Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politie Amssterdam arresteert 21 illegalen

rikus
09-11-2005, 17:43

Politie Amssterdam arresteert 21 illegalen (http://www.anp.nl) De Amsterdamse pliesie heeft vandaag 21 mensen opgepakt die illegaal in Nederland verbleven. Bijna alle arrestanten zorgden voor grote overlast of hielden zich bezig met criminele activiteiten. De pliesie viel tijdens de actie negen panden binnen. Het merendeel van de opgepakte mensen is zit ondertussen in vreemdelingenbewaring. Ze zijn allemaal afkomstig uit Bulgarije of Roemenië.

rikus
09-11-2005, 17:45
Politie Amssterdam arresteert 21 illegalen (http://www.anp.nl) De Amsterdamse pliesie heeft vandaag 21 mensen opgepakt die illegaal in Nederland verbleven. Bijna alle arrestanten zorgden voor grote overlast of hielden zich bezig met criminele activiteiten. De pliesie viel tijdens de actie negen panden binnen. Het merendeel van de opgepakte mensen is zit ondertussen in vreemdelingenbewaring. Ze zijn allemaal afkomstig uit Bulgarije of Roemenië.laten we hopen dat ze geen lucifers hebben:rolleyes:

MaRouaN
09-11-2005, 18:16
Goede actie van de politie illegalen die zich met criminele zaken bezig houden. Weg ermee! Geldt trouwens ook voor NIET illegalen. Alleen denk niet dat het ze lukt om ze het land uit te zetten. Dan heb ik het over mensen die geboren en getogen zijn in NL.

BigBillSucks
09-11-2005, 18:38
Goede actie van de politie illegalen die zich met criminele zaken bezig houden. Weg ermee! Geldt trouwens ook voor NIET illegalen. Alleen denk niet dat het ze lukt om ze het land uit te zetten. Dan heb ik het over mensen die geboren en getogen zijn in NL. Illegaal is illegaal toch .Opsluiten en uitzetten. Wat denk je dat er gebeurt als je aangehouden wordt in Marokko en je hebt je paspoort niet bij je ? Opgesloten dus ! Ben je illegaal naar later blijkt sta je met een schop onder je reet over de grens in de woestijn .........

MaRouaN
09-11-2005, 19:12

Illegaal is illegaal toch .Opsluiten en uitzetten. Wat denk je dat er gebeurt als je aangehouden wordt in Marokko en je hebt je paspoort niet bij je ? Opgesloten dus ! Ben je illegaal naar later blijkt sta je met een schop onder je reet over de grens in de woestijn ......... Hoeft niet altijd een illegale die hier komt om te studeren en een goede toekomst op te bouwen is van mij van harte welkom.

rikus
09-11-2005, 19:38
Hoeft niet altijd een illegale die hier komt om te studeren en een goede toekomst op te bouwen is van mij van harte welkom.Gelukkig hebben we vrouwe Verdonk:)