
:kwaad:
meskien :rolleyes: hij heeft een ziel vermoord en ik hoop dat hij 40 jaar krijgt,of hij een rasict tegen is gekomen dat is geen reden om iemand te vermoorden,en marokkanen zijn de GROTE RASICTEN kijk maar bij yasmina.nl hoe zij over negers praten(niet alla marokkanen zijn rasicten) :D
Lady_moi
16-04-2003, 09:42
hij was misschien wel fout maar 10 jaar vind ik echt veel alhoewel dat niks is voor de familie van de overledene
Oem_Lena
16-04-2003, 09:49
Origineel gepost door lady_moi
hij was misschien wel fout maar 10 jaar vind ik echt veel alhoewel dat niks is voor de familie van de overledene
vind je 10 jaar veeel :confused: hij heeft een mens vermoord, dood geschopt :kwaad:
Lady_moi
16-04-2003, 09:50
Origineel gepost door lala_amira2
vind je 10 jaar veeel :confused: hij heeft een mens vermoord, dood geschopt :kwaad:
ja ik vind dat veel zit jij maar eens 10 jaren in de bak isda nie veel?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.