Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben je gelukkig???????????

cj_tetuani
15-04-2003, 22:07

Ben je gelukkig hier in Europa? Zo ja, waarom? Zo niet, waarom niet?

Oem_Lena
15-04-2003, 22:09
Origineel gepost door cj_tetuani Ben je gelukkig hier in Europa? Zo ja, waarom? Zo niet, waarom niet? nee ik ben niet gelukkig in dit land,waarom omdat het niet mijn land is ik ben liever in marokko :Iluvu:

MariamaMslma
15-04-2003, 22:12
Ik ben wel gelukkig hier. Khoef niet persee terug, voel me hier veilig(dat is voor mij 1 van de belangrijkste dingen) mijn moeders familie is hier(heb ik het meeste mee) Hier heb ik een betere toekomst dan ik ooit zou hebben gehad in Marokko. Ja, ik ben gelukkig hier :)

DieselGirly
15-04-2003, 22:14
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel geloekig hier in HOLLANDA.......

cj_tetuani
15-04-2003, 22:37

Origineel gepost door lala_amira2 nee ik ben niet gelukkig in dit land,waarom omdat het niet mijn land is ik ben liever in marokko :Iluvu: Denk je dat je in Marokko gelukkig zult zijn?

NCM1
15-04-2003, 22:43
je kan niet zeggen dat je in marokko veel gelukkiger bent , je moet dankbaar zijn dat je hier woont anders had je leven er nu misschien heel anders uitgezien, wij zien marokko alleen maar in de zomervakantie en dan ziet het er heel anders uit dan in het echt leven in marokko

cj_tetuani
15-04-2003, 22:47
Origineel gepost door Baby Boo je kan niet zeggen dat je in marokko veel gelukkiger bent , je moet dankbaar zijn dat je hier woont anders had je leven er nu misschien heel anders uitgezien, wij zien marokko alleen maar in de zomervakantie en dan ziet het er heel anders uit dan in het echt leven in marokko Je hebt gelijk, vakantie is geen werkelijkheid Maar zijn we hier echt gelukkig? of het gaat alleen om geld en En materialistische dingen in het leven? :confused:

samira_el
15-04-2003, 22:50
Ik ben overal gelukkig, gewoon door de aanwezigheid van mezelf :bril:

NCM1
15-04-2003, 22:54
Origineel gepost door cj_tetuani Je hebt gelijk, vakantie is geen werkelijkheid Maar zijn we hier echt gelukkig? of het gaat alleen om geld en En materialistische dingen in het leven? :confused: Gelukkig zijn kan overal ter wereld, het is wat je er zelf van maakt :wijs:

cj_tetuani
15-04-2003, 23:00
Origineel gepost door Baby Boo Gelukkig zijn kan overal ter wereld, het is wat je er zelf van maakt :wijs: Geluk verklaren woorden noch gebaren kunnen ooit verklaren

NCM1
15-04-2003, 23:06
Origineel gepost door cj_tetuani Geluk verklaren woorden noch gebaren kunnen ooit verklaren benut je tijd om meer om een beetje geluk te zijn, niet te veel eisen stellen met kleine dingen kan je heeeeeeeel gelukkig worden!!

cj_tetuani
15-04-2003, 23:14
Origineel gepost door Baby Boo benut je tijd om meer om een beetje geluk te zijn, niet te veel eisen stellen met kleine dingen kan je heeeeeeeel gelukkig worden!! ja, ze zeggen tel wat je hebt, en niet wat je mist. geluk zit in de manier van omgang met wat je hebt, bezit of wenst.

Geitje
15-04-2003, 23:37
Hamdoulilah.

Oem_Lena
16-04-2003, 08:45
Origineel gepost door cj_tetuani Denk je dat je in Marokko gelukkig zult zijn? nee ik denk het niet :D ik weet het wel zeker dat ik gelukkig zal zijn in marokko :Iluvu: