Bekijk originele versie : op vroege leeftijd trouwen???
asi_metiouia
15-04-2003, 23:03
hallo mensen ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou jullie mening willen weten over `t volgende wat zouden jullie doen als jullie zo oud als mij zouden zijn en eraan denken om te verloven en voor je 18e trouwen ik zou echt graag jullie mening willen horen want mijn vriendin gaat namelijk trouwen maar ik hoop dat jullie gaan reageren thanx xxx asi
samira_el
15-04-2003, 23:05
Ik weet niet ik hoor wel van stellen die jong zijn getrouwd, dat ze spijt hebben..
Misschien dat een paar jaartjes wachten niet erg veel kwaad kan :confused:
cj_tetuani
15-04-2003, 23:05
wens ik haar veel geluk inshallah
leeftijd maakt het niet uit hoor
iemand kan 16 zijn en heel volwassene
en iemand kan 27 en nog kinderachtig is
asi_metiouia
15-04-2003, 23:08
ja inderdaad daarom ik hoop ook dat ze gelukkig word insa allah en die stellen die uit elkaar gaan die hoor ik ook heel vaak maar die stellen hebben de meeste stellen dan al kinderen of niet?
samira_el
15-04-2003, 23:10
Origineel gepost door asi_metiouia
ja inderdaad daarom ik hoop ook dat ze gelukkig word insa allah en die stellen die uit elkaar gaan die hoor ik ook heel vaak maar die stellen hebben de meeste stellen dan al kinderen of niet?
Kijk ze gaan niet uitelkaar ofso..
Ik ken drie stellen die jong zijn getrouwd, het is niet een verschrikkelijke ramp ofso maar ze waren liefer later getrouwd..
Het is echt zwaar zeggen ze.
Een stel heeft een kindje ja, maar de ouders schieten erg bij
Ja ieder mens is verschillend. ik zelf was net 19 toen ik ging trouwen en ik ben nederlandse, iedereen zei dat ik gek was. maar alhamdullilah het is mijn beste keuze geweest, ik ben zielsgelukkig, en alles gaat goed. Dus iedereen voor zichzelf eigenlijk.
salaam aleikum Dua
Origineel gepost door asi_metiouia
hallo mensen ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou jullie mening willen weten over `t volgende wat zouden jullie doen als jullie zo oud als mij zouden zijn en eraan denken om te verloven en voor je 18e trouwen ik zou echt graag jullie mening willen horen want mijn vriendin gaat namelijk trouwen maar ik hoop dat jullie gaan reageren thanx xxx asi
Lieve schaT... je moet heel goed nadenken of je wel op een vroege leeftijd wilt gaan trouwen.. trouwen is geen spellejte.. daar moet je serieus over na gaan denken... je bent nog jong geniet nog van je leven nu het nog kan.... en zoals samira_el al zei... jonge stelletjes hebben vaak spijt dat ze toch nog op een jongere leeftij dzijn gaan trouwen..
maar als je er zker van bent.. ga er dan maar voor he ;)
:zwaai:
persoonlijk vindt 16 jaar wel erg jong om over zelfs over trouwen te denken maar ja dat ben ik. ik denk als je er geestelijk klaar voor bent je het gewoon moet doen anders niet.
Salaam,
nou meisje, als je dat zelf echt wil dan maakt leeftijd echt geen verschil, wij kunnen niet in jou plaats beslissen ja we kunnen je raad geven, maar wat ben je daarmee als de beslissing uiteindelijk bij jou ligt, dus ik zou zeggen:follow your hart!
tatouzient
16-04-2003, 00:42
toen ik 16 was bestond het woordje trouwen nog ni eens in mn woordenboek... maar ja...
maar aan trouwen is gn leeftijd aan verbonden, echter wel een goede wil, en de intentie. iemand van 18j kan best wel klaar zijn om te trouwen. maar denk ni alleen mt je hart, maar ook mt het verstand, wnt trouwen is immers voor altijd...
bisous xxx
ik vind 16 ook ereeeeggggg jong, maar ja als jij denkt dat je eraan toe bent, ga er voor.
mijn ouders zouden het niet eens toelaten.
:zwaai:
hafid_freak
16-04-2003, 12:01
Origineel gepost door tatouzient
toen ik 16 was bestond het woordje trouwen nog ni eens in mn woordenboek... maar ja...
maar aan trouwen is gn leeftijd aan verbonden, echter wel een goede wil, en de intentie. iemand van 18j kan best wel klaar zijn om te trouwen. maar denk ni alleen mt je hart, maar ook mt het verstand, wnt trouwen is immers voor altijd...
bisous xxx
jij hebt niet eens een woordenboek
:p
hoi meid,
ik zeg je eerlijk hoe eerder hoe beter !!!!!
met natuurlijk een jongen die jou kan onderhouden
Origineel gepost door jazia
hoi meid,
ik zeg je eerlijk hoe eerder hoe beter !!!!!
met natuurlijk een jongen die jou kan onderhouden
waarom hoe eerder hoe beter??? VERklaar je nader madam :D
tatouzient
16-04-2003, 14:15
Origineel gepost door hafid_freak
jij hebt niet eens een woordenboek
:p
safi, kga je toch ni koppele :kwaad:
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.